Aleksandras Cesnavicius, seful PRO TV: Vrem sa investim mai mult in continutul local/Vom cheltui cu 50% mai mult pe productii locale decat anul trecut

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 7 iulie 2015, 14:22 Economie | Media & Publicitate

Aleksandras Cesnavicius, seful PRO TV, Lucia Antal, director de marketing Pro TV si Andi Moisescu, producator TV
Foto: Hotnews
​​Vrem sa investim mai mult in continut local, pentru a face din Pro TV un post mai local, astfel ca in acest an vom cheltui cu 50% mai mult pe productii locale decat anul trecut, a declarat marti Aleksandras Cesnavicius, seful PRO TV. Referindu-se la numarul de angajati, care acum se ridica la circa 800 de persoane, acesta a declarat ca Pro TV isi doreste sa fie destinatia pentru cei mai buni profesionisti, nu doar din media, subliniind ca se cauta pozitii de management si ca nu se asteapta la schimbari in privinta numarului de angajati din departamentul de stiri in perioada urmatoare. Referindu-se la "Romanii au Talent" si Mihaela Radulescu, Andi Moisescu – producator TV si membru al juriului, a spus ca a fost o inovatie sa fie adusa la masa juriului un bad guy in formula unei bad lady si ca miscarea s-a dovedit un succes din toate punctele de vedere.

  • "Vrem sa fim destinatia pentru cei mai buni profesionisti si nu doar din sectorul media. Punem accent pe atitudine si inovatie. Pozitiile despre care vorbesc sunt de management.  Am creat o pozitie de talent manager si am recrutat pentru acest post un manager de la Antena Group", a spus Aleksandras Cesnavicius, seful PRO TV.

In privinta numarului de angajati, directorul general al Pro TV a precizat ca nu vor fi schimbari majore. Anul trecut, potrivit datelor de la Ministerul de Finante, Pro TV avea un numar mediu de 727 de salariati.

  • "Avem mai multe filme decat in trecut, dar am inteles ca trebuie sa fim mai locali, ca trebuie sa avem continut mai local.  Ne-am intrebat: ce ii face pe oameni sa vorbeasca despre noi? Asa ca am investit mai mult in calitatea unor show-uri precum Romanii au Talent sau Vocea Romaniei", a spus  Cesnavicius.

In legatura cu ultimul sezon din Romanii au Talent, Lucia Antal, directorul de marketing al Pro TV a vorbit despre o inovatie adusa.

  • "Am continuat sa intarim atat prime time-ul cat si restul zilei incet incet. In ceea priveste consumatorul ne concentram pe ce-si doreste. Am introdus interactivitatea cu telespactorul online. Am facut un nou pas pe care l-ati vazut la Romanii au Talent - integrarea twitter in on air-ul nostru - s-a dovedit un lucru foarte bun . Promovarea in cross a grupului nostru va continua. (..) Ultimul sezon din Romanii au Talent a fost cel mai bun show nu doar din punct de vedere al audientei cat si al contentului", a spus aceasta.

Prezent la eveniment, Andi Moisescu, Andi Moisescu – producator TV si membru al juriului, a vorbit despre schimbarile aduse show-ului.

  • "In privinta ultimului sezon, in primul rand unul dintre atributele extrem de importante este legat de valorile de productie. A fost extrem de vizibil, plecand de la cum arata decorul - am facut o investitie serioasa inca de la nivelul preselectiei - o tehnologie noua, luminile, sunetul, montajul final.
  • O alta valoare este legata de calitate. Dupa 4 sezoane in care am vazut cam tot ce se putea in materie de talente, iar surpriza este unul dintre marile secrete ale acestui spectacol. Este motivul pentru care noi juratii nu stim nimic despre ce va aparea pe scena pt ca spectacolulpe asta se bazeaza. Suntem ca si spectatorii din fata televizoarelor. Dupa 4 sezoane in care vezi din ce in ce mai mult neasteptat este din ce in ce mai greu sa fii surprins. Sigur ca producatorii se straduiesc sa gaseasca din ce in ce mai multe talente si sa le determine sa ajunga pe scena.
  • O alta valoare de care am tinut a fost inovatia. Prima inovatie a fost sa aducem la masa juriului un bad guy in formula unei bad lady. (n.a Mihaela Radulescu) S-a dovedit un succes din toate punctele de vedere. Cea de-a doua inovatie a fost sa ducem spectacolul in online pe Twitter. Suntem prima emisiune cu un hashtag afisat pe ecran, care s-a dovedit foarte popular. Inclusiv noi la masa juriului am fost extrem de activi pe Twitter.
  • Un alt aspect este legat de credibilitate. Am incercat sa punem accent pe talentul fiecarui concurent si sa-l decriptam corect", a spus Andi Moisescu.

Referitor la prezenta Mihaelei Radulescu ca jurat in urmatorul sezon din Romanii au Talent, Aleksandras Cesnavicius, seful PRO TV, a precizat ca fiecare jurat are rolul sau si ca cel mai probabil aceasta va fi in continuare parte din juriu.

In privinta rezultatelor financiare, seful Pro TV se asteapta la o evolutie buna si in acest an.

"Anul trecut s-au inregistrat cele mai bune rezultate de audienta din ultima decada, iar in 2015 ne asteptam sa avem rezultate foarte bune si sa ne indeplinim obiectivele financiare", a spus Aleksandras Cesnavicius, seful PRO TV.

Anul trecut, potrivit datelor de la Ministerul de Finante, a avut o cifra de afaceri de peste 134,26 milioane euro si un profit net de 7,43 milioane euro.










1636 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    Mihaela Radulescu succes si bad lady zici? (Marţi, 7 iulie 2015, 15:09)

    mihnea2012 [utilizator]

    pai din cauza prezentei ei acolo, care efectiv imi provoaca greata, nu m-am mai uitat la Romanii au talent.
    Sper din toata inima sa dispara de acolo.
    Si sunt multi ca mine.
  • 0 (0 voturi)    
    scoate-ti (Marţi, 7 iulie 2015, 15:26)

    eu [anonim]

    maruta de pe post
    daca vreau maruta (nu) ma uit la antena la emisiunea echivalenta
  • 0 (0 voturi)    
    nu are rost sa te mai uiti la tv (Marţi, 7 iulie 2015, 20:16)

    cristi [anonim]

    Mai multe porcarii locale.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică