Campania "Ghita Ciobanul", realizata de McCann Erickson pentru Vodafone, castigatoare la Facebook Awards

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 15 iunie 2015, 18:05 Economie | Media & Publicitate

Prezentarea campaniei "Ghita Ciobanul"
Foto: McCann
Campania "Ghita Ciobanul", realizata de McCann Erickson pentru Vodafone, a castigat, in premiera pentru o agentie romaneasca, un premiu la Facebook Awards, acordate celor mai creative campanii pe Facebook. Cele mai importante premii au fost acordate unor campanii care au facut inconjurul lumii, precum "Ice Bucket Challenge" sau "Like a Girl". In total, au fost desemnate 27 de campanii castigatoare, din cele cateva mii inscrise de agentii din 160 de tari, iar "Ghita Ciobanul" a luat un bronz, la categoria Integrated Campaigns.

Catalin Dobre, executive creative director la McCann Bucuresti, este citat intr-un comunicat de presa spunand:
"Ghita e un personaj care a demonstrat ca Facebook nu e doar pentru selfie-uri cu buzele tuguiate si, daca il folosesti cu cap, poate sa-ti schimbe viata. Premiul venit chiar din partea retelei de socializare vine sa confirme ca ciobanul nostru a devenit un exemplu si in afara tarii.  Povestea lui continua sa inspire milioane de oameni si isi gaseste locul printre cele mai virale campanii ale anului cum ar fi "Ice Bucket Challenge" sau "Like a Girl".

Din juriul Facebook Awards au facut parte reprezentanti ai conducerii Facebook, dar si nume ai unor agentii care s-au facut remarcate in ultimii ani prin inovatie, precum David Droga - Creative Chairman, Droga 5; Colleen Decourcy - Global Creative Director, Wieden + Kennedy sau Rob Reilly – Global Creative Director, McCann Worldwide.




Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

1794 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică