Organizatia ce reuneste media, agentii si clienti de publicitate, dupa amenzile Consiliului Concurentei pentru 11 agentii: Sustinem un Cod Etic si Ghidul de Licitatii

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 7 octombrie 2014, 15:06 Economie | Media & Publicitate

IAA Romania, organizatie ce reprezinta interesele comune ale mass-media, ale agentiilor si clientilor de publicitate, spune intr-o declaratie difuzata marti ca nu vrea sa puna in discutie concluziile investigatiei Consiliului Concurentei ce a dus la amendarea a 11 agentii de media. IAA arata ca "sustine implementarea accelerata a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic si Ghidul de Licitatii" si sustine "demersurile realizate de agentiile de media membre UAPR" pentru practici corecte in piata.

  • IAA Romania ia aceasta pozitie dupa ce, saptamana trecuta, Consiliul Concurentei a decis sa amendeze 11 agentii de media cu suma totala de 3,2 milioane de euro pentru "practici neconcurentiale".

Pozitia IAA Romania:

Referitor la decizia preliminara a Consiliului Concurentei in investigatia legata de posibila intelegere intre agentiile de media din Romania,

IAA Romania are urmatoarea pozitie:  

IAA Romania a luat act de investigatia Consiliului Concurentei si nu isi propune sa puna in discutie concluziile acesteia.

IAA Romania sustine implementarea accelerata a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic si Ghidul de Licitatii, in colaborare cu toate institutiile abilitate si va actiona in continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesional si echitabil, in beneficiul unui climat de business corect.

IAA Romania isi exprima public pozitia de sustinere a demersurilor realizate de agentiile de media membre UAPR cu privire la realizarea si implementarea unor practici corecte de business intre actorii acestei piete.
Consiliul Director IAA Romania


Despre IAA Romania
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscuta ca fiind cea mai activa si creativa filiala din lume si a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenta pentru intreaga activitate.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

478 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă