Twitter a anuntat marti ca isi extinde sistemul de online advertising in 12 tari europene, inclusiv Romania, astfel ca va putea fi cumparat spatiu publicitar de la echipe de vanzari din regiune. Twitter Ads era disponibil in opt tari europene, iar acum numarul total creste cu peste 100%. Tara noastra se afla asadar in lista celor in care reteaua de microblogging va avea oameni specializati.

Twitter spune ca a observat o crestere deosebita a interesului pentru retea, astfel ca acum numarul total de tari acoperite de serviciul Ads ajunge la 35 in regiunea EMEA ce cuprinde Europa. Africa si Orientul Mijlociu, el fiind de acum disponibil direct prin echipe de vanzari si parteneriate cu reselleri.

Tarile adaugate sunt: Austria, Bosnia- Hertegovina, Bulgaria, Cehia, Croatia, Elvetia, Macedonia, Romania, Serbia, Slovenia, Ucraina si Portugalia.

Serviciul va permite companiilor din regiune sa accese produsele publicitare ale Twitter, inclusiv mesajele de marketing promovate contra-cost, dar si serviciile video.

Twitter are pe plan mondial 271 milioane de useri ce intra macar o data pe luna, insa compania a avut pierderi de aproape 150 milioane dolari in Q2 2014.

In comparatie cu Facebook, care in Romania e folosita de peste 7 milioane de oameni, Twitter are o popularitate scazuta - cateva sute de mii de conturi. Exista tari in care Twitter este mult mai populara decat Facebook, insa e o chestiune de perceptie. Atuul Twitter tine de faptul ca este o retea sociala informationala prin excelenta, companiile, politicienii, vedetele din showbiz alegand sa anunte acolo lucruri in premiera.