Adrian Motirlichie, pana acum coordonator al Studiului de Audienta si Trafic Internet in cadrul BRAT, a trecut la compania de programmatic trading si solutii tehnologice Tailwind, in functia de business development director. Misiunea lui principala, in perioada imediat urmaoare, este lansarea oficiala pe piata locala a "Project Agora", platforma ce reprezinta mai multi editori online in domeniul emergent al vanzarii-cumpararii automatizate de publicitate (programmatic trading).

In ultimii ani, Motirlichie a lucrat in cadrul Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT), unde s-a ocupat si a coordonat proiecte precum Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) si Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Online (MIPO).

  • Un comunicat de presa al Tailwind arata ca Motirlichie se va ocupa cu extinderea operatiunilor companiei, primul obiectiv major fiind "lansarea Project Agora pe piata din Romania. Sub brandul Project Agora, TailWind construieste o retea a publisherilor premium din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, pentru ca acestia sa isi poata monetiza mai bine traficul online, in sistem programmatic, in concurenta directa cu playerii globali. In faza preliminara, in Romania, participa la acest demers playeri locali importanti, printre care Mediafax, Ringier, ThinkDigital, Antena TV Group, Gazeta Sporturilor, InternetCorp si altii."

Primele campanii desfasurate prin Project Agora vor rula in viitorul foarte apropiat, a spus Adrian Motirlichie, miercuri, pentru HotNews.ro.

Project Agora a fost anuntat, in premiera, in iunie a.c., la evenimentul ICEEfest, unde fondatorul Thinkdigital Group, Odysseas Ntotsikas, arata ca proiectul este deschis tuturor publisherilor online interesati. Lansarea oficiala era anuntata, atunci, pentru noiembrie a.c..

Tailwind este o companie de tehnologie de publicitate ce apartine grupului TDG si este partener AppNexus in peste 30 de tari din Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa.