Tabloidul Click a ramas, in cel de-al treilea trimestru al anului, cel mai vandut ziar din Romania, in pofida unei scaderi considerabile fata de trimestrul precedent, fiind urmat la mare distanta de Libertatea. Cele doua tabloide conduc detasat in privinta vanzarilor din presa scrisa in iulie-septembrie a.c., potrivit ultimelor cifre BRAT.

Cel mai vandut ziar din categoria "quality", Evenimentul Zilei, vinde de circa opt ori mai putin decat liderul Click si considerabil mai putin chiar decat ziarul Bisericii Ortodoxe: daca in trimestrul al treilea Ev. ZIlei a vandut in medie pe aparitie 28.000 de exemplare, Ziarul Lumina a vandut in medie peste 21.600 de exemplare.

Gazeta Sporturilor, cu circa 28.000 de exemplare vandute in medie, zilnic, in iulie-septembrie, ocupa locul al treilea in clasamentul vanzarilor.

Publicatie - vanzari medii pe aparitie T3 2014 - vanzari medii pe aparitie T2 2014

  • Click - 109.119 - 124.357
  • Libertatea - 65.547 - 71.391
  • Gazeta Sporturilor - 28.211 - 27.773
  • Ziarul Lumina - 21.645
  • Evenimentul Zilei - 13.146 - 13.582
  • Romania libera - 12.743 - 11.967
  • Adevarul - 8.970 - 9.406
  • Jurnalul National - 7.939 - 9.713

Publicatii economice - vanzari medii T3 2014 - vanzari medii T2 2014

  • Ziarul Financiar - 8.817 - 8.529
  • Biz - 7.252 - 7.141
  • Business Magazin - 6.644 - 6.357
  • Capital - 5.060 - 5.678​