Bucuresti, 3 octombrie 2014 ¬ Liliana Munteanu, un profesionist cu o experienta de peste 15 ani in comunicare si in organizarea de evenimente de business, s-a alaturat echipei Point Public Affairs, agentia de public affairs si comunicare strategica din GMP Group. Liliana va coordona Point Connections, cea mai noua linie de business a agentiei care va genera si dezvolta proiecte si platforme de comunicare in care subiectele si preocuparile societatii si ale mediului economic vor fi analizate, disecate si abordate din perspective inedite.

Liliana MunteanuFoto: GMP

"Point Connections are planuri ambitioase pentru sfarsitul de an si pentru 2015. Avem deja in dezvoltare trei proiecte complexe, prin care vrem sa oferim publicului pe langa networking si inspiratie, motivatie si continut valoros", a spus Laura Florea, managing partner Point Public Affairs. "Experienta si anvergura Lilianei impreuna cu knowhow-ul Point Public Affairs in sfera politicilor publice si creativitatea grupului de comunicare din care facem parte va pune pe masa partenerilor o noua reteta de proiecte".

Cariera Lilianei Munteanu are mai multe momente importante. In 1990 a fost consiliera lui Andrei Plesu la Ministerul Culturii unde a coordonat proiecte culturale. In 1994 a fost membru fondator al televiziunii Tele 7 abc unde a fost producator si moderator al primelor programe de infotainment din Romania: matinalul si magazinul de weekend. La Forum Invest a generat proiecte complexe de comunicare de business, nationale si internationale. Prin programul "World Leaders in Bucharest", personalitati ca Nouriel Roubini, Joseph Stoglitz, Lech Wales sau Gerhard Schroeder au contribuit, alaturi de comunitatea locala de oameni de afaceri si politicieni, la dezvoltarea unei platforme complexe de dezbateri. In ultimii trei ani, inainte de a se alatura echipei Point Public Affairs s-a ocupat de proiectele speciale ale trustului Adevarul.

Despre Point Public Affairs

Point Public Affairs este public affairs si agentia de comunicare strategica din GMP Group. A fost fondata in 2008 si are in prezent trei linii de business. Point Public Affairs ofera servicii de comunicare institutionala, lobbying, comunicare strategica si analize si cercetari de politici publice. Point Association Management ofera asociatiilor servicii complexe, de administratie, de reprezentare a intereselor si de comunicare. Point Connections reuneste partile interesate in dezbateri si campanii de comunicare pe subiectele fierbinti ale momentului.

Printre clientii Point se numara: Asociatia Nationala a Bauturilor Racoritoare ANBR, Romslot, Local American Working Group, Project Management Institute, Asociatia pentru Pensiile Administrate Privat din Romania, Colegiul Farmacistilor din Romania, Telekom, Provident, Heineken, MSD, OMV Petrom, Amgen. Din GMP Group mai fac parte: GMP Advertising, WEBSTYLER, GMP PR, Chapter 4 si GO Studio.