webPR: Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google si alte companii majore analizeaza, la Bucuresti, revolutia consumului de Internet pe telefonul mobil si explozia aplicatiilor

de     Smile Media
Marţi, 26 mai 2015, 18:45 Economie | Media & Publicitate

ICEEfest 2015
Foto: ICEEfest
Facebook, Google, Yahoo, Uber, Skype sau Shazam sunt doar cateva dintre companiile majore care susțin la ICEEfest 2015 prezentări sau workshopuri legate de cresterea importantei telefonului mobil in consumul de Internet.

In prima zi a festivalului (joi, 11 iunie 2015), pe scena dedicata inovatiei, are loc sesiunea ”Apps, Mobile & Game Chaning Ideas”, în cadrul căreia vor vorbi Rob Khazzam, International Launcher Uber, Josh Partridge, Director Shazam pentru Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină și Canada, Chris James, Sales and Strategy Lead Skype pentru Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, Violeta Xanthouli, Senior Marketing Director Globo pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, Mick Rigby, CEO Yodel Mobile, Patrick Hourihan, Head of Research Northern Europe & Global Sales Yahoo, Amine Melouk, Director al InMobi pentru parteneriate strategice în Europa, și Alex Isaia, Product Director al UpStream.

De asemenea, Facebook și Google vor susține două workshopuri în cadrul ICEEfest 2015, ambele avand o parte importanta dedicata marketingului pe telefonul mobil.

În cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), pe scena dedicata know-how-ului, Facebook va susține workshopul ”Performance Marketing in Multi-Device World” (Marketing de performanță într-o lume cu multiple device-uri), la care vor participa Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook, și Robert Bednarski, Head of CEE Facebook.

Tot în a doua zi, specialistii Google vor susține workshopul ”Video and mobile: the two winning strategies in online performance” (Video și mobil, cele două strategii câștigătoare pentru performanța în online), la care vor participa Julia Karr, Branding Expert Google US, și Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.

De altfel, campania de comunicare a festivalului semnaleaza ca in lipsa unor strategii coerente de aliniere la tendintele globale, pericolul disparitiei unor business-uri din regiune este iminent. Iar cresterea exponentiala a importantei telefonului mobil e una dintre aceste tendinte majore.

Anul acesta festivalul are cea mai mare amploare de pana acum si se extinde cu trei scene: INNOVATION, KNOW-HOW si EXPERTS la care se adauga zonele VIP precum si spectacolele de stand-up comedy, proiectii si muzica live din cadrul The Viral Nights of ICEEfest.

Bilete si oferte speciale se gasesc pe site-ul oficial - www.ICEEfest.com.  Un numar limitat de bilete pentru serile de muzica, stand-up comedy si petreceri sunt disponibile si pe site-ul IaBilet.ro. Interactive Central and Eastern Europe Festival e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Driven by Toyota Hybrid.














[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
546 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi