Pe scurt: Contul de publicitate elefant.ro - la Lowe. Publisher nou la Burda Romania. Carte despre efectele inteligentei artificiale asupra marketingului

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 8 octombrie 2015, 17:41 Economie | Media & Publicitate

​Agentia de publicitate Lowe se va ocupa de imaginea elefant.ro. Conglomeratul de comunicare Omnicom Media Group a lansat un volum despre impactul inteligentei artificiale asupra marketingului. Iar Burda Romania are un nou publisher, Daniel Secarea (ex-Mediafax Group).

  • Elefant.ro a intrat luna aceasta in portofoliul agentiei de publicitate Lowe, care va realiza si implementa campania de imagine pentru platforma de e-commerce. Lowe face parte din acelasi grup cu Initiative, agentia care se ocupa, pentru elefant.ro, de strategia de media. Potrivit comunicatului, Lowe va realiza o campanie de imagine cu o componenta puternica de ATL.
  • Impactul inteligentei artificiale asupra marketingului este analizat intr-un nou volum lansat de conglomeratul media Omnicom Media Group, "Sentience: The Coming AI Revolution and the Implications for Marketing". Potrivit unei informari a grupului local de comunicare The Group, aceasta carte ofera "o perspectiva noua, peste nivelul de informatii accesibile la ora actuala si descrie realitati comerciale viitoare, exemplificand prin produse care vor redefini viitorul si noua paradigma a publicitatii la care ne vom raporta" "Sentience", anuntata initial la festivalul international de publicitate Cannes Lions, in iunie, poate fi achizitionata acum de pe Amazon, iBookstore si Google Play, toate veniturile urmand sa fie directionate catre UNICEF.
  • Burda Romania are din aceasta luna un nou publisher pentru revistele Glossy Women, Cooking si Parenting - Daniel Secarea, fost publisher la divizia Life a Mediafax Group, potrivit Paginademedia.ro. La Burda, Secarea va prelua pozitia ocupata pana acum de Corina Cerchez. El va fi responsabil cu administrarea activitatilor de presa scrisa si online pentru produsele companiei.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
803 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version