Starcom MediaVest a lansat o divizie de performance marketing

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 2 octombrie 2015, 13:59 Economie | Media & Publicitate

Agentia de media Starcom MediaVest Group a lansat o noua divizie dedicata performance marketingului, SMG Performance. Aceasta va realiza strategia si va implementa pentru clientii agentiei campaniile media digitale ce urmaresc rezultate specifice, constand in actiuni clare ale consumatorului din mediul digital, potrivit unui comunicat de presa.

De conducerea activitatilor de performance ale Starcom se ocupa Diana Ionel.

La lansare a fost prezentata o cercetare SMG Performance despre "traseul" si experienta consumatorilor pe smartphone-uri. Cercetarea SMG Experience Map ofera o analiza a categoriilor de comportament de cumparare si actiunile consumatorului de la intentia de cumparare pana la achizitie si post-achizitie.


Citeste mai multe despre   























[P] Apeluri pentru expresii de interes pentru finantarea IMM-urilor prin Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate

Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate va finanta intreprinderi mici si mijlocii cu pana la 59,3 milioane euro, suma alocata din Programul Operational pentru Competitivitate 2014-2020, cofinantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala. Programul a fost lansat in septembrie 2016 de catre Fondul European de Investitii si Guvernul Romaniei pentru a accelera accesul la finantare IMM-urilor inovatoare romanesti, prin intermediul unor intermediari financiari (institutii financiare cum ar fi banci sau manageri de fond).

295 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă