Rupert Murdoch “inghite” si National Geographic. Au aparut deja temeri in privinta viitoarei politici editoriale, pentru ca magnatul este sceptic in privinta incalzirii globale

de Razvan Cojan     HotNews.ro
Joi, 10 septembrie 2015, 16:03 Economie | Media & Publicitate

Rupert Murdoch
Foto: Wikimedia Commons
National Geographic a fuzionat miercuri cu 21st Century Fox in cadrul unei intelegeri de 725 de milioane de dolari, informeaza New York Times. 

In entitatea rezultata vor fi incluse toate publicatiile, studiourile si departamentele digital media, licente sau de comert online ale National Geographic. 

21st Century Fox va detine 73% din capitalul noii entitati, numita " National Geographic Partners" , iar "National Geographic Society" va detine 27%. Ambele societati vor fi reprezentate egal in conducere.

"Aceasta fuziune este despre crearea unei noi companii, o revitalizare a brandului" spune James Murdoch, seful executiv al celor de la 21st Century Fox.

National Geographic Society va continua sa functioneze ca o societate non-profit, astfel ca banii proveniti de la Fox se vor duce in investiii pentru stiinta, cercetare si educatie. 

Oamenii de stiinta nu stiu cum va arata in continuare politica editoriala a celor de la National Geographic, avand in vedere faptul ca seful de la Fox, Rupert Murdoch este un "sceptic al schimbarii climei", asa cum declara acesta pe contul personal de Twitter, iar intalnirile de la New York pe tema asta ar fi un "non-sens”.  

Cu toate astea, Gary Knell, seful executiv al celor de la National Geographic afirma ca de-a lungul tranzactiei nu s-a discutat despre "interventii in politica editoriala" si ca "ei nu ar fi intrat in aceasta tranzactie daca nu ar dori ca brandul nostru sa ramana la aceeasi calitate”.

Parterneriatul acesta vine la o luna dupa ce Sesame Workshop, organizatia non-profit din spatele Sesame Street, a fuzionat cu HBO, oferindu-le acestora exclusivitate asupra primelor episoade din serial, precum si difuzarea episoadelor online.

James Murdoch considera fuziunea dintre Fox si National Geographic ca fiind una dintre " cele mai de succes fuziuni", fiind utila pentru ambele societati, avand in vedere ca parteneriatul are o durata de 18 ani. 

David Bank, analist al RBC Capital Markets a declarat ca "sunt foarte putine branduri ce trec granitele si reusesc sa aiba o valoare ridicata in intreaga lumea, asa cum este National Geographic".

James Murdoch a fost numit sef executiv al Fox in iunie, aceasta afacere fiind prima reusita de el. Strategia lui este concentrata pe "brandurile mari, construirea unor platforme in jurul acestora si asigurarea ca ele sunt competitive si sunt foarte vizibile in digital."












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
1370 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă