VIDEO Cativa motociclisti s-au dus la Mircea Badea sa-i ceara socoteala pentru amenintarile sale

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 29 august 2014, 13:20 Economie | Media & Publicitate

Mircea Badea, cu batul in mana si steagurile Romaniei si UE in spate
Foto: YouTube
Un grup de motociclisti s-a dus joi seara in fata sediului Antenei 3 sa-i ceara socoteala lui Mircea Badea pentru amenintarile pe care vedeta le proferase la adresa unuia dintre ei. Marti seara, Mircea Badea a amenintat verbal un motociclist, i-a aratat degetul mijlociu si a agitat un bat - totul in direct la Antena 3, intr-o emisiune de non-fictiune. In tot acest timp, Consiliul National al Audiovizualului este intr-un blocaj din cauza unor neintelegeri mai vechi intre membrii institutiei.

Badea, care si-a tinut si joi emisiunea "in gura presei" in aer liber, in fata sediului Antenei 3, si-a dat cravata jos si si-a impaturit-o cu gesturi nervoase si a venit la marginea soselei Bucuresti-Ploiesti sa stea de vorba cu motociclistii. Secondat de colegii sau Felix Rache si ceva mai in spate de Adrian Ursu, Badea a intrat in dialog cu motociclistii, care au si filmat scena si au postat-o pe You Tube.

 

"Mircea, eu sunt ala pe care l-ai amenintat. De ce nu pui in aplicare ce ai spus? Sunt aici, hai", l-a provocat un motociclist, dupa cum se vede in filmuletul postat pe You Tube.

"Si eu sunt aici. Hai, bate-ma!", i-a raspuns Badea, aplecandu-si fata catre motociclist.

Acesta i-a mai reprosat vedetei ca l-a injurat si l-a amenintat: "Tu m-ai injurat de mama, tu ai amenintat live si ai venit cu bata la mine".

Un alt motociclist, care sustinea ca este si luptator K1, l-a invitat pe Mircea Badea la un sparring - lupta de antrenament in ring.
"Mircea, ramane sau nu valabila provocarea?", l-a abordat motociclistul care sustinea ca este si luptator K1.

"Ce vrei tu de la mine? Ia zi, ce vrei?", l-a intrebat Badea.

Motociclistul era nemultumit ca, probabil intr-o postare pe Facebook, Badea ar fi criticat abilitatile de luptatori ale sportivilor K1. "Asta ai scris tu, ca sportivii K1 sunt niste boxeri ratati, ca ne bati", i-a reprosat motociclistul, provocandu-l la sparring.

"Eu nu fac sparring", l-a refuzat Badea scurt.

"Daca vrei, ne batem si fara manusi. Daca tu accepti, eu accept!", l-a provocat mai departe motociclistul-sportiv.

"Aici in fata la Antena 3, asa? Uite, eu sunt usor de gasit, in general. Eu nu pot discuta - <<hai sa ne batem, ca suntem niste cretini>>. Am fi niste cretini, crede-ma. Eu nu vreau sa-ti demonstrez tie absolut nimic. Prietene, esti cel mai bun. E in regula", l-a calmat Badea pe "challanger".

  • De unde a inceput protestul motociclistilor: Mircea Badea - amenintari, jigniri si gesturi obscene, in direct la Antena 3
Mircea Badea a criticat constant motociclistii, in emisiunea sa, pentru zgomotul pe care il produc cu "paraitoarele" si pentru ca unii dintre ei incalca des regulile de circulatie.

Marti seara, Mircea Badea a amenintat verbal un motociclist, i-a aratat degetul mijlociu si a agitat un bat - totul in direct la Antena 3, intr-o emisiune de non-fictiune. In tot acest timp, Consiliul National al Audioviziualului era intr-un blocaj din cauza unor neintelegeri mai vechi intre membrii CNA.

Atunci, Mircea Badea a intrat pe asa-numita "pasa" care face legatura intre emisiunea directorului Antenei 3 Mihai Gadea, "Sinteza zilei", si show-ul sau, "In gura presei", cu jumatate de ora inainte de miezul noptii.

Asa cum face de la condamnarea lui Dan Voiculescu, fondatorul postului, si in acea seara Badea isi tinea emisiunea intr-un studio improvizat in aer liber, in curtea postului TV, la marginea Soselei Bucuresti-Ploiesti.

"Hai ca-mi baraie unul cu motorul in cap. Daca lipsesc eu un pic pana il rezolv pe cretinul asta... Da' hai ca poate se intoarce. Da. Eu tot o sa rezolv un handicapat mintal din asta, rau de tot, de o sa intru la parnaie pe bune zece ani cu executare macar", spune Badea, in timp ce, pe sosea, vajaia o motocicleta.

"Ai numarul lui de la motor? Il ai, i-ai luat numarul?", il intreaba vedeta Antenei 3 si pe cameramanul care il filma.  

Si amenintarile au continuat:
  • "Prietene, eu pe asta il caut acasa. Deci, hai cu pasa, ca avem treaba aici, local",
  • "Fac un apel la jegosul de adineauri sa se intoarca. Sa nu mai fuga ca un las cu puta mica de intra in trening, sa se intoarca incoace si jur ca nu vin decat eu, atat, cu manutele astea doua goale",
  • "Uite, sincer sa fiu as vrea sa ma ocup cu niste handicapati mintal, asta e singurul meu target in momentul asta".
Odata cu escaladarea limbajului violent si al gesturilor agresive, Mihai Gadea a incercat sa-si tempereze subalternul. "Da, hai sa-i lasam p-astia!".

In zadar: "Nu, hai sa moara in chinuri groaznice, daca se poate, si sa le sarim cu picioarele pe cap".

La un moment dat, in emisiune au rulat si doua scheciuri cu Badea si colegul sau Felix Rache, in care i-au parodiat pe candidatii la Presedintie Victor Ponta si Klaus Iohannis. Degeaba. Badea se auzea "din off" si in timpul unuia dintre filmulete: "Sa vezi ce bucata-i dau! Mama, sa vezi cum il las pe asta cu...".

Zgomotul de motocicleta a persistat pe soseaua din apropierea studioului improvizat al lui Badea, iar violenta a escaladat de la vorbe si gesturi la fapte.

La un moment dat, vedeta Antenei 3 s-a ridicat de la "masuta" si a coborat spre sosea, agitand in mana un bat pe post de ciomag. El a aruncat batul in iarba si a coborat in drum, cautandu-l ostentativ pe moticiclist - totul transmis in direct de Antena 3.

Motociclistul nu mai era, insa, acolo, iar Badea s-a intors la "masuta", neuitand sa-si ia batul. "Prietene, crede-ma: daca-l prind p-asta, va fi cel mai mare rating din istoria televiziunii ever".

Peste protestele timide ale lui Mihai Gadea, Mircea Badea a continuat sa ameninte si a ridicat si degetul mijlociu in aer, in direct la TV. "Nu, nu, prietene! Tre' sa-i transam p-astia. Tre' sa-i dezosam, nu. Adica sa ma mut eu ca vin niste cretini? Prietene, niciodata!", si-a continuat Badea amenintarile.

UPDATE. Postul Antena 3, proprietarul inregistrarii emisiunii, a restras de pe You Tube imaginile, dupa ce acestea fusesera preluate de HotNews.
  • CNA-ul, asteptat sa-si reia activitatea saptamana viitoare
Miercuri, senatorul PSD Georgica Severin, seful Comisiei de cultura si mass-media, a declarat ca de saptamana viitoare Consiliul National al Audiovizualului isi va relua activitatea.

El a precizat ca pana pe 5 septembrie o subcomisie formata din membrii CNA Monica Gubernat, Valentin Jucan si Lorand Turos vor elabora un proiect al unui nou Regulament de Organizare si functionare a institutiei.

"Dincolo de orgolii, de nemultumiri, de toate celelalte aspecte care care au dus la blocajul CNA, am vazut din toate partile o deschidere pentru a face ca institutia sa functioneze. CNA isi va relua lucrarile cu participarea tuturor membrilor. Se va constitui o subcomisie in cadrul CNA formata din Monica Gubernat, Valentin Jucan si Lorand Turos care sa se ocupe de o reelaborare, revizuire a regulamentului de ordine si functionare a CNA, astfel incat in spiritul legii Consiliului National al Audiovizualului Consiliul sa-si reintre in intreaga sa functionare ca intreg, respectiv pornind de la ideea ca este format din 11 membri cu drepturi egale", a spus Severin, dupa audierea unor membri CNA la Parlament.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

59685 vizualizari

  • +57 (73 voturi)    
    Mult zgomot pt un papagal (Vineri, 29 august 2014, 13:29)

    ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator]

    De ce nu il lasati in pace? Si asa in curand nu isi va mai primi salariul - ca nu mai sunt bani la Antene - si va disparea de la TV.
    • -17 (27 voturi)    
      ce curaj are.... (Vineri, 29 august 2014, 15:15)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui ABetterWorldWithoutVladimir

      curajosul ala de la provocat aseara pe fricosul de badea de ce nu i-a dat vreo 2 palme?
      • +26 (30 voturi)    
        si apoi (Vineri, 29 august 2014, 15:33)

        lulu123 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        se trezea cu un proces pe cap. lasi omu in pace, ii recomanzi niste specialisti buni, si poate cu tratamentul corespunzator se face bine (desi, slabe sansa la mircica)
      • +19 (21 voturi)    
        te iei de mana cu Badea (Vineri, 29 august 2014, 15:40)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        cu gandirea asta.
      • +22 (24 voturi)    
        pt. ca intre timp (Vineri, 29 august 2014, 16:21)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        ursu sau felix cascarache chemasera politia.
        dupa ce au aprut uniformele, mircica spagatistu si'a scos cravata.
        asta a fost singura idee buna. prevazator.

        oare, latrina 3, e atat de plina, ca'u inceput sa iasa in strada ?!
        oare, latrina 3 a inchiriat numai spatial din cladire, sau si terenul afferent ?

        cascarache ala e penibil, e mult mai batut in cap decat baditza spagat...
      • +14 (16 voturi)    
        se vede ca-ti place Badea (Vineri, 29 august 2014, 19:28)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        idolul tau Badea a spus ca il bate , ca il face muci, ca il calca in picioare. motociclistul a venit si i-a zis: prietene, ai zis ca ma bati, haide, bate-ma. Badea n-a mai fost asa de curajos si a facut el pe cel provocatul cand de fapt lucrurile stau invers. de ce a facut asta? pt ca stia ca cei care-l iubesc sunt saraci cu mintea si nu vor intelege, ei vor continua sa creada ca badea e o victima,un erou,un zeu. sunteti penibili daca nici acum nu ati vazut ca Badea este doar un om care vorbeste si atat. barbatii adevarati nu ameninta pe nimeni, asa cum cainele care latra nu musca. asta este badea, un om care doar face spume si va da voua senzatii tari ca ar fi ceva de capul lui.
        • +7 (7 voturi)    
          Badea este (Sâmbătă, 30 august 2014, 8:06)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          tipul de personaj care in gasca pe linga prieteni este cel mai voinic din gasca. dar cand este singur este un catel cu coada intre picioare !
          • +3 (3 voturi)    
            cand e singur (Sâmbătă, 30 august 2014, 12:12)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

            face spagatul in fatza oricui :))
  • +38 (48 voturi)    
    exista o petitie democratica sa continuam (Vineri, 29 august 2014, 13:32)

    un domn [utilizator]

    sa semnam....limbajul de mahala al numitului Mircea badea..nu are NICI o legatura cu pretinsa lui denumire/calificare de Om De Televiziune..orbit de condamnarea sefului sau Felix...mircea badea se ametsteca NEjustificat in chestiuni sociale/umane...cu reale si dovedite derapaje comportamentale spre Violenta...CNA ul ar trebui sa LICENTIEZE fiecare Prezentator TV in parte...asa nu se mai poate continua..http://www.petitieonline.net/petitie/02529049/semnaturi/pg6
  • +33 (37 voturi)    
    CNA blocat (Vineri, 29 august 2014, 13:32)

    subcultura [utilizator]

    Asta se si urmareste, sa poata papagalii se se dea in stamba la TV
  • +40 (46 voturi)    
    dragul de el :) (Vineri, 29 august 2014, 13:34)

    dovlecel [utilizator]

    ... s-a tot dat croitorasul cel viteaz dar ma tem ca nu iese cu rochita nepatata din treaba asta :) :) :)
    • +2 (2 voturi)    
      el a iesit cu b^ta (Sâmbătă, 30 august 2014, 12:14)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dovlecel

      simbolic, sa ne arate ce stim toti, ca e...b^ta. :)
  • +41 (47 voturi)    
    Trist! (Vineri, 29 august 2014, 13:37)

    dandra [utilizator]

    Nu mai faceti oameni idioti celebri si prin asta ma refer la badea...prea multa atentie adusa unui lingau,instigator la ura si dezinformare.
    • +30 (34 voturi)    
      Gresesti, Dandra! (Vineri, 29 august 2014, 14:10)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Un "instigator la ura si dezinformare" nu e niciodata un "idiot". E un bun profesionist almanipularii, care stie cum se spala creierele. Priveste la armata de latrinisti spalati pe creiere si ingrozeste-te! Unii, destul de multi, postea
      • +21 (23 voturi)    
        Ambele versiuni sunt adevarate (Vineri, 29 august 2014, 15:43)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        => nu ar trebui sa ne uitam in gura derbedeului insipid

        dar

        => nici nu trebuie ignorat cand jumatate (din pacate) de tara se uita cu incredere la acest individ cu umor indoielnic si discurs toxic.
  • +33 (41 voturi)    
    MB nu este doar un caraghioz (Vineri, 29 august 2014, 13:41)

    istoriograf [utilizator]

    ...este si las. S-a vazut ca-i tremurau pantalonii in fata namilelor alea. Unde este CNA ?
    • -18 (32 voturi)    
      :) (Vineri, 29 august 2014, 14:29)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui istoriograf

      Mda, ar fi fost foarte inteligent din partea lui sa sara la bataie contra alora. A facut orice ar fi facut un om normal la cap. Sunt sigur ca daca ar fi primit un pumn ar fi ripostat, in legitima aparare, dar sa spui ca a fost las ca nu a dat el primul, e penibil.
      Si daca i-ar fi batut pe toti aia, ce s-ar fi intamplat in urmatoarea seara? Ar fi venit altii, mai multi si mai bine pregatiti, sa incerce sa-l dovedeasca? Si tot asa, pana ar fi reusit sa-l invinga?
      Dai dovada clara de ipocrizie.
      • +8 (10 voturi)    
        esti sigur? (Vineri, 29 august 2014, 17:07)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        i s-a oferit varianta de sparring, ca sa nu tipe nimeni de agresiune si legitima aparare. Nu este vorba de 1 contra 5, nu este vorba de dat primul... este vorba de put your money where your mouth is. Deci... este las sau nu?
      • +5 (9 voturi)    
        sigur.. (Vineri, 29 august 2014, 17:53)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        deci vroiai sa spui ce-i doar gura de el? pai asta stiam deja toti!
        de fapt se vede clar din clipul ala.. motociclistul e relaxat, vorbeste calm - clovnul latrinelor se agita, isi incheie nasturi imaginari, da ochii peste cap.. si la final se face singur "cretin".. :)
      • +5 (9 voturi)    
        ha, eram sigur (Vineri, 29 august 2014, 19:31)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        apar si sclavii adulatori ai lui Badea. Prietene, ca sa folosesc limbajul lui de salajean, omul a venit si i-a zis lui Badea hai sa ne batem, noi doi si atat, nimeni altcineva, te bagi ? a refuzat. i-au tremurat pantalonii. si mai e ceva, daca tot vb de cantitate, langa badea erau bodigarzii, sau pe aia nu i-ai vazut? nu, nenea, Badea a facut pe el de frica cand a fost pus in fata unei actiuni adevarate, barbatesti, corecte.
        • -6 (8 voturi)    
          Oamenii cavernelor (Vineri, 29 august 2014, 23:14)

          M. G. [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Normal, apeleaza la bataie motociclistul, altceva nu are in cap. Si apoi se mira ca Badea nu raspunde provocarii. Lipsa acuta de creier. De parca Badea ar trebui sa se bata cu orice agarici care il provoaca. Hai ca esti plin de ipocrizie si tu.
          Actiune barbateasca? Poate ai uitat, dar lumea a evoluat, nu ne mai aruncam argumente cu pumnii, am iesit din Epoca de Piatra.
          • +3 (3 voturi)    
            /// (Sâmbătă, 30 august 2014, 9:55)

            James Bond [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

            Pai tocmani, ca badea a fost cel care s-a comportat ca unul din epoca de piatra, amenintand motociclistii cu bataia, cu bata, injurandu-i. El nu face parte din lumea civilizata?
            Oamenii au venit si i-au cerut sa puna in aplicare amenintarile, iar /// a dat inapoi, pentru ca este un las.
            Motociclistul a raspuns provocarii lansate de badea, care i-a amenintat cu bataia.
    • +9 (11 voturi)    
      :)))))))) (Vineri, 29 august 2014, 14:33)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui istoriograf

      :)))))))
  • +13 (39 voturi)    
    Sunt motocilist de 20 de ani... (Vineri, 29 august 2014, 13:47)

    Miky60 [utilizator]

    Sunt motocilist de 20 de ani si atunci nu erau "comunitati" ale motocilistilor, pur si simplu eram noi, liberi si ne plimbam ca ne placea, dar eram si atunci injurati, balacariti de toti cu mintea ingusta, de toti comunistii, adar ignoram, caci daca le raspunzi la fel, esti mai prost ca ei. Acum, pustii de azi se pare ca isi iau motociclete doar ca sa para "smecheri", nu pentru placere din pacate, iar prin ce au facut , ne-au facut un mai mare deserviciu. Eu sunt impotriva antelenor, ponta, nastase, ilici, mineriade, dar nu m-as face de ras cum se fac copiii de acum. Pacat.
    • -7 (15 voturi)    
      corect (Vineri, 29 august 2014, 14:30)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Asta cu badea este doar o paranteza shpaga/tista ce trebuia pusa la punct cu "armele" ei, insa ai dreptate in ceea ce spui. Daca era sa fie de facut ceva pana la capat, la Sanzieni era cazul. Rezumand, miaunel vs miaunei in cazul asta. Dar macar miauneii au fost mai pe bune decat guristul asta.

      Comunitatea moto este o gluma. Pana si trabantistii sunt mai uniti. Prefer sa ma dau solo decat sa ma simt mare si tare in gasca cu sclipici.
  • +22 (28 voturi)    
    Badea (Vineri, 29 august 2014, 13:48)

    Snitzelvienez [utilizator]

    numai gura de el.. cred ca se imbolnaveste de ficat la ce paloare are
  • +18 (20 voturi)    
    de ce ? (Vineri, 29 august 2014, 13:50)

    mariushn [utilizator]

    De ce nu poate sa fie CNA-ul o institutie independenta?
    Nu are nici un sens ca oamenii sa fie numiti politic acolo. Este evident ca astfel nu o sa -si faca treaba in veci.
    Pe de alta parte este la fel de evident ca asta se si doreste.
    E doar un alt element din vitrina democratiei romanesti.
    • +2 (2 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 30 august 2014, 9:57)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui mariushn

      Exact, asa este: CNA ar trebui as fie independenta, iar conducerea sa fie formata din profesionisti, nu din marionete politice.
      Asa ar trebui sa fie cu toate institutiile statului.
  • +17 (25 voturi)    
    Stupefiant (Vineri, 29 august 2014, 13:54)

    cata_lin [utilizator]

    Deci omul asta ameninta in direct(CU BATA IN MANA IN SPATIU PUBLIC ) si nu pateste nimic (VB DE INSTITUTII ABILITATE)iar politia si cei de la primarie ii asigura pe bani nostri conditii de buna desfasurare a emisiuni lui, de unde vrea!!!! CUM E POSIBIL ASA CEVA!!!!!
  • +5 (19 voturi)    
    miaunel :))))) (Vineri, 29 august 2014, 13:55)

    Nevermind [utilizator]

    Nu-i contest abilitatile, care sunt peste medie, insa putea sa dovedeasca faptul ca nu este numai guritza de el. Fie ca si-o lua sau ca o dadea, macar incerca. I s-a si oferit varianta legala de sparring si a dat-o la intors.

    De cand a3 este cu pisicutul, miaunel badea face mumos si toarce corespunzator directiei trasate. L-a inghitit pana si pe rus ministru :D Nu te-ai inecat, pisi?
  • +16 (24 voturi)    
    Tare ca fularu' (Vineri, 29 august 2014, 14:04)

    Engel [utilizator]

    Mirciulica fara frica, e tare ca fularu'. De data asta n-a ascultat-o pe maica-sa si a iesit fara fular :)))
  • +4 (16 voturi)    
    Tinerii motociclisti (Vineri, 29 august 2014, 14:05)

    tint [utilizator]

    Poate ca destul de multi isi iau motor (si) ca sa impresioneze, dar in mod sigur placerea de a conduce motocicleta o simt si ei. Hai sa nu cadem in 'ce bine era pe vremea mea' chiar tot timpul. Nu mai e un gest de rebeliune, dar ce mai e in ziua de azi? ...
  • +10 (16 voturi)    
    La iarna ? Tot afara isi va face emisiunea ? (Vineri, 29 august 2014, 14:06)

    Luke1 [utilizator]

    Si tot in tricou, nu ?

    Sau poate la Rohova - cine stie ?
  • +6 (14 voturi)    
    croitorasul (carpaciul) cel viteaz (Vineri, 29 august 2014, 14:08)

    EmilianPirvu [anonim]

    cred ca motociclistii ar trebuii sa-i aplice o corectie lui Badea..daca nu vesnic vor fi jigniti si injurati(va dati seama ce excitat era miercuri seara,cand au plecat motoristii)
  • +14 (20 voturi)    
    Pacat de muschi (Vineri, 29 august 2014, 14:09)

    StGermain [utilizator]

    Am vazut clipul de pe YouTube, din pacate toti interlocutorii lui din clip au muschi si tehnici de bataie - dar nici unul nu are gura.
    Daca macar unul dintre ei ar fi stiut sa lege doua vorbe la nivel decent, l-ar fi facut ferfenita pe Badea!
  • +6 (20 voturi)    
    Atitudine (Vineri, 29 august 2014, 14:12)

    MihaiE [utilizator]

    Problema e ca dincolo de atitudinea lui Badea , motociclistii prin tarisoara noastra conduc ca niste cretini.....si am masura cuvintelor .

    Nu zice nimeni ca la noi soferii de masinute cu patru sau mai multe roti sunt ca majoritatea neamului adica prost crescuti si nu te-ar lasa deloc sa treci si tu (merg foarte mult cu bicicleta ) dar si domnii pe doua roti (motorizate ) merg cu mult mult peste limita vitezei si in localitate si in afara, chiar ieri m-am trezit instant cu unul langa mine desi ma asigur cat pot de des si din pricipiu ma straduiesc tot timpul sa le fac loc.

    Am fost si prin alte tari unde se circula mult cu motorul si mai are dreptate si Badea (nu ma refer la injurii)
    pe langa astea lucrez si la urgente si aproape toate accidentele de motor care mi-au trecut prin mana de la escoriatii pana la morti , intr-unul din marile orase ale tarii , erau din vina lor . Din pacate nu sunt deloc diferiti ca atitudine fata de soferii de masini , desi incearca sa para aparte. Aceeasi atiudine si foarte multi beti pe motor (am recoltat o gramada de alcoolemii) . Ca sa nu ma vorbim de prostul obicei de a pune pe motoare tobe modificate , rateuri etc de iti bubuie capul , de parca eu sunt dator sa am creieirii varza noaptea ca ei tre sa mearga cu peste suta prin mijlocul orasului


    poate ar trebui sa ii respecte si ei pe ceilalti daca vor sa fie respectati in trafic nu sa incerce doar sa faca un front aparte
  • +2 (22 voturi)    
    Da, cu bata (Vineri, 29 august 2014, 14:27)

    Doru_T [utilizator]

    Am scris si ieri ceva similar si nu a fost publicat. Da, UNII motociclisti iti provoaca nervi si stare de violenta. Iti vine sa-i iei cu bata din zbor. De ce? Pentru ca sunt niste aroganti care pornesc toate alarmele, trezesc lumea din somn si nimeni nu le zice nimic. Strict asta e problema mea.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! (Duminică, 31 august 2014, 16:37)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      Ai dreptate. Insa, nu e doar problema ta. E si a mea si a altora.
      In majoritatea comentariilor oamenii se iau de Badea, dar nu realizeaza niciunul ca trebuie facut ceva împotriva unor motociclisti care mi se par de-a dreptul dementi (îsi tureaza motoarele dupa ora 23:00, prin cartierele Bucurestiului).
      Sa mearga naibii pe autostrada si sa lase oamenii in pace!
  • +16 (22 voturi)    
    Ca un pisicut (Vineri, 29 august 2014, 14:28)

    verid [utilizator]

    La adapost leu ,afara pisicut.Mai stim unul,ne-a povestit Basescu despre el.
  • +9 (15 voturi)    
    . (Vineri, 29 august 2014, 14:55)

    Wilson [utilizator]

    Badea e tare în gură şi şmecher numai când e singurel la măsuţă, dar când au venit alţi tembeli care s-au pus la mintea lui s-a cam înmuiat. Taste of his own medicine.

    P.S.: Motocicliştii ăia doar "se plimbă" pe acolo, nu e nicio problemă, nu, domnu' MB?
  • +8 (12 voturi)    
    Motanul Felix (Vineri, 29 august 2014, 15:13)

    AlexVranceanu [utilizator]

    Are un urmas motanul Felix...pe motanasul Mirciulica. Cam naspa cand dai nas in nas cu realitate deoarece vezi ca are muschi si nu vrea sa stea precul sacul ala de box. Alaturi de Steaua, Mircea Badea poate fi declarat "panarama saptamanii".
  • +8 (10 voturi)    
    Produsul subculturii (Vineri, 29 august 2014, 15:41)

    Marlowe [utilizator]

    Ca atatea alte "vedete" care populeaza copios emisiunile posturilor TV si paginile presei scrise, din ce in ce mai tabloidizata, si acest personaj este produsul unei mass-media lipsite de minime standarde morale si de calitate. Atunci cand limbajul vulgar, lipsa argumentatiei logice, injuriile si tonul cat mai ridicat, goliciunea fizica, dublata, de cele mai multe ori, si de cea intelectuala, dar asezonata din plin cu tupeu si nesimtire sunt in voga, se vand excelent, dicteaza trendul, n-ar trebui sa mai mire pe nimeni ca goana dupa succesul facil, in orice domeniu, a devenit regula. Insa ca orice constructie fara un fundament solid acest soi de succes nu poate dainui. Doua asertiuni ar trebui sa ne puna pe ganduri: 1 prostia este mereu insarcinata; 2 populatia lumii (aici puteti inlocui cu tarii, orasului, cartierului etc) e in continua crestere; procentul celor cu un grad de inteligenta peste medie se mentine, in cel mai bun caz, constant.
  • +8 (10 voturi)    
    Mircea Badea (Vineri, 29 august 2014, 17:00)

    ViorelMicle [anonim]

    ...este poate cel mai bun exemplu al comportamentului celor obisnuiti cu minciuna, turnatoria, santajul, amenintarea si ...manipularea ! Profesional este o nulitate, a fost dat afara de la mai multe companii, inclusiv de la Antene, dar a "revenit" si pentru a se revansa fata de patron face orice !!!
    Intr-o tara normala Badea, Gadea, Ciutacu si alti "lingai" nu ar aparea la TV...la noi au si prozeliti din pacate ! Nu sunt fan Basescu, dar nici nu pot sa ma uit la dejectiile emanate de acesti domni la ore de audienta maxime!...felicitari baietilor care i-au raspuns cu aceeasi moneda !...adica unii au voie sa se plimbe altii nu ?
  • +7 (9 voturi)    
    iesi afara javra ordinara (Vineri, 29 august 2014, 17:23)

    liviusmaximus [utilizator]

    vezi mai mirciulica, asa-i cu plimbarile astea in democratie... tu instigi niste amarati fara dinti si neuroni si dai peste unii cu muschi si ceva mai multi neuroni. toti au dreptul la "plimbari". oricum, ar fi inteligent din partea ta sa te gandesti la ce va crede copilul tau despre penibilitatile pe care le comitzi !
  • +4 (8 voturi)    
    poate de aici (Vineri, 29 august 2014, 17:37)

    misa2002_2006 [utilizator]

    poate de aici isi va da seama si legislativul ca trebuie o lege aspra si care sa se aplice si asupra jurnalistilor care pur si simplu au ajuns sa hartuiasca anumite persoane, de dragul unor emisiuni!
    pt a da o stire sau pt a publica un interviu, nu trebuie sa hartuiasca lumea!
    este cel mai jignitor mod de abordare pt a face publicitate..
    alearga dupa personaje, le baga microfoanele in gura, fac publice lucruri care nu le sunt permise, si aduc injurii la adresa celor care ii deranjeaza..
    te uiti la ei si te imbolnavesti..
    pe langa jurnalisti sunt si persoanele politice care intra in acest joc murdar..
    o tiganie e ce vedem la televizor.. nu putem sa le spunem emisiuni decente..
    Antenele au tarat in jeg pe Victor Slav, pe Bianca, pe fata Andei Calugareanu, in cel mai josnic mod..
    si nu ca n-ar fi si colegi de-ai lor, de la Antene, care sa poata fi barfiti...
    chiar am dat mesaj la emisiunea Antenei 2, la Capatos, si le-am spus ca nu sunt vrednici de a fi numiti oameni de televiziune si ca intr-o zi o sa le vina si lor randul sa fie tavaliti in mizeria care au tavalit ei pe altii.
    nu vom reusi sa terminam cu aceste mizerii decat daca luam atitudine!!!
    romani nu va mai lasati manipulati cu televizorul..
    ne sunt vandute numai minciuni... pt care mai platim si abonamente!
  • -4 (10 voturi)    
    . (Vineri, 29 august 2014, 18:10)

    AnnaEne [anonim]

    Disperatii aia fac de ras comunitatea de motociclisti.
  • +4 (8 voturi)    
    pres (Vineri, 29 august 2014, 19:00)

    ibagul2006 [utilizator]

    de omu' asta de nimic nici pe picioare nu se merita sa te stergi. un schizoid cu dubla personalitate. una de pisic bland si fricos cand il provoaca un barbat fata in fata si una de oligofren turbat cand e in studioul lui de doi bani din canalul de dejectii animale antena 3. oare cand nu mai va primi comanda aport de la voiculescu va mai fi calificat macar sa curete buzi pline de rahat ca si gura lui in gara de nord ? incredibil ce molusca umana si trista.
  • +2 (4 voturi)    
    gaina zmardoaica (Sâmbătă, 30 august 2014, 17:43)

    sura [utilizator]

    salut, mai oameni buni am 51 de ani si ,am crescut de la varsta de 7 ani in salajan mai precis pe strada prevederi ,langa gradinita 248, la un bloc distanta a crescut si zmardoiul national mircea badea , era atat de prost ca sorameal caftea si el fugea la sorasa ,sincer eu la un pupincurist ca asta nici nu ma uit ,omul este retard mintal ramas la varsta de 10 ani ,poate ,postez acest comentariu poate se sesizeaza un specialist si acorda acestui individ un tratament de specialitate , restul daca crede ca am jignit treaba ,lui , va aduceti aminte de faza cu piata victorie si el dezbracat si cu pene, ultima gaina zmardoaica din piata
  • +2 (2 voturi)    
    " Viteazul " de la pupitrul Halenei 3 ! (Duminică, 31 august 2014, 7:50)

    Plagarus [utilizator]

    Clontzul Varanului-i bont in camp deschis !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version