Agentia Whiteland BTL Services a devenit "imersia multichannel agency"

de CP     HotNews.ro
Joi, 4 iunie 2015, 17:24 Economie | Media & Publicitate

Agentia Whiteland BTL Service a trecut in ultima perioada printr-un proces de rebranding, astfel ca incepand cu 1 iunie 2015, compania de advertising a devenit imersia multichannel agency (n.red. numele este intentionat cu litere mici). Inceput anul trecut, procesul de rebranding s-a finalizat si a venit impreuna cu un nume si un slogan nou, Live action, potrivit unui comunicat al imersia multichannel agency.

De asemenea, imersia multichannel agency isi va extinde serviciile in noi segmente ale marketingului, in vederea extinderii procesului de comunicare si activare cu clientii si consumatorii.

imersia multichannel agency este o agentie full services, prezenta pe piata din Romania din anul 2009. Este membra  a International Advertising Association (IAA) din 2010.  Agentia are un parteneriat cu primul laborator de neuromarketing din Sud-Estul Europei, Buyer Brain. Cu o echipa de peste 40 angajati si peste 2.000 de colaboratori, imersia multichannel agency este o companie membra a grupului Whiteland, avand 16 puncte de lucru, cu birouri si depozite regionale, in orasele: Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Constanta, Galati, Bacau, Iasi, Suceava, Craiova, Pitesti, Timisoara, Arad, Sibiu, Mures, Cluj si Oradea. Compania are activitati in servicii de in-store&out-door, merchandising, organizare evenimente, mistery shopper, cercetare de piata B2B, creatie, DTP etc.












[P] Apeluri pentru expresii de interes pentru finantarea IMM-urilor prin Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate

Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate va finanta intreprinderi mici si mijlocii cu pana la 59,3 milioane euro, suma alocata din Programul Operational pentru Competitivitate 2014-2020, cofinantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala. Programul a fost lansat in septembrie 2016 de catre Fondul European de Investitii si Guvernul Romaniei pentru a accelera accesul la finantare IMM-urilor inovatoare romanesti, prin intermediul unor intermediari financiari (institutii financiare cum ar fi banci sau manageri de fond).

1003 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Joi, 4 iunie 2015, 17:28)

    naumo viciul [anonim]

    si astia care isi scriu numele cu litere mici au fost la briefingul Carrefour?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă