Doua posturi TV din Republica Moldova, preluate de un afacerist cu legaturi in Rusia - presa

de RH     HotNews.ro
Miercuri, 3 septembrie 2014, 12:49 Economie | Media & Publicitate

Posturile moldovenesti de televiziune EURO TV si Alt TV au fost preluate de milionarul Ilan Shor, un apropiat al cercurilor politice si de afaceri din Rusia, transmite site-ul deschide.md. Conform unor surse din cadrul redactiei, noua conducere a posturilor a infiintat deja o redactia de limba rusa la Euro TV si au renuntat la orientarea pro-Romania si pro-europeana pe care postul a avut-o.

Prima sedinta de redactie la Euro TV  a avut loc - noul producator general, Dumitru Chitoroaga, a fost prezentat ieri angajatilor actuali. El a confirmat pentru deschide.md ca a primit oferta din partea noilor investitori si a dat si numele celui care l-a recrutat - Vladimir Novosadiuc.

Dumitru Chitoroaga este cunoscut in massmedia locala ca un mare sustinator al moldovenismului statalist. El s-a ocupat anterior de promovarea paginilor web moldovenii.md si Patriotii Moldovei, scrie sursa citata.

Vladimir Novosadiuc, cel care i-a lansat oferta lui Chitoroaga, este si seful francizei Ria Novosti in Republica Moldova. Ria este o instituie de presa afiliata administratiei de la Kremlin. Portalul careia este gestionat de compania de stat Rossia Segodnea.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1634 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    Nimic toxic! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 13:31)

    UpNext [utilizator]

    Deci "Posturile moldovenesti de televiziune EURO TV si Alt TV au fost preluate de milionarul Ilan Shor, un apropiat al cercurilor politice si de afaceri din Rusia". Acest nume are o rezonanta...interesanta, nici kirkiza, nici algonkina. Vag imi adie-n memorie ceva cu Poporul Ales.....

    Ca atare, nimic toxic, totul natural, in firea lucrurilor. Sper ca n-aveti ceva impotriva, sau..........>:(
    • +1 (3 voturi)    
      o ruda (Miercuri, 3 septembrie 2014, 14:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      a lui Ilya Ehrenburg.....

      cum si putina este un stranepot al lui iosif visarionovici...

      normalnii :))
  • +1 (3 voturi)    
    Greseala cetatenilor (Miercuri, 3 septembrie 2014, 17:37)

    _CK_ [utilizator]

    Tot cetatenii care se uita in gura celor de la televizor gresesc. In cele din urma isi merita soarta toti. Cand ai IQ 20 si te lasi usor manipulat de rusofoni, inseamna ca nu esti moldovean adevarat.

    Presa din Moldova nu tipa? Cei care lucreaza acolo, moldoveni, de ce accepta astfel de viziuni anti-UE / RO? Isi vand demnitatea pe un salariu de doi lei.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri