Omul de afaceri Cristian Burci a preluat controlul asupra postului Mynele TV, ce urmeaza sa fie transformat radical intr-un post pentru tineri, din primavara, scrie joi Paginademedia.ro. Tot joi, Mediafax si Discovery au gazduit o conferinta pe tema viitorului publicitatii TV, unde participantii au discutat cat si cum consuma romanii reclama televizata.

  • Omul de afaceri Cristian Burci a preluat jumatate din canalul Mynele TV, precum si managementul acestei televiziuni, ce urmeaza se transforme intr-un post pentru tineri, potrivit Paginademedia.ro. Mynele va fi transformat cu ajutorul Scolii de Televiziune Tudor Vornicu, iar studiourile vor fi la sediul acestei Scoli. Postul ar urma sa functioneze in noua formula din primavara, dupa ce se vor incheia formalitatile cerute de CNA, potrivit sursei citate. Mynele TV functioneaza pe baza unei licente obtinute acum sapte ani de Costi Ionita si Corina Boabes, aceasta din urma preluand, ulterior, actiunile primului.
  • Romanii se uita zilnic aproape 6 ore la TV si vad in medie 17.000 de spoturi publicitare pe zi, a declarat Alexandra Iavorschi, associate managing director al agentiei Starcom, la conferinta "The Future of TV Advertising", organizata joi de Mediafax, Gandul.info si Discovery. Pe de alta parte, Serban Alexandrescu, managing partner Headvertising, a spus la acelasi eveniment ca e nevoie de o crestere a calitatii spoturilor publicitare, el invocand in acest sens un studiu Discovery potrivit caruia consumatorii isi amintesc cel mult cinci reclame intr-o zi. Publicitatea TV "nu isi face treaba", a spus el. Relatarea Mediafax pe larg.