Chapter 4 Romania este agentia de PR cu cea mai rapida ascensiune din Romania, conform studiului care evalueaza performanta in industria de PR realizat de revista BIZ si Unlock Market Research. Studiul a pus in balanta informatii despre performanta financiara si indicatorii de imagine a 36 de agentii din piata locala de profil.

"Am deschis agentia intr-un birou cu doar un laptop si un telefon mobil. Intre timp, ne-am crescut echipa la sase colegi si ne-au trecut prin mana peste cincizeci de clienti si nenumarate proiecte. Ne bucuram mult pentru recunoasterea primita si le multumim tuturor clientilor nostri pentru incredere si pentru echipa excelenta pe care o facem impreuna cu fiecare dintre ei", a spus Raluca Ene, Managing Director Chapter 4 Romania.

Dupa mai putin de trei ani de la lansare, conform studiului Unlock Market Research, Chapter 4 Romania a intrat direct pe locul 15 in top 20 cele mai bune agentii de pe piata, clasamentul reflectand mixul de rezultate financiare ale agentiilor cu perceptia acestora in randul celor mai importante companii-client din piata. De asemenea, Chapter 4 Romania a fost a doua agentie dupa cresterea cifrei de afaceri in 2013 comparat cu 2012 si pe locul 7 in ceea ce priveste profitabilitatea obtinuta in 2013 (profitul raportat la numarul de consultanti din echipa).

Conform rezultatelor financiare inregistrate in 2013, Chapter 4 Romania a fost subsidiara cu cea mai rapida crestere din reteaua regionala Chapter 4 Group. Acest fapt a contribuit, in aceasta primavara, la primirea titlului de "Eastern European Consultancy of the Year" obtinut de Chapter 4 Group din partea The Holmes Report, cea mai importanta sursa de stiri si informatii pentru profesionistii din relatii publice din lume, surclasand finalisti ca Ewing, Grayling, MSLGroup si 24/7.

Despre Chapter 4 Romania

Infiintata in anul 2012, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania este subsidiara locala a retelei Chapter 4 Group. Aceasta desfasoara activitati de relatii publice si comunicare de marketing in Europa Centrala si de Sud-Est (CEE/SEE) si este reprezentant exclusiv in regiune al Burson-Marsteller, una dintre cele mai importante retele de relatii publice si de comunicare din lume. La nivel local, agentia este parte din GMP Group.

Chapter 4 Romania are o experienta extinsa in corporate si brand PR, employer branding, relatii cu presa si evenimente pentru companii din domenii precum IT&C, FMCG si farma, transporturi, casa & gradina, retail. Printre clientii agentiei se numara: Ixia, Ericsson, Plaut, Gedeon Richter, Farmec, DB Schenker Rail, Lufthansa, Lactalis.