Reclama sezonului in Romania: geopolitica si flatulenta pe intelesul lui Vladimir Putin

de C. Ionescu     HotNews.ro
Miercuri, 7 ianuarie 2015, 15:19 Economie | Media & Publicitate

Reclama stradala Carbocit
Foto: Captura Twitter.com/gaboss
Unde cauti, in ajunul sarbatorilor, inspiratie pentru o reclama decenta la Carbocit, un remediu contra flatulentei? Agentia Next Advertising nu  s-a uitat, sezonul acesta, nici sub bradul de Craciun, n-a ascultat nici poluarea sonora a traficului infernal. A urmarit stirile cu Mama Rusia, situatia geopolitica internationala si spaima tuturor cand se lasa frigul. A rezultat un afis iesit din comun, aparut pe panouri stradale cu putin timp inaintea ospetelor de sfarsit de an si care a atras imediat atentia in retelele sociale.

Printre panourile cu reclame la Cora, Telekom, Ikea si Carrefour ce tapeteaza peisajul bucurestean, in ultimele saptamani au aparut, pe alocuri, si afise ca cel de mai jos. "Taiem gazele. Definitiv" promite sloganul reclamei pentru un produs contra gazelor intestinale, care in trecut apela la reclame cu motociclisti pentru a parfuma, pe cat se poate, mesajul comercial. Grafica sloganului foloseste semne chirilice - trimitere directa la amenintarile sau actiunile recente ale Rusiei, ce foloseste gazele naturale ca instrument de presiune in bataliile sale politice si strategice cu fostele republici sovietice sau cu statele din imediata vecinatate apuseana.

Reclama a atras imediat atentia in retelele sociale, unde a fost amplu comentata inca de la mijlocul lunii decembrie, cand afisele au aparut pe strazi.



Potrivit lui Liviu David, director de creatie Next Advertising, povestea reclamei e simpla: era nevoie de un mesaj neasteptat, cum "foarte rar ni se cere explicit", dar care sa demonstreze si ca panotajul exterior poate avea impact. Liviu David, pentru HotNews.ro:
  • "Cerinta clientului spunea clar ca mesajul trebuie sa atraga atentia, sa fie atat de neasteptat incat sa se vorbeasca despre el. Pare surprinzator, dar foarte rar ni se cere explicit asta. Noi ca agentie am vrut sa demonstram ca outdoor-ul poate avea impact, in conditiile in care multi clienti il desconsidera. Ideea cu gazele pentru Carbocit s-a aprobat pe loc."

Echipa care s-a ocupat de reclama:
  • Idee si text - Paula Ionescu
  • Idei grafica - Gabriela Datcu si Lucian Militaru
  • Executie grafica - Lucian Militaru


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

11380 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    zevzec-celovecu de Putin (Miercuri, 7 ianuarie 2015, 15:35)

    un domn [utilizator]

    nu are finetzuri din astea..la ei..in Maica Rusie..nu au un Caragiale ca al nostrum...la ei totul e negru sau maron (fara gaze ..) ei ca natzie sunt Maron...cu gaze !
    • 0 (4 voturi)    
      Îl au ... (Miercuri, 7 ianuarie 2015, 16:06)

      LianBerthold [anonim] i-a raspuns lui un domn

      ... pe Cehov, pe post de scriitor satiric clasic.

      Dar cuplul Ilf şi Petrov ... se pune?!?
      • +1 (1 vot)    
        ok, lasam atriotismul la o parte (Joi, 8 ianuarie 2015, 9:38)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui LianBerthold

        Cehov asta..aduna asa audienta precum Caragiale ? in plus Caragiale e actual..Cehov..e..desuet..uitat..prafuit
  • +1 (1 vot)    
    Nu se pune (Miercuri, 7 ianuarie 2015, 17:04)

    raudegura [utilizator]

    Ei nu faceau bashcalie de rusi ,ei faceau bashcalie de comunisti!
    N-o sa vezi niciodata la ei un Mitica !
    Ei nu au decat alb diafan si negru carbonar( terorist).
    Mai apare si rosu cand au nevoie de sange.
    In rest ... sa fie la ei.
    • +1 (1 vot)    
      uite acesta e profilul (Joi, 8 ianuarie 2015, 9:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui raudegura

      Felicitari...colegul commentator mai sus..il amintea pe cehov..merci de ajutor...Je Suis Charlie ! (pentru rusofoni)
  • 0 (2 voturi)    
    Aveti grija (Miercuri, 7 ianuarie 2015, 22:56)

    CosminDumitru [anonim]

    Sa nu va treziti cu cativa baieti din Spenatz intr-o dimineata, la Next Advertising , ca vin sa va traga de urechi, ca pe cei din Paris :-)
    • +1 (1 vot)    
      Je Suis Charlie (Joi, 8 ianuarie 2015, 9:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui CosminDumitru

      si Spetnatzu lor..e ..sub nivelu mascatilor nostrii..sa nu spun de altii pe care INCA presa nu I a prezentat


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri