The Guardian: singura televiziune independenta de stiri din Crimeea a fost fortata sa inceteze emisia

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 2 aprilie 2015, 13:16 Economie | Media & Publicitate

Singurul post independent de stiri din Crimeea, ATR, a fost fortat sa inceteze emisia, dupa ce incercarea sa de a-si innoi licenta a fost blocata de noile autoritati de reglementare in domeniul media, la un an de la anexarea peninsulei de catre Rusia, scrie The Guardian. ATR era singurul canal care difuza emisiuni in limba minoritatii tatare, care s-a opus anexarii.

Potrivit sursei citate, dupa anexarea Crimeei, toate media locale au trebuit sa se inregistreze la agentia federala de comunicatii din Rusia, termenul limita fiind 1 aprilie 2015. ATR a depus documentatia necesara de trei ori si tot de atatea ori dosarele au fost respinse, din cauza unor presupuse erori in documente, dupa cum a declarat directorul ATR, Sevket Memetov. Acesta a precizat ca la a patra incercare de inregistrare nu a mai venit nici un raspuns, fapt pentru care postul a fost obligat sa inceteze emisia la un minut dupa miezul noptii, pe 1 aprilie.

In aceste conditii, singura post local care livreaza stiri ramane Pervii Krimski, televiziune de stat.

Sevket Memetov a spus, pentru The Guardian, ca desi motivul invocat oficial pentru inchidere a constat in erorile din documentatie, inchiderea are legatura cu faptul ca ATR era, uneori, critic la adresa vietii sub autoritate rusa, intr-o zona in care minoritatea tatara se confrunta cu disparitii si cu raiduri ale politiei.

Postul transmitea 60% din grila in limba rusa, 35% - in limba tatarilor din Crimeea si 5% in ucraineana.

Inchiderea ATR a insemnat si incetarea emisiei postului pentru copii Lale si a statiilor de radio Meidan FM si Leader, ce fac parte din acelasi grup media. Ieri, din portofoliul acestuia mai ramasese activ site-ul de stiri 15minut.org.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
2002 vizualizari
  • +17 (23 voturi)    
    Aceasta Este Democratia Mujica (Joi, 2 aprilie 2015, 13:19)

    un domn [utilizator]

    Aceasta Ar Fi Fost Democratia daca Dottore Ajungea la Cotroceni
    • -14 (18 voturi)    
      La fel si in Ucraina (Joi, 2 aprilie 2015, 12:45)

      Dan B [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Ei nu zau, si ia spune-mi cate televiziuni rusesti mai emit in Kiev? Ma mir ca le-a retras licentia deabia acum caci in Ucraina au facut lucrul asta demult!
      • +8 (12 voturi)    
        La fel?! (Joi, 2 aprilie 2015, 14:13)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Dan B

        Hai sa admitem, Ucraina si Rusia in razboi isi inchid reciproc presa. Bine.

        Dar opozitia politica din Rusia e oare in razboi cu Rusia? De ce nu exista presa de opozitie in Rusia?

        Hai recunoaste. Te-ai dat de partea ursului.
      • +9 (11 voturi)    
        Minciuna ! (Joi, 2 aprilie 2015, 14:41)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Dan B

        La Kiev emite si Vocea Moscovei si postul Russia Today este pe cablu. propaganda rusa e pe cat de primitiva pe atat de inepta. Azi oricine poate verifica imediat o informatie nu mai suntem in anii 50 cu tatucu de la kremlin detinatorul adevarului universal.
        • -5 (5 voturi)    
          Minciuna? (Joi, 2 aprilie 2015, 14:35)

          Dan B [anonim] i-a raspuns lui Bogdan_100

          Ai spus mai sus ca e minciuna. Da un search pe google dupa textul asta: "The Ukrainian National Council for TV and Radio Broadcasting instructed all cable operators on 11 March to stop transmitting a number of Russian channels, including the international versions of the main state-controlled stations Rossiya 1, Channel One and NTV, as well as news channel Rossiya 24."

          Mai e minciuna?
      • +8 (10 voturi)    
        In primul rand. (Joi, 2 aprilie 2015, 14:45)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Dan B

        ...se scrie "de-abia". In al doilea rand este vorba de televiziuni independente, nu rusesti, sau ucrainiene.
  • +12 (18 voturi)    
    atacul asupra minoritatii tatare... (Joi, 2 aprilie 2015, 13:43)

    g01an [utilizator]

    ia sa va auzim baietii/trollii pe tema propagandei moscovite: cum vine treaba asta? deodata nu mai ne incantati cu nicio trololosenie?
  • +8 (12 voturi)    
    Nu e o surpriza, (Joi, 2 aprilie 2015, 14:05)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Putin are nevoie de controlul total asupra media, pentru a-si manipula poporul cum vrea.

    Ma mir ca postul a rezistat pana acum.
  • 0 (4 voturi)    
    Thanks, Obama! (Joi, 2 aprilie 2015, 14:39)

    Patrula10000 [utilizator]

    :)))


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă