Trustul media The New York Times co. a depasit recent un milion de abonati online, in contextul in care tirajul editiilor tiparite a continuat sa scada, anunta compania americana, precizand ca, in al doilea trimestru al anului 2015, veniturile nete au fost de 16 milioane de dolari, potrivit Mediafax.

Grupul The New York Times Company a anuntat joi ca veniturile au fost de peste 16 milioane de dolari (14,6 milioane de euro) in trimestrul al II-lea al anului 2015.

In plus, numarul abonatilor digitali a crescut cu 33.000 in trimestrul al II-lea. Astfel, publicatiile trustului - cea mai importanta fiind cotidianul The New York Times - au depasit pentru prima data un milion de abonati online.

In contextul traficului online in crestere si dat fiind ca tarifele pentru distributia la domiciu au fost majorate in ianuarie, tirajul editiilor tiparite a continuat sa scada. Veniturile editiilor tiparite au crescut totusi cu 1%, ajungand la aproape 212 milioane de dolari.

Publicitatea digitala a crescut cu 14%, generand venituri de 48 de milioane de dolari, reprezentand o treime din incasarile publicitare. Cresterea a fost favorizata de publicitatea pe telefoane mobile si de tip video, a declarat Mark Thompson, directorul general al Trustului The New York Times co. Veniturile generate de publicitatea in format tiparit au scazut cu 13%.

Trustul media The New York Times detine cotidianul The New York Times, publicatia International New York Times si versiunile digitale ale acestora - inclusiv NYTimes.com.