Timp de o zi, RFI Romania transforma strada Lipscani intr-un parc

de RH     HotNews.ro
Miercuri, 17 septembrie 2014, 17:51 Economie | Media & Publicitate

Parking Day
Foto: RFI Romania
Vineri, 19 septembrie, RFI România organizează pentru a cincea oară consecutiv în Capitală evenimentul PARK(ing) Day, un manifest pentru un oraş mai verde. Strada Lipscani din Bucureşti - zona din spatele Băncii Naţionale a României - va fi acoperită, preţ de câteva ore, cu 300 de metri pătraţi de gazon viu şi redată celor care îşi doresc un oraş mai verde. RFI România a înscris Bucureştiul, încă din anul 2009, pe harta mondială a PARK(ing) Day, alături de oraşe precum Paris, Berlin, San Francisco, Munchen, Washington, Chicago, Bratislava, Lyon, Melbourne sau Singapore.

Pentru cea de-a cincea ediţie, RFI România aşteaptă bucureştenii pe spaţiul PARK(ing) Day cu o biblioteca în aer liber, realizată cu sprijinul Seneca Anticafe,  dar şi cu ateliere pentru copii, realizate în parteneriat cu Teatrul Ion Creangă şi Lafarge România. Asociaţia DaDeCe va susţine un workshop de realizare cărţi din hârtie reciclată 100%, iar împreună cu City Garden, toţi cei care vor trece pe Strada Lipscani, vinerea aceasta, vor putea participa la atelierul “Plantează o floare”. La ora 15 :30, PARK(ing) Day va primi vizita specială a performance-ului „Haina care aude”, un spectacol inedit realizat de artiştii Daniel Stancu şi Irinel Anghel.

De la ora 13:00, Valentin Panduru, realizator RFI România, îşi va muta studioul pe spaţiul PARK(ing) Day. Astfel, emisiunea RFI360 va fi realizată, în direct, din Centrul Vechi al Capitalei, de la iarbă verde. Printre invitaţii speciali ai lui Valentin Panduru se numără : Dan Byron, Zoli Toth sau Bucharest Festival Orchestra şi Cristian Lupeş.
Spaţiul PARK(ing) Day va însemna, pentru cea de-a cincea ediţie, o explozie de bucurie în natură, alături de gazonul viu răsărit peste noapte, fânul proaspăt, sacii de paie, iar la toate acestea se adaugă o carte bună de citit, muzică bună de ascultat, ateliere inedite şi multă distracţie.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

658 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi