Seminar Ericsson Networked Media

Romania nu este pregatita pentru publicitatea prin telefonul mobil

de Bety Blagu     HotNews.ro
Joi, 29 noiembrie 2007, 15:36 Economie | Media & Publicitate

Romania nu are piata pentru informatii sau publicitate oferite prin intermediul telefonului mobil, au concluzionat participantii la modulul referitor la publicitate din cadrul seminarului Ericsson Networked Media. Acestia sunt de parere ca o asemenea piata ar putea exista in momentul in care accesarea clipurilor oferite prin intermediul telefonului mobil ar fi recompensata cu minute gratuite de convorbiri sau de acces la internet.

"In acest moment, accesarea internetului de pe telefonul mobil costa, astfel ca avem un target destul de restrans", a declarat Eveline Fabritius, Head Manager Magnetique Marketing.

"Clientul de publicitate ar trebui sa plateasca difuzarea acesteia astfel incat accesarea ei sa fie rasplatita cu minute gratuite de convorbiri sau de acces la internet", este de parere si Alessandro Olivieri, presedintele Dentsu Italia.

El considera ca, in ultimii ani, datorita accesului foarte mare la informatie, comportamentul consumatorului de publicitate s-a schimbat estrem de mult. In schema comportamentala a intervenit, astfel, componenta de verificare a informatiilor furnizate prin spotul publicitar si de impartasire a acestora.

In ceea ce priveste publicitatea online din Romania, Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson, a estimat ca, anul acesta, va insemna aproape 9 milioane de euro, in timp ce in publicitatea traditionala (TV, radio, print) suma investita este de 450 de milioane de euro.

"Spre 2010, probabil vom ajunge la 100 de milioane de euro pe online si un miliard de dolari pe mediile traditionale", a mai afirmat Enoiu. Nici el nu crede ca publicitatea prin intermediul telefonului mobil va avea mare succes in acest moment in Romania, chiar si pentru ca agentiile nu stiu inca sa vanda asa ceva: "Noi nu suntem inca pregatiti sa vindem ceva ce nu am vazut".

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

108 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică