webPR: Cuvintele chiar pot schimba lumea: Era diferit, asa ca toata lumea il injura. Sau incuraja?

de Smile Media    
Joi, 6 august 2015, 16:12 Economie | Media & Publicitate

Superscrieri - Vara
Foto: FFFF
Fiecare dintre noi este autor in povestile si intamplarile de zi cu zi. Fundatia Friends For Friends a lansat o campanie pentru Premiile Superscrieri prin care ne invita sa ne amintim ca suntem autorii propriilor noastre povesti.

Campania de vara revigoreaza promisiunea Superscrieri si anume ca lumea se poate schimba prin cuvinte. Inspirata de functia de auto-corect din mesageria unui smartphone, campania Superscrieri ne incurajeaza sa fim mai atenti la felul in care ne exprimam, sa nu lasam auto-corectul sa gandeasca pentru noi. Chiar si cele mai banale situatii le putem schimba in bine daca schimbam cateva cuvinte.

Campania sprijina competitia Premiile Superscrieri care ajunge, in aceasta toamna, la cea de-a cincea editie. Premiile Superscrieri sunt pentru autorii de non-fictiune si jurnalism narativ din Romania – acei autori care, prin forta scriiturii lor reusesc sa miste comunitati si sa schimbe perceptii si atitudini despre lumea in care traim.

Iata cateva dintre mesajele si activarile campaniei:

Coastere Superscrieri – mesaje pentru conectat mai mult cu prietenii cand iesim in oras

Suntem conectati tot mai mult la social media, chiar si atunci cand iesim cu prietenii. Mesajele de pe coastere exprima nevoia de a ne conecta mai mult intre noi.
Le puteti gasi la cateva terase si localuri din Bucuresti (Energiea, Carturesti Verona, The Institute Café, Baraka, s.a. in curand).

Flyer pentru masina – mai atenti cu ceilalti

Avem ca exemplu o situatie simpla, precum parcarea masinii pe principiul ”oriunde ai mai gasit loc”. Poate sa nu ne pese daca parcam aiurea, sau putem lasa un mesaj si un numar de telefon pe parbriz, in caz ca incurca.

Daca esti sofer/soferita, s-ar putea sa gasesti sub stergator un flyer din campania de vara Superscrieri. Foloseste-l cu incredere sau creeaza-ti propriul mesaj si urmareste cum se schimba si reactiile oamenilor.



Mai multe detalii, pe site-ul FFFF si pe pagina de Facebook a fundatiei.

Sustinatori: BRD – Groupe Societe Generale (patron al editiei), AVON (sponsor principal), Orange, FAN Courier, Friends\TBWA, SPV Legal (sponsori de categorie).
Sustinatori media: Digi24, Sapte Seri, HotNews, Adevarul, Dilema Veche, Foreign Policy, RFI Romania, Decat o Revista, The Institute, Igloo, Centrul pentru Jurnalism Independent, RISE Project, Active Watch, SUB25, Romania Pozitiva, Think Outside The Box.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

902 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri