Agentiile McCann Erickson si MRM Romania au primit in asociere titlul de agentia anului (Golden Rose Award) la editia din acest an a premiilor internationale de publicitate pentru Noua Europa, Golden Drum, in cadrul unei gale desfasurate vineri seara. La randul sau, GMP a obtinut titlul de agentia independenta a anului (Tartini Award) in cadrul aceluiasi festival, in care au mai fost premiate alte doua agentii romanesti de publicitate, Leo Burnett si Publicis Romania.

Toate cele cinci agentii romanesti incluse printre finalistii festivalului de publicitate desfasurat la Portoroz (Slovenia) au primit premii - aur, argint, grand prix - la gala de vineri seara.

McCann Erickson a castigat pe cont propriu sau in asociere cu MRM Romania (agentie ce face parte din grupul McCann) premii pentru campanii realizate pentru Vodafone, Festivalul Untold (Plateste cu sange), Rom, KFC, Fundatia Renasterea.

GMP a fost premiata pentru campanii realizate pentru Volkswagen si Domo-Westwood. Leo Burnett a primit premii pentru campania "Vino la vot" (spoturile cu Stefan cel Mare si Mihai Viteazul) realizata pentru Asociatia Pro Democratia la prezidentialele de anul trecut. Iar Publicis Romania a obtinut premii cu doua campanii realizate pentru Automobil Clubul Roman.