Pe scurt: Contul de publicitate elefant.ro - la Lowe. Publisher nou la Burda Romania. Carte despre efectele inteligentei artificiale asupra marketingului

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 8 octombrie 2015, 17:41 Economie | Media & Publicitate

​Agentia de publicitate Lowe se va ocupa de imaginea elefant.ro. Conglomeratul de comunicare Omnicom Media Group a lansat un volum despre impactul inteligentei artificiale asupra marketingului. Iar Burda Romania are un nou publisher, Daniel Secarea (ex-Mediafax Group).

  • Elefant.ro a intrat luna aceasta in portofoliul agentiei de publicitate Lowe, care va realiza si implementa campania de imagine pentru platforma de e-commerce. Lowe face parte din acelasi grup cu Initiative, agentia care se ocupa, pentru elefant.ro, de strategia de media. Potrivit comunicatului, Lowe va realiza o campanie de imagine cu o componenta puternica de ATL.
  • Impactul inteligentei artificiale asupra marketingului este analizat intr-un nou volum lansat de conglomeratul media Omnicom Media Group, "Sentience: The Coming AI Revolution and the Implications for Marketing". Potrivit unei informari a grupului local de comunicare The Group, aceasta carte ofera "o perspectiva noua, peste nivelul de informatii accesibile la ora actuala si descrie realitati comerciale viitoare, exemplificand prin produse care vor redefini viitorul si noua paradigma a publicitatii la care ne vom raporta" "Sentience", anuntata initial la festivalul international de publicitate Cannes Lions, in iunie, poate fi achizitionata acum de pe Amazon, iBookstore si Google Play, toate veniturile urmand sa fie directionate catre UNICEF.
  • Burda Romania are din aceasta luna un nou publisher pentru revistele Glossy Women, Cooking si Parenting - Daniel Secarea, fost publisher la divizia Life a Mediafax Group, potrivit Paginademedia.ro. La Burda, Secarea va prelua pozitia ocupata pana acum de Corina Cerchez. El va fi responsabil cu administrarea activitatilor de presa scrisa si online pentru produsele companiei.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

859 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version