Goldbach Media Romania si Goldbach Audience Romania au fost preluate printr-o tranzactie de tip management buyout de catre membri ai conducerii executive, informeaza un comunicat al companiei. Potrivit acestuia, tranzactia a avut in vedere asigurarea continuitatii business-ului din Romania si a creat premisele dezvoltarii in continuare a relatiilor cu partenerii din piata, agentiile si clientii de publicitate. Din informatiile Hotnews, pe langa oferta managementului au mai fost doua oferte, una din Romania si una din strainatate. Contactat de HotNews.ro, Alin Alecu a spus ca el si inca trei membri ai conducerii au devenit actionari iar majoritatea actiunilor le detin el impreuna cu o colega.

Cel mai probabil, se va reveni la vechiul nume al acestor operatiuni de reprezentare media, ARBOmedia.

  • Michi Frank, CEO Goldbach Group, citat in comunicat: "Managementul local a fost cea mai buna optiune pe care am avut-o si pe care ne-am dorit-o cu totii. Ma bucur ca am gasit solutia optima prin care echipa din Romania sa preia actionariatul acestor companii astfel incat sa asigure in continuare deazvoltarea acestora. Le doresc mult succes!"
  • Alin Alecu, Director General Goldbach Romania, citat in comunicat: "Cred ca aceasta tranzactie reflecta increderea pe care Goldbach Group o are in echipa noastra. Stabilitatea parteneriatelor cu media pe care o reprezentam precum si experienta si determinarea echipei ne vor ajuta sa dezvoltam in continuare proiectele pe care le avem. Le multumesc colegilor nostri elvetieni pentru increderea acordata!"

Potrivit comunicatului:

  • Avand in vedere colaborarea de lunga durata, partile au fost asistate de o echipa de avocati specializata in Achizitii si Tranzactii Comerciale de la Tuca Zbarcea & Asociatii, echipa coordonata de Cristian Radu, Partener. Partile au convenit sa nu faca publice detaliile tranzactiei.

Goldbach Romania este specializata in reprezentarea in vederea vanzarii spatiilor publicitare ale canalelor media locale si regionale fiind lider de piata pe acest segment cu un portofoliu ce cuprinde peste 71 de statii radio locale si regionale, 46 de statii TV locale si 52 publicatii locale. De asemenea, Goldbach Romania este una dintre cele mai puternice regii de publicitate online cu peste 80 de site-uri reprezentate acoperind o gama larga de arii de interes: stiri, auto, lifestyle, femei, business, it, imobiliare, etc.

Grupul elvetian Goldbach si-a anuntat intentia sa vanda operatiunile din Romania in vara acestui an, invocand dificultatile economice si legislative locale. Alin Alecu facea trimitere, atunci, la "deceptia" reprezentata de ordonanta publicitatii TV, introdusa de guvern in 2013. Detalii aici.