​INTERVIU Seful Pro TV Aleksandras Cesnavicius despre rezultatele modeste din aceasta vara: Postul are "curajul sa incerce noi formate", singurul target relevant de care tinem cont e cel comercial / "Nicio greseala profesionala" in cazul Maruta-fata din Vaslui

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Vineri, 14 august 2015, 13:22 Economie | Media & Publicitate

Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV
Foto: Pro TV
​In iulie, Pro TV a fost depasit in audiente de Antena 1, pe publicul tinta national/intreaga zi, iar mai multe emisiuni noi introduse vara aceasta au avut cel putin la lansare rezultate modeste. Ce inseamna aceste evolutii pentru cel mai urmarit post de televiziune din Romania, care a raportat rezultate financiare foarte bune in trimestrul al doilea? Seful Pro TV, Aleksandras Cesnavicius, sustine intr-un interviu pentru HotNews.ro ca pentru acest canal singurul target relevant este cel comercial si atentia maxima este data orelor de maxima audienta, ca statia "are curajul sa incerce noi formate (...) si sa le ajusteze cand nu functioneaza". Si, intrebat cum se mai diferentiaza Pro TV de Antena 1, in conditiile in care strategia de continut a ambelor se bazeaza pe aceleasi lucruri - divertisment, vedete si productii locale - el vorbeste despre creativitate, inovatie si indrazneala.
  • Plus: Ce spune Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, despre cazul Maruta/fata din Vaslui, despre evolutia publicitatii TV si replierea la formatele consacrate incepand din toamna, dar si despre contractele de film

Nota: Intrebarile HotNews.ro au fost transmise prin e-mail pe 30 iulie (o intrebare a fost transmisa ulterior). Raspunsurile au fost transmis tot prin e-mail pe 13 august.

  • Despre experimentele din aceasta vara
Rep.: In iulie, pe target national - intreaga zi, Pro TV a fost depasit de Antena 1, conform masuratorilor de audienta ARMA/Kantar. Cum explica Pro TV situatia? Si ce insemnatate da Pro TV faptului ca a pierdut, in ultima luna, leadership-ul pe target national/whole day?
Aleksandras Cesnavicius:
Pentru noi, singurul target relevant de care tinem cont este cel comercial - oameni de 18-49 de ani din zone urbane. Totodata, ne concentram asupra prime time (n.red: intervalul de maxima audienta, seara), cand ii gasim pe telespectatorii cei mai activi si care este destinatia publicitatii. Pro TV este fara indoiala lider in prime time pe toate categoriile de public, iar distanta in fata concurentei a crescut cu 11% fata de anul trecut, in lunile de vara iunie si iulie, anume de la 45% in 2014 la 56% anul acesta. Grupul Pro TV o duce mai bine decat anul trecut si mai bine decat concurenta, iar Pro TV este si va fi statia-lider pe piata romaneasca de televiziune.

Rep.: Lansarile recente ale Pro TV - Vine Cheful, Super Trip, Ce spun romanii (dar si emisiunea "clasica" La Maruta), Vorbeste lumea - au avut debuturi sau editii in sir foarte slabe ca audienta. Cum se explica aceasta politica neobisnuita pentru Pro TV, de "experimentare" cu diverse formate, politica pastrata in pofida rateurilor constante?
A.C.:
Pro TV are curajul sa incerce noi formate, sa aduca utilizatorilor programe noi si sa le ajusteze atunci cand acestea nu functioneaza. Cred ca ar fi o greseala sa nu inovezi, mai ales cand esti lider de piata si ai nevoie sa te reinventezi constant, sa impui noi tendinte si sa iti rasplatesti telespectatorii cu un continut nou.

Pro TV a pastrat calitatea formatelor de tip blockbuster, aducand in acelasi timp valoare adaugata pe care sa o simta audienta si care sa ofere o experienta mai buna in fata televizorului. Dar nu neglijam viitorul, ci cautam urmatoarea inovatie. Una dintre directiile noastre strategice este sa intarim sloturile programului din timpul zilei, iar echipa noastra cauta noi emisiuni hit, mai mult sau mai putin ample, care sa ne intareasca pozitia de lider pe toate segmentele zilei.

Rep.: Cat poate Pro TV sa experimenteze cu astfel de formate, avand presiunea investitorilor CME de a da rezultate bune de audienta?
A.C.:
Obiectivul Pro TV de a-si intari pozitia de lider determina local necesitatea de a construi succesul. Echipa Pro TV decide local strategia de continut si de programe, tinand cont de directiile strategice ale CME si, normal, de obiectivele de business. Performanta operatiunilor Pro TV are un impact important in rezultatele consolidate ale grupului CME, iar cota noastra de audienta este in linie cu tintele grupului si cu asteptarile noastre. Vom continua sa ne intarim rezultatele si sa marim distanta dintre noi si concurenta.

Rep.: Vor continua experimentele cu noi formate si in sezonul toamna? Daca da, ce fel de formate sunt avute in vedere?
A.C.:
Grila de toamna va aduce emisiunile consacrate. Le vom oferi telespectatorilor "saptamana perfecta", cu programe pe care le cunosc, le vor si le apreciaza.  

  • Despre diferentele de strategie fata de Antena 1 si situatia filmelor Pro
Rep.: Care sunt in acest moment principalele puncte de diferentiere a Pro TV, ca strategie si continut, de Antena 1, avand in vedere ca obiectivele declarate ale ambelor posturi - liderul pietei (declaratiile facute de dumneavoastra recent) si challenger-ul (declaratii facute de seful Antena Group, Sorin Alexandrescu, in urma cu mai bine de un an) - sunt practic aceleasi: accentul pe divertisment local, vedete locale si productii locale?
A.C.: Suntem activi intr-o industrie cu o concurenta puternica, dar concurenta e buna pentru dezvoltare si exista un castigator clar - telespectatorul. Amenintarile la adresa pozitiei tale de lider trebuie sa te determine sa faci totul mai bine, sa continui sa inovezi ca sa te imbunatatesti, sa vii cu un nou continut care sa fie pe placul audientei tale. Asta am facut si asta vom face si de acum inainte.

Puterea Pro TV sta in atentia data creativitatii si inovatiei. Acest brand puternic, in care telespectatorii au incredere, are un ADN puternic si durabil ce combina creativitatea si indrazneala in programare si in strategia de programe.

Rep.: Filmele au fost mereu un element diferentiator esential fata de concurentii Pro TV pe piata locala. De la inceputul anului, cu multiplicarea productiilor locale, acest lucru s-a vazut mai putin. Care este in acest moment situatia contractelor de film pe care le are Pro TV cu marii producatori si distribuitori internationali? Din informatiile HotNews.ro, unele contracte mai vechi erau pe cale sa expire in diverse momente din perioada 2014-2016 si parea incerta situatia lor. Cate au fost innoite? Cate s-au incheiat fara sa fie innoite in ultimul an?
A.C.:
Pro TV are relatii in derulare cu primele trei studiouri mari de film - Warner, Sony si Fox. Filmele continua sa fie un pilon important de continut pentru noi si o selectie importanta de titluri mari va putea fi vazuta in perioada urmatoare. Alocarea de continut cumparat de la studiourile de film nu s-a schimbat.

  • Despre Maruta si etica profesionala
Rep.: De la inceputul anului, brandul Pro TV se asociaza tot mai mult, in ochii publicului, cu personaje care par sa vaneze controversa cu orice pret. A fost cazul Mihaela Radulescu in primavara, mai recent a fost cazul lui Maruta, care, dincolo de discutia legalitatii, a acceptat interventia in emisiunea sa a victimei violului din Vaslui. Pentru brandul Pro TV, care se mandreste cu show-urile de elita care atrag audiente foarte mari, vedeti riscuri prin asocierea cu astfel de controverse, in special cele care nici nu aduc audienta semnificativa, cum a fost cazul tinerei din Vaslui in emisiunea lui Maruta?
A.C: Subiectele mentionate au fost supraincalzite in presa la vremea lor. Echipa "La Maruta" a procedat corect, semnand acordurile, explicand clar si deschis atat mamei, cat si victimei cum se va derula interviul si realizand interventia intr-un mediu sigur cu care familia a fost de acord - casa lor.

Interviul cu tanara femeie si cu mama sa a fost realizat in conditii de completa legalitate, iar pentru Pro TV, ca statie TV si platforma de comunicare, ar fi fost incorect sa nu oferim, la cerere, sansa ca ele sa vorbeasca.

Garantez in privinta angajamentului echipei Pro TV de a respecta cele mai inalte standarde de jurnalism si etica profesionala, care stau la baza activitatii noastre si sunt parte din ADN-ul acestui brand.

Regretam toate situatiile ce genereaza acest tip de dezbateri publice, dar tot timpul publicul trebuie sa inteleaga intregul context real, inainte sa judece ceva.

Rep.: Ca manager, sunteti de acord cu acest tip de continut - ca victima unui viol sa fie prezentata pe post?
A.C.:
Ca om, am toleranta zero la abuzurile de orice fel. Ca manager, vad faptele si contextul si inteleg legitimitatea unei abordari jurnalistice.

Curajul unei tinere de a aparea in public, dupa un eveniment tragic, ar trebui receptat de catre public drept o invatatura: o experienta nefericita nu este capatul drumului si comunitatea poate sa te sprijine. Sunt exemple internationale puternice de femei puternice precum Ashley Judd, Teri Hatcher, Madonna, Oprah Winfrey sau Mary J. Blige care au vorbit public, pe fata, despre faptul ca au fost abuzate si care le-au motivat pe mii de alte femei sa iasa si sa-si spuna povestea.

Ne-am dori ca publicul din Romania sa-si uneasca mai degraba fortele si sa manifeste sprijin pentru victimele abuzurilor si pentru familiile acestora si mai putin sa dezbata vinovatii.

Rep.: A fost/va fi sanctionat Catalin Maruta in legatura cu acest caz?
A.C.:
Echipa implicata nu a facut nicio greseala profesionala, au urmat procedura si detine toate dovezile in acest sens. Judecand moral sau etic aceasta situatie, nu putem invinovati pe nimeni ca a decis sa ofere, la cererea victimei, platforma publica de a vorbi.

Rep.: Exista planuri privind modificarea formatului "La Maruta" sau inlocuirea lui din toamna, avand in vedere si audientele depasite regulat de concurenta?
A.C.:
Emisiunea "La Maruta" are o pozitionare foarte buna pentru segmentul respectiv al zilei si pentru profilul telespectatorilor. In acest sezon, emisiunea va reveni cu noutati la nivel de continut si executare. Echipa de productie lucreaza la un continut nou si relevant pentru telespectatori. Performanta emisiunii este stabila, reusind sa-si pastreze telespectatorii in pofida competitiei puternice.

  • Despre obiectivele de business si piata de publicitate TV din Romania
Rep.: CME a anuntat la sfarsitul lunii iulie rezultate financiare foarte bune pentru Pro TV in trimestrul al doilea, cand postul a difuzat multe dintre emisiunile sale "stindard" si a evitat experimentele cu noi emisiuni. Ce asteptari aveti pentru trimestrul al treilea, cand postul nu a avut astfel de programe si a experimentat cu emisiuni care nu au avut succes, cel putin la debut?
A.C.: Vara este un sezon slab pentru televiziune, atat din punct de vedere al audientelor, cat si al interesului publicitarilor. Acum a fost introdusa complet grila de vara, care este atragatoare pentru telespectatori si care furnizeaza rezultate mai bune decat anul trecut.

In conditiile in care primavara si toamna sunt sezoanele-destinatie pentru marile show-uri, folosim perioada de vara pentru a ne pregati pentru grila de toamna, ce va avea multe productii importante si emisiuni-pilon. Suntem in linie cu tintele pe care ni le-am stabilit pana in acest moment si pentru trimestrul al treilea.

Rep.: In trimestrul 2 din 2015, Pro TV a avut o crestere importanta a veniturilor din publicitate, peste cresterea medie a pietei de publicitate TV. Care este asteptarea dumneavoastra pentru restul anului in privinta evolutiei acestei piete?

A.C.: Ne bucuram sa vedem o cerere mai mare pentru GRP-urile noastre (n.red.: gross rating points/puncte de audienta, moneda de schimb in publicitatea TV) din partea clientilor de publicitate, iar aceste este rezultatul exclusiv al performantei programelor noastre. Nu ne asteptam la o crestere de doua cifre pentru piata de publicitate TV in a doua jumatate a anului, dar in ansamblu, pentru 2015, ne asteptam sa mentinem tendinta de crestere si cota noastra din piata de publicitate TV din Romania.  

Rep.: Tot la prezentarea rezultatelor CME, co-CEO Christoph Mainusch a vorbit despre o continuare a actiunilor de scadere a costurilor in restul anului. In Romania, unde in urma cu un an acelasi Mainusch spunea ca CME va face tot ce e necesar pentru a rezista in fata ofensivei concurentei, se pune problema de o continuare a taierilor de costuri? Daca da, cum?
A.C.:
Pozitia strategica a Pro TV este sa-si mentina leadership-ul pe piata romaneasca de televiziune. Afacerea noastra se concentreaza pe o eficienta mai mare. In orice industrie cu o concurenta ridicata, o organizatie trebuie sa gaseasca felul cum sa se dezvolte mai mult si sa-si imbunatateasca profitabilitatea, crescandu-si veniturile si intarindu-si disciplina costurilor. Acest lucru este chiar mai dificil pentru liderul pietei, deoarece trebuie sa investeasca in mod constant in calitatea produselor sale.

Pro TV si-a optimizat cheltuielile, ceea ce permite investitii suplimentare in formate, productie, inovatie. In perioada urmatoare vom fi atenti atat la disciplina costurilor in interiorul companiei, ca sa asiguram eficienta afacerii si sa administram resursele in asa fel incat sa ne asiguram obiectivele financiare si de audienta, cat si la mentinerea nivelului de calitate cu care i-am obisnuit pe telespectatori.

Rep.: Peste putin timp se implineste un an de la lansarea platformei online ProTV Plus. Care sunt rezultatele ei pana acum?
A.C.:
In aproape un an de la lansarea ei, platforma ProTV Plus a atins 1 milion de vizitatori unici si peste opt milioane de vizualizari. Cel mai apreciat continut pe care-l cauta utilizatorii pe Pro TV Plus este reprezentat de Las Fierbinti si Vocea Romaniei. Aceasta platforma este complementara voyo.ro, furnizorul nostru de continut video-on-demand si principalul hub de continut nou.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
11895 vizualizari
  • +32 (36 voturi)    
    CEO-ul modern (Vineri, 14 august 2015, 13:49)

    MPopa [utilizator]

    Cumplit mestesug de tampenie mai reprezinta si managementul corporatist (l-am parafrazat pe Creanga). Uitati-va cu atentie la raspunsuri si mai ales la urmatoarele cuvinte si expresii: target relevant, curaj sa incerce (...) si sa ajusteze, creativitate, inovatie, angajament, mentinerea leadership-ului, disciplina costurilor, gestionarea resurselor etc. etc. etc.
    Daca Hotnews va decide maine sa trimita un set de intrebari similare CEO-ului unei fabrici de prezervative va garantez ca va primi raspunsuri aproape identice.
    Asta pentru ca acesti oameni doar fac parada de niste sabloane administrative imbracate in cuvinte pretentioase. Sunt un fel de contabili mai evoluati la capitolul promovarii imaginii.
    Prevad ca PRO TV-ul o va lua la vale mai rau decat pana acum.
    • +22 (22 voturi)    
      Targeta-m-as si n-am cui (Vineri, 14 august 2015, 16:20)

      Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Pe idioti nu-i scoti din ale lor: batman, batman. Poti sta trei zile incercand sa-i demonstrezi ca negru-i negru si tot nu ai sa reusesti. CEO-ul modern rar a mirosit munca de jos. Lui i-a pus D-zeu mana in crestet de-a ajuns mare sef la o firma de fraieri care l-au luat din facultate cand nici nu i se uscase bine coronita de la premiu pe cap, ajungand astfel pe lista "head hunter-ilor" (un fel de tatal ceo-urilor). Plus ca, intre timp, si-a tras si o diploma de MBA, mama succesului in cariera. El se inconjoara de project manageri dupa chipul si asemanarea lui si poate conduce orice firma, de la fabrici de papuci de plastic la uzine de sticle de lampa. Dupa ce apleaca firma si mai mult cu nasul spre taran, consiliul de administratie ii da un sut in cur iar salariatilor li se spune ca a "plecat catre noi oportunitati profesionale". Dupa care apare alt CEO, mai vraiste ca cel anterior.
      • +6 (6 voturi)    
        O explicatie (Vineri, 14 august 2015, 18:02)

        soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Colebil Clinton

        Mai pertinenta rar am vazut. Ti-as da mai multe plusuri.
        Sa nu uitam de "obiectivele ambitioase dar realiste " = denumirea pt niste planuri super idoate.
      • -5 (11 voturi)    
        Oare? (Vineri, 14 august 2015, 18:03)

        sile [anonim] i-a raspuns lui Colebil Clinton

        Omul e pus acolo sa faca bani. Daca el a observat ca banii vin din emisiuni gen (scuzati de expresie) Maruta sau Sunt celebru... inseamna ca si-a facut treaba.

        Nu stiu ce ai vrut sa spui cu demonstratul ca negru-i negru. Sau de ce ti se pare imperios necesar ca un manager sa fi trecut pe la munca de jos. Managerul unei fabrici de cuie nu trebuie sa fie specialist in fabricare cuielor (sau extragerea minereului). El trebuie doar sa se asigure ca intre plata materiilor prime, a angajatilor si a altor furnizori, fabrica genereaza mai multi bani decat consuma.
        • +7 (7 voturi)    
          Da (Sâmbătă, 15 august 2015, 7:23)

          Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui sile

          Stii ce face ceo-oul ala nespecialist de la fabrica de cuie? Numit fiind pentru a aduce profit pentru actionari, care e tot nesemnificativ dupa ce a dat afara jumatate din muncitori iar specialistii i-au plecat pentru ca le redusese salariile, ia de buna ideea directorului tehnic (unul numit recent pentru ca e tanar, are 1.85m, e chipes si vorbeste bine engleza) de a umbla la procentul de carbon si de a elimina din tratamentele termice, ca asa vor scadea costurile mai ceva ka kotele apelor Dunarii pe timp de seceta. Si-atunci cuiul e tot cui doar ca se indoaie la a doua lovitura de ciocan. Vor ma vinde o bucata de vreme in virtutea inertiei dupa care ce urmeaza? Plecarea catre noi orizonturi profesionale.
  • +21 (25 voturi)    
    sa ... (Vineri, 14 august 2015, 13:50)

    dana eugenia [anonim]

    ... mori tu ca maruta a respectat etica ?!
    a respectat cerintele tale de cinic cu moate de crestere a audientelor si adancire a indobitocirii :)
    • +23 (27 voturi)    
      Ce te-astepti? (Vineri, 14 august 2015, 14:23)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui dana eugenia

      Maruta aduce bani atragand gloata de inculti ai Romaniei. Nu poate sa il discrediteze fara sa il si dea afara. A si spus: singurul lucru care conteaza e targetul comercial. In traducere libera inseamna ca ar face orice pentru bani. Si daca ai destui bani poti sa ui teoria asta la incercare ;).
    • -17 (19 voturi)    
      . (Vineri, 14 august 2015, 14:26)

      I [utilizator] i-a raspuns lui dana eugenia

      daca e sa punem presiune pe agresor si nu pe victima la ce folos victima sa fie ascunsa?! a facut ceva de care sa ii fie rusine? nu! atunci care e probema? E totul cum vezi TU lucrurile.
      • 0 (0 voturi)    
        n-ai inteles nimic ... (Luni, 17 august 2015, 12:23)

        dana eugenia [anonim] i-a raspuns lui I

        ... sau esti din familia retardatilor/agresorilor ?!
        nota 4, stai jos !
  • +14 (20 voturi)    
    CEO incompetent (Vineri, 14 august 2015, 13:52)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Nici macar nu va asumati greselile. Sunteti ca si partidele mizerabile in care fiecare sustine pe fiecare, indiferent de abjectiile facute. Afara din Romania!
    • 0 (0 voturi)    
      Doamne ajuta! (Luni, 17 august 2015, 1:18)

      De la cititor [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Domnule Cesnavicius, folositi niste cuvinte in raspunsurile pe care le livrati incat am senzatia ca nu citesc un interviu ci o carte de management. Ar fi bine macar daca aceste cuvinte vin din cap si nu citite de pe o hartie pusa pe genunchi. Macar la atata lucru sa va ajute MBA-ul pe care il aveti, la a reproduce din niste carti scrise de altii.
      Sunteti sigur ca intelegeti pe deplin raspunsurile date de dumneavoastra reporterului hotnews.ro?!
      Vorbiti de "strategii de impunere in piata", de "emisiuni hit", de "ADN-ul unui brand" dar know-how-ul de care dispuneti in prezent credeti ca va este suficient in atingerea obiectivelor propuse?!
      Ambitiile d-voastra par total nedefinite. Persoanele pe care le coordonati din postura de CEO au dreptul "sa incerce" sau "sa nu incerce"; "sa reuseasca" sau "sa nu reuseasca", in schimb dumneavoastra in timpul mandatului nu va permiteti decat "sa incercati si sa si reusiti"
      Ce s-a intamplat pana acum?!
      In ambitiile dumneavoastra nimic despre cei care efectiv pun mana fizic la atingerea obiectivelor. Cu un colectiv nemultumit se pot atinge obiectivele? Ce scrie in cartile de management?
  • +16 (20 voturi)    
    Mi se pare corect (Vineri, 14 august 2015, 14:02)

    sile [anonim]

    Ei doar vand publicitate, orice altceva e secundar.
  • +31 (31 voturi)    
    Taraf TV cu aere... (Vineri, 14 august 2015, 14:29)

    MrOpinie [utilizator]

    ...asta a ajuns PROTV. Stirile prioritare sunt crime, accidente si violuri; la sport despre ce mai fac fotbalistii (nu ce joaca si alte sporturi), filme de zeci de ori reluate si emisiuni din ce in ce mai slabe cu vedete "reincalzite" si bineinteles marea manelizare... cu reteta asta defilezi asta culegi !!
    • +1 (1 vot)    
      doar ca nu in ultimii 2 ani (Vineri, 14 august 2015, 23:53)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui MrOpinie

      uiti ca Teo cand era la protv l-a adus pe minune la tv
  • +17 (17 voturi)    
    Abordare schizoida (Vineri, 14 august 2015, 15:02)

    Tavi [anonim]

    <<Ca om, am toleranta zero la abuzurile de orice fel. Ca manager, vad faptele si contextul si inteleg legitimitatea unei abordari jurnalistice>>.

    Sa inteleg ca dl Cesnavicius are dubla personalitate? Cand il prinzi pe culoar este om si cand se aseaza la birou devine o alta faptura (i.e. manager)? Numai pentru o asemenea fandare logica (prin care de fapt isi da arama pe fata) dl Cesnvicius n-ar mai avea ce cauta in fruntea bucatelor la PRO TV. Daca as fi in board, l-as taxa grav.
    • +13 (13 voturi)    
      Asa (Vineri, 14 august 2015, 15:31)

      SorinG [anonim] i-a raspuns lui Tavi

      asa este si d-l Puie Monta , cand deputat , cand PM.
      Si la fel de cinic.
  • +19 (21 voturi)    
    Maruta (Vineri, 14 august 2015, 15:29)

    CRMS [utilizator]

    Pentru mine Maruta a ajuns un fel de Mircea Badea: ma uit cu scarba si oripilat la el cand il surprind pe sticla in timp ce schimb canalele TV.
    Faptul ca atatia altii fac zid in jurul lui nu face decat sa-mi intareasca convingerea ca gunoaie umane sunt in televiziune tot atat de multe ca si in politica amintindu-mi aici de zidul pe care-l faceau PDSR-ul cu Adrian Nastase in frunte pe scarile tribunalelor cand unul de-al lor era chemat sa dea socoteala in vremurile de inceput ale justitiei post-decembriste.
    • +4 (4 voturi)    
      Măruţă... (Vineri, 14 august 2015, 23:24)

      Kute [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      câtă atenţie pentru un ins care face o "meserie" murdară pe care societatea noastră (sper că) învaţă rapid să o aşeze unde merită. Altfel, directorii de tipul Scârbavicius şi "investitorii" din spatele personajului vor continua să ne sfideze cu burţile şi conturile lor de paraziţi specializaţi în traiul din astfel de resurse.
  • +15 (15 voturi)    
    sfat (Vineri, 14 august 2015, 15:58)

    hopshio [utilizator]

    Fac parte din targetul comercial si dupa episodul de la Maruta nu m-am mai uitat la PROTV. Si nici nu mai am de gand sa ma mai uit cat timp euglena mai apare pe post. E singura chestie care ii doare.... piederea audientei. Pt toti care s-au simtit revoltati de episod va sfatuiesc sa faceti la fel.
  • +8 (8 voturi)    
    oare de ce scade audienta.. (Vineri, 14 august 2015, 18:15)

    OnePiece [utilizator]

    nu ma mai uit deloc la tembelizor iar emisiunile de genul celor cu Maruta sunt unele dintre motive...
  • +8 (8 voturi)    
    Protv (Vineri, 14 august 2015, 18:17)

    7cats [utilizator]

    Dupa emisiunile cu Ionut (Dumnezeu sa-l ierte),nu ma mai uit la Protv.
    Maruță asta....
    Mda.
  • +10 (10 voturi)    
    O mizerie de post ! (Vineri, 14 august 2015, 18:34)

    Nedumeritu ! [anonim]

    Atunci cand scoti in evidenta si difuzezi la ora de varf toate scarboseniile pe care le produce acest popor si pe care conducerea postului Pro Tv le considera "stiri"
    se numeste ca esti "Mizerabil" si la un moment dat mizeriile pe care le promovezi se vor intoarce impotriva ta sau a membrilor familie tale !
  • +9 (9 voturi)    
    pro-tv e tot o hazna (Vineri, 14 august 2015, 18:58)

    cain [anonim]

    ca si latrina 1,2,3...
    Eu nici din gresala nu nimeresc la ei ca n-am tembelizor. L-am dat de pomana acu peste 5 ani.
    Marutza, un gitan borat
    Doresc pro-tv-ului sa se duca dupa tata
  • +5 (5 voturi)    
    violat la protv (Vineri, 14 august 2015, 23:16)

    valli [utilizator]

    Televiziunea asta e goala, vida, nu are o ideologie, un corpus de idei care sa o calauzeasca in afara de una singura ideea de a face bani. S-ar putea crede ca e de ajuns. e o firma care trebuie sa faca profit. Problema e ca profitul se obtine in tv ca si in scoala stimuland instinctele primare: sex, invidie, barfa, senzationalisme ieftine, spaime inutile, ura, dorinta de imbogatire fara efort, credinta ca succesul fara munca este posibil etc. televiziunea asta deformeaza si manipuleaza nu informeaza creind armate intregi de handicapati sociali. Fiinte care iti spun ranjind am vazut-o eu pe aia violata la Maruta si sigur a primit bani ca sa apara pe post, deci umbla dupa bani, toti pot fi cumparati, trebuie doar sa le afli pretul. Solutia nu cred ca este sa le batem obrazul protv-istilor. Eu nu am televizor in casa iar efortul meu este sa educ copiii fie ca sunt ai mei sau ai scolii sa faca altceva decat sa stea la tv.Le explic apoi de ce castiga mai mult din acel ceva, bineinteles pe termen lung si ce pierd urmarindu-l pe Maruta sau alte prapastii.
  • +1 (1 vot)    
    mizeria morala (Duminică, 16 august 2015, 20:02)

    xtraterestrul roman [anonim]

    Dupa parerea mea meseria de gunoier este una onorabila: gunoierul ADUNA gunoiul si il deverseaza la groapa de gunoi. Realizatorii TV gen Maruta sunt altfel: ei IMPRASTIE gunoiul cu lopata aruncandu-l prin ecranul TV direct in casele oamenilor. Dupa care, tinindu-se de nas apar pe bloguri sa deplanga starea in care a ajuns televiziunea...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri