Starcom MediaVest a lansat o divizie de performance marketing

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 2 octombrie 2015, 13:59 Economie | Media & Publicitate

Agentia de media Starcom MediaVest Group a lansat o noua divizie dedicata performance marketingului, SMG Performance. Aceasta va realiza strategia si va implementa pentru clientii agentiei campaniile media digitale ce urmaresc rezultate specifice, constand in actiuni clare ale consumatorului din mediul digital, potrivit unui comunicat de presa.

De conducerea activitatilor de performance ale Starcom se ocupa Diana Ionel.

La lansare a fost prezentata o cercetare SMG Performance despre "traseul" si experienta consumatorilor pe smartphone-uri. Cercetarea SMG Experience Map ofera o analiza a categoriilor de comportament de cumparare si actiunile consumatorului de la intentia de cumparare pana la achizitie si post-achizitie.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
293 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri