Audiente radio de primavara: Kiss FM si Romania Actualitati raman lideri la nivel national si urban, ZU - pe primul loc in Bucuresti. Magic FM depaseste Kiss FM in capitala

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 18 mai 2015, 17:15 Economie | Media & Publicitate

Kiss FM, Radio Romania Actualitati si Radio ZU au ramas pe primele trei locuri in clasamentul audientelor radio in aceasta primavara, potrivit datelor furnizate de Asociatia pentru Radio Audienta. La Bucuresti, ZU si RRA raman pe primele doua locuri, in timp ce Magic FM depaseste Kiss FM, post unde Mihai Gainusa nu a mai realizat matinalul in acest sezon. Tot in capitala, notabila este cresterea Rock FM, post care a depasit Radio 21, inregistrand o audienta apropiata de Romantic si Pro FM.

  • Valul de primavara al Studiului de Audienta Radio a fost realizat de IMAS-Marketing si Sondaje si GfK Romania in perioada 12 ianuarie-26 aprilie. Studiul a urmarit sa masoare audienta radiourilor la nivel national, urban si in Bucuresti. Esantionul a fost de 9.416 persoane (7.399 interviuri in mediul urban).

Audiente la nivel national (mii) - total populatie (11+) - public comercial
  • Kiss FM - 2050,8 - 1415,2
  • RRA - 1874,2 - 557,7
  • Radio ZU - 1692,0 - 1089,2
  • Pro FM - 1520,7 - 915,1
  • Europa FM - 1422,1 - 929,4
  • Magic FM - 701,2 - 489,2
  • Radio 21 - 579,1 - 417,9
  • Antena Satelor - 767,9 - 254,8


Audienta la nivel urban Urban (mii) - total populatie (11+)
  • Kiss FM - 1224,4
  • RRA - 1170,7
  • Radio ZU - 1144,7
  • Europa FM - 988,7
  • Pro FM - 930,3
  • Magic FM - 590,6
  • Radio 21 - 382,6

Audienta in Bucuresti (mii) - total populatie (11+)
  • Radio ZU - 270,6
  • RRA - 221,8
  • Magic FM - 152,6
  • Kiss FM - 142,6
  • Europa FM - 122,6
  • Pro FM - 114,4
  • Romantic - 100
  • Rock FM - 91
  • Radio 21 - 69,2

Rezultatele complete - aici


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

2399 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi