Google recunoaste ca advertiserii isi irosesc banii pe mai mult de jumatate din reclamele online

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 7 decembrie 2014, 14:43 Economie | Media & Publicitate

Reclamele online reprezinta circa 20% din domeniul publicitatii si peste 90% din veniturile unor giganti ai intrenetului precum Google si Facebook, insa nimeni nu are certitudinea ca ele funtioneaza. Aceasta incertitudine s-a accentuat saptamana aceasta, dupa ce Google a anuntat ca 56,1% din reclamele de pe internet nu sunt niciodata "la vedere" - adica vizibile pe monitoare timp de o secunda sau mai mult, relateaza Quartz.

Informatia nu reprezinta o surpriza. Compania de masuratori online a raportat anul trecut ca 46% din reclamele online nu sunt vazute niciodata. Spider.io, o companie anti-frauda achizitionata de Goofle in luna februarie, a aratat ca o mare parte din reclame sunt "vazute" doar de roboti, dezvaluind ca o retea de circa 120.000 de computere virusate vizualizau anunturile de miliarde de ori, marind factura pentru advertiseri, fara a le oferi insa si vizualizarile umane.

Faptul ca un gigant precum Google recunoaste faptul ca vizibilitatea reclamelor online reprezinta o problema ar putea zgudui industria fortand catre gasirea unor noi modalitati ca advertiserii sa masoare eficienta reclamelor lor.

Trebuie mentionat ca Google a facut acest anunt cu privire la deficientele modelului de pe urma caruia a castigat din plin oferindu-le totodata advertiserilor un nou model: in luna iulie a introdus Acive View, care masoara doar reclamele vazute.





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

3991 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi