Simona Halep se alatura campaniei "Grija pentru copii" desfasurata de Dorna si Asociatia Salvati Copiii in sprijinul copiilor nascuti prematur. Agentia Publicis Romania ofera o serie de date privind rezultatele pe care le inregistreaza departamentul sau de digital in social media. Iar agentia de PR Golin si bloggerul Alex Ciuca au lansat al treilea raport Media Recap.

  • Simona Halep se alatura campaniei "Grija pentru copii", desfasurata de Asociatia Salavati Copiii si Dorna. Sportiva isi asociaza imaginea cu aceasta campanie menita sa contribuie la dotarea cu echipamente medicale de specialitate a maternitatilor si la informarea pe tema problemei nasterilor premature din Romania, unde 1 din 10 copii se naste prematur si are nevoie de ingrijire medicala speciala imediata.
  • Publicis Romania ofera, in prezent, servicii de comunicare in social media pentru 12 clienti ai agentiei, potrivit unei informari de presa. Aceasta arata ca departamentul sau de digital, cu 17 angajati, a inregistrat o crestere de 71% a comunitatilor social media ale brandurilor de care se ocupa, iar in ultimele 12 luni a dezvoltat peste 30 de aplicatii pe platformele de socializare, pentru aceste branduri.
  • Agentia de relatii publice Golin si bloggerul Alex Ciuca (hoinaru.ro) au lansat a treia editie Media Recap, raport ce analizeaza cele mai relevante campanii, evenimente si tendinte din media si social media si ofera previziuni pentru anul urmator. E-book-ul Media Recap e disponibil aici.