​Agentia de publicitate Lowe se va ocupa de imaginea elefant.ro. Conglomeratul de comunicare Omnicom Media Group a lansat un volum despre impactul inteligentei artificiale asupra marketingului. Iar Burda Romania are un nou publisher, Daniel Secarea (ex-Mediafax Group).

  • Elefant.ro a intrat luna aceasta in portofoliul agentiei de publicitate Lowe, care va realiza si implementa campania de imagine pentru platforma de e-commerce. Lowe face parte din acelasi grup cu Initiative, agentia care se ocupa, pentru elefant.ro, de strategia de media. Potrivit comunicatului, Lowe va realiza o campanie de imagine cu o componenta puternica de ATL.
  • Impactul inteligentei artificiale asupra marketingului este analizat intr-un nou volum lansat de conglomeratul media Omnicom Media Group, "Sentience: The Coming AI Revolution and the Implications for Marketing". Potrivit unei informari a grupului local de comunicare The Group, aceasta carte ofera "o perspectiva noua, peste nivelul de informatii accesibile la ora actuala si descrie realitati comerciale viitoare, exemplificand prin produse care vor redefini viitorul si noua paradigma a publicitatii la care ne vom raporta" "Sentience", anuntata initial la festivalul international de publicitate Cannes Lions, in iunie, poate fi achizitionata acum de pe Amazon, iBookstore si Google Play, toate veniturile urmand sa fie directionate catre UNICEF.
  • Burda Romania are din aceasta luna un nou publisher pentru revistele Glossy Women, Cooking si Parenting - Daniel Secarea, fost publisher la divizia Life a Mediafax Group, potrivit Paginademedia.ro. La Burda, Secarea va prelua pozitia ocupata pana acum de Corina Cerchez. El va fi responsabil cu administrarea activitatilor de presa scrisa si online pentru produsele companiei.