Agentia Whiteland BTL Service a trecut in ultima perioada printr-un proces de rebranding, astfel ca incepand cu 1 iunie 2015, compania de advertising a devenit imersia multichannel agency (n.red. numele este intentionat cu litere mici). Inceput anul trecut, procesul de rebranding s-a finalizat si a venit impreuna cu un nume si un slogan nou, Live action, potrivit unui comunicat al imersia multichannel agency.

De asemenea, imersia multichannel agency isi va extinde serviciile in noi segmente ale marketingului, in vederea extinderii procesului de comunicare si activare cu clientii si consumatorii.

imersia multichannel agency este o agentie full services, prezenta pe piata din Romania din anul 2009. Este membra a International Advertising Association (IAA) din 2010. Agentia are un parteneriat cu primul laborator de neuromarketing din Sud-Estul Europei, Buyer Brain. Cu o echipa de peste 40 angajati si peste 2.000 de colaboratori, imersia multichannel agency este o companie membra a grupului Whiteland, avand 16 puncte de lucru, cu birouri si depozite regionale, in orasele: Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Constanta, Galati, Bacau, Iasi, Suceava, Craiova, Pitesti, Timisoara, Arad, Sibiu, Mures, Cluj si Oradea. Compania are activitati in servicii de in-store&out-door, merchandising, organizare evenimente, mistery shopper, cercetare de piata B2B, creatie, DTP etc.