Concurentul de la "Romanii au talent" condamnat la inchisoare in legatura cu o crima este eliminat din emisiune. CNA va discuta cazul saptamana viitoare​

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 2 aprilie 2015, 13:46 Economie | Media & Publicitate

Pro TV a decis sa-l elimine din emisiune pe concurentul de la "Romanii au talent" a carui aparitie in concurs - el avansand chiar in faza urmatoare - a starnit un val de proteste, avand in vedere ca a fost condamnat la inchisoare pentru implicare activa intr-o crima. Pro TV a facut anuntul in conditiile in care CNA a decis, joi, sa analizeze cazul intr-o sedinta de saptamana viitoare, timp in care un membru al Consiliului a cerut ca institutia sa verifice, la Ministerul Justitiei, daca Andrei Grigoriu a fost sau nu condamnat pentru complicitate la crima, nu pentru tainuire, cum a afirmat acesta in emisiune.

Pozitia Pro TV in cazul condamnatului de la "Romanii au talent":
  • Dupa difuzarea editiei cu numarul trei "Romanii au talent", PRO TV a aflat ca Andrei Grigoriu, concurent in show, a prezentat fapte si a facut declaratii false in cadrul emisiunii, precizand faptul ca a fost trimis in inchisoare pentru ca a tainuit o crima comisa de prietenul sau, la care el nu a fost martor.
  • Instanta l-a condamnat de facto pentru implicarea activa in aceasta crima sub acuzatia de complicitate. Regretam faptul ca emisiunea noastra a fost folosita in mod abuziv de concurent in acest context.   
  • Conform regulilor show-ului, juriul si gazdele emisiunii intalnesc concurentul pentru prima data in momentul in care acesta urca pe scena. Prestatia a fost evaluata luand in considerare discursul inselator prezentat de catre acesta in momentul sau.
  •  Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si am decis sa il eliminam imediat din emisiune.

In jurul concurentului Andrei Grigoriu a izbucnit un amplu scandal mediatic dupa ce, zilele trecute, Wowbiz a scris ca acesta nu a tainuit o crima, asa cum a afirmat el in cadrul ultimei editii "Romanii au talent", ci ar fi fost complice sau chiar participant la uciderea unei fete. Tot Wowbiz a prezentat declaratii ale unor persoane care il cunosc pe concurent, inclusiv pe mama fetei ucise.

Potrivit transcriptului emisiunii, concurentul a afirmat pe scena "Romanii au talent" ca "un prieten de-al meu a facut o fapta... Suna urat, crima, omor, cineva si-a pierdut viata si eu ams tiut de fapta lui, am stiut ce a facut in seara aceea. Daca ma duceam la politie atunci, nu faceam nicio zi de puscarie.  Am fost acuzat de tainuire, automat complice si am fost condamnat la 16 ani de inchisoare. Din decembrie 2003 sunt inchis. Mai am numai 2 luni, pedeapsa mi s-a redus pentru ca am muncit."


Din discutiile lui Andrei Grigoriu cu membrii juriului, la a treia editie "Romanii au talent":

  • Mihaela: Uh, de ce esti dupa gratii?
  • AG: Am tainuit ceva.
  • Mihaela: Tainuirea unei fapte.
  • Bebe: Grav.
  • Mihaela: Deci, practic, tu nu ai comis nicio alta fapta decat ca ai tainuit fapta altcuiva
  • AG: Da.
  • Mihaela: Acel altcineva este dupa gratii?
  • AG: Da.
  • Mihaela: Te-am intrebat asta pentru ca, vazand acest moment in care m-ai emotionat, eu te-as fi iertat de toate pacatele, pentru ca ai spus atat de frumos "multumesc" celei care a fost langa tine in toti acesti ani si ne-ai facut si pe noi sa simtim ce ai simtit si tu si ea, incat eu ti-as fi iertat toate pacatele.
  • Publicul aplauda
  • Andra: Am ramas fara cuvinte, m-a emotionat foarte, foarte tare povestea ta, dar as vrea sa vorbesc strict de actul artistic: esti foarte talentat si ar fi pacat ca un astfel de talent sa se risipeasca. (...)
  • Andi: E foarte important ca oamenii sa incerce sa nu greseasca. Dar si mai important mi se pare ca, atunci cand gresesc, sa invete ceva din greselile lor.  (...)
  • Bebe: Da. Am zis da. (...)
  • Andra: Raspunsul meu este da (...)
  • Mihaela: Andrei, foloseste-ti talentul dat de Dumnezeu si spune povesti, in cuvinte, in desene, du-te pe drumul asta, ca e cel mai drept pentru tine. Da. (...)
  • Andi: Andrei, predictia mea este ca ne vom revedea cu tine in libertate, in etapa urmatoare, cu patru de Da.


CNA s-a autosesizat, joi, in cazul concurentului de la "Romanii au talent" si si-a propus sa discute subiectul saptamana viitoare. Valentin Jucan, membru CNA, citat de Paginademedia.ro:

  • "As dori sa solicitam postului un punct de vedere pentru a aduce clarificari in legatura cu acest caz. Cred ca ar trebui sa avem o corepsondenta cu Ministerul Justitiei, pentru a stabili daca acesta a fost condamnat pentru complicitate la crima. Eu nu cred ca este un model care poate fi promovat intr o emisiune care se numeste Romanii au talent. Propun sa cerem un punct de vedere postului si o monitorizare pe acest subiect."


Citeste mai multe despre   






















12856 vizualizari

  • +12 (12 voturi)    
    prostitutia ratingului (Joi, 2 aprilie 2015, 13:56)

    paranoid_android [utilizator]

    ciudate modele promoveaza astia;
    sa ma uit la emisiunea lor sau nu?
    • +2 (4 voturi)    
      chiar daca... (Joi, 2 aprilie 2015, 15:49)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

      ... "juriul si gazdele emisiunii intalnesc concurentul pentru prima data in momentul in care acesta urca pe scena", cum de a ajuns sa faca parte din concurentii emisiunii live?
      este o preselectie, aia care i-au permis acest lucru ce mama lor au facut cand acesta le-a povestit ca a fost in inchisoare?


      http://legeaz.net/spete-penal-iccj-2005/decizia-1357-2005

      sentinta este data in 2005 + 16 ani - 15 luni deducere din retinere... curios cum a iesit din puscarie daca nu da semne de intelegere asupra faptelor lui (participare activa la omor)
      • +2 (2 voturi)    
        Poate la preselectie nu se cere cazier (Joi, 2 aprilie 2015, 17:49)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Desi ar trebui. Si daca nu s-a cerut, poate nu a venit vorba despre asta, ca sa se afle inainte. In ce priveste ultima remarca, sunt total de acord, aici e vina sistemului in Romania. Cum sa eliberezi pentru buna purtare pe cineva care nici nu accepta ce a facut, nu intelege gravitatea faptei? Astfel de persoane nu ar trebui eliberate mai devreme, sau daca se dovedeste dupa eliberare ca nu au inteles nimic si nu se caiesc ar trebui arestate si inchise din nou, cu o eventuala majorare a pedepsei. Asta e valabil pentru toti, inclusiv politicieni!
  • -10 (22 voturi)    
    si totusi... (Joi, 2 aprilie 2015, 13:58)

    liviu_ [utilizator]

    ce treaba are crima (tainuire, complicitate nu conteaza) cu talentul?
    putea sa o taie p-aia in bucatele si sa o manance... daca el si-a ispavit pedeapsa nu este nici un temei legal sa ii interzici participarea la emisiune!
    ceea ce se intampla acum se numeste discriminare si daca cumva omu se va trezi sa ne dea romania in judecata v-a castiga.
    nu sunt de acord cu fapta lui si nu sunt de acord cu faptul ca a mintit (daca este asa) in emisiune, dar de aici pana la a fi dat afara este cale lunga. nu dovedim decat ca suntem un popot intolerant.
    bine ca dam afara din emisiuni oameni care dpdv legal si-au isbavit pedeapa, dar il aparam pe voiculescu, ponta si restu.... halal
    • +2 (2 voturi)    
      D'aia (Joi, 2 aprilie 2015, 15:07)

      Cutezatorii2013 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cf. deciziei completului de judecata, "GRIGORIU ANDREI la pedeapsa de 16 ani închisoare, pentru complicitate la infracţiunea de omor calificat, faptă prevăzută de art. 26, raportat la art. 174 şi art. 175 lit. i) C. pen. şi la 5 ani interzicerea unor drepturi."

      Deci, scrie ca daca omori pe cineva ai si interdictie la unele drepturi. Cred ca e mai degraba moral nu intolerant sa nu promovezi criminali pe la diverse emisiuni. S-apoi, nici nu prea avea talent daca te-ai uitat la emisiune.
    • +1 (1 vot)    
      si mai totusi (Joi, 2 aprilie 2015, 15:18)

      zicsio [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      ce a aratat pe scena nu e nici un talent, ci oleaca de practica; daca nu ar fi venit cu povestea aia lacrimogena (si se pare falsa) nu ar fi trecut mai departe
    • +2 (2 voturi)    
      ce fel de discriminare este? (Joi, 2 aprilie 2015, 15:21)

      Mad [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      ca nu pot sa o incadrez. In afara de aceasta e vorba de un program care este vazut si de tineri. Vreti sa ajungem in situatia sa apara criminali talentati la emisiune si sa povesteasca ce au facut? Nu ajunge trendul actual cu "uite ala e smecher, asa vrau sa fiu si eu"! Un exercitiu de imaginatie: peste 2-3 ani apare un violator sau un criminal care si-a executat pedeapsa si povestet ce rau ii pare. Din mass=media se afla cu lux de amanunte ce a facut. Ajunge in finala si castiga pentru ca e talentat.Cati copii/tineri vor intelege gresit mesajul si cati ii vor copia actiunile antisociale? Emisiunile tv sunt formatoare de opinii din pacate.
    • +1 (1 vot)    
      nu e chiar asa ... (Joi, 2 aprilie 2015, 15:33)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      sunt de acord cu reintegrarea in societate (desi cred ca e foarte greu pt un om care a stat pitit 10 ani sa se reintegreze si / sau sa fie acceptat de ceilalti). sunt de acord ca a platit pentru fapta lui, desi a pune semnul egal intre a omora un om si a sta 10 ani dupa gratii, inseamna ca viata nu valoreaza nimic.

      dar, personal, nu sunt de acord cu promovarea unor astfel de oameni. da, ai gresit, ai platit, dar stai un pic in umbra - macar din respect pentru cei carora le-ai distrus viata. ce inteleg eu din tot taraboiul asta?! "nu-i nicio problema ca omor azi un om. fac 10 ani inchisoare, apoi ies si ma face protv-ul vedeta"
    • +1 (3 voturi)    
      Nu a fost dat afara pentru crima (Joi, 2 aprilie 2015, 15:56)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      A fost dat afara pentru ca a mintit. Si eu sunt de acord ca daca si-a executat pedeapsa e in ordine (ca aceasta pedeapsa e prea mica sau mare e alta poveste), dar totusi trebuie tratat cu circumspectie. In ce priveste cei mentionati in final, ce sa-i faci, ghinionul lui ca nu e parlamentar, ca sigur l-ar fi aparat colegii votand sa-l scape si nu ar mai fi fost condamnat.
    • +1 (3 voturi)    
      unde ti-e logica ? (Joi, 2 aprilie 2015, 16:19)

      OnePiece [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      a mintit juriul cu privire la complicitate.. crezi ca nu e motiv sa poata fi dat afara din concurs ?
    • +3 (5 voturi)    
      Crezi că ai înțeles tot? (Joi, 2 aprilie 2015, 16:23)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Deci ăla vine la emisiune, minte că nu a făcut nimic, deși e cel care o ținea pe fata care a murit în timp ce prietenul ei o tăia. Toată lumea îl compătimește, că vezi ce băiat bun este, ce mult o fi suferit el, fufa Rădulescu îi zice că i-ar ierta orice păcat (?!?).
      În timpul ăsta, familia fetei moarte vede scena la televizor, te întrebi ce o fi fost în sufletul lor? Crezi că pe ei îi încălzește că ăla a făcut 11 ani de închisoare pe când fiica lor nu mai este? Probabil că nu ești părinte dacă gândești așa. Nu ai cum să înțelegi, se vede din comentariul tău. Ce treabă are crima cu furtul și corupția numai tu știi. Viermele acela a luat o viață, văd că ești foarte împăcat cu asta. Pentru mine va rămâne un vierme pentru totdeauna, să rămână în gaura lui și să nu scoată capul de acolo e cea mai bună cale de ispășire a faptei sale.
      Să dea în judecată România pentru ce anume? Și nu se scrie "v-a câștiga", orele de școală nu și-au pus amprenta pe tine.
  • +8 (10 voturi)    
    decizia este publica (Joi, 2 aprilie 2015, 14:04)

    greezly [utilizator]

    decizia instantei este publica, se poate vedea in link-ul de mai jos, nu inteleg de ce cei din CNA au nevoie de o "verificare la MInisterul Justitiei"
    http://legeaz.net/spete-penal-iccj-2005/decizia-1357-2005
    • +3 (3 voturi)    
      in sistemul de stat (Joi, 2 aprilie 2015, 16:18)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui greezly

      deciziile se bazeaza pe lucruri scrise, nu pe consultarea unui site. Se asteapta raspunsul scris al justitiei, ca sa se poata lua o decizie.
      Nu te uiti pe un site si decizi asa soarta unui om. E rapid, dar nu si corect.
  • -8 (18 voturi)    
    parerea mea (Joi, 2 aprilie 2015, 14:24)

    Tejveer [utilizator]

    daca tipu' a calcat stramb si a fost pedepsit pentru asta, nu vad ce legatura are cu emisiunea. in fond, talentul e talent si pt cersetori si criminali si pt oamenii avuti. ce s-ar fi putut intampla ? i-ar fi omorat pe aia din juriu daca il dadeau afara ? plus ca la emisiunea aia se promoveaza talentul nu cata puscarie ai facut. e doar o parere, sper sa nu imi dea careva in cap.
    • +11 (13 voturi)    
      . (Joi, 2 aprilie 2015, 14:53)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Tejveer

      problema e ca a mintit.
      • 0 (2 voturi)    
        de acord... (Joi, 2 aprilie 2015, 14:03)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui I

        dar atunci trebuiau sa-l dea afara ca a mintit, nu ca a fost condamnat!
        este o mare diferenta de nuanta
      • 0 (2 voturi)    
        problema e ca... (Joi, 2 aprilie 2015, 14:05)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui I

        el daca nu mintea nu il primeau sau nu il treceau mai departe...
        nici nu prea a avut de ales...
        din nou opinia publica nu s-a crizat pentru ca a mintit, ci pentru ca a fost complice la crima. un lucru intr-adevar condamnabil, dar si-a izbavit pedeapsa si legal nu au cum sa-l impiedice sa participe la emisiune...
        eu cred mai degraba ca prost tv vrea rating si scandaluri...
        pentru ca e aiurea sa iti arati regletele unei ce o fi fost la tv, da e perfect normal sa te tavalesti prin faina si sa jignesti
      • +2 (2 voturi)    
        Si asta, (Joi, 2 aprilie 2015, 15:08)

        Cutezatorii2013 [utilizator] i-a raspuns lui I

        pe langa faptul ca a omorat pe cineva.... minor dealtfel
      • +2 (2 voturi)    
        asta e adevarata problema.. (Joi, 2 aprilie 2015, 15:09)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui I

        si una foarte grava. Daca le-ar fi spus juratilor ca a fost complice la crima nu cred ca mai lacrimau toti!
  • +3 (3 voturi)    
    romanii au talent -juriu (Joi, 2 aprilie 2015, 15:47)

    dan [anonim]

    adevarul este ca intotdeauna cand ceva merge bine...avem noi romanii un dar de a strica...Las Fierbinti a fost beton pana am inceput sa bagam si sa facem loc in el la toti "mos Peleus" si alti artisti pe care comunismul I-a tinut pe scena ca loc de munca iar acum...sunt in "faliment personal" ...acum daca u avut cat de cat success cu sezoanele anterioare au trebuit sa imputa treaba ducand marea valoare priceputa la toate"MIhaela Radulescu" si ...artistu preferat in filmel cu injuraturi.....s- a dus naibi si emisiunea asta..era perfect cu ceilalti trei in juriu
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Luni, 6 aprilie 2015, 9:52)

    mimi [anonim]

    emisiunea e inregistrata din vara... nu pot sa cred ca " dupa difuzarea emisiunii s-a aflat".... PROTV - sucks... totul pt rating... e din ciclul " fata obeza de 14 ani..\|


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version