Site-ul tabloidului The Sun renunta la paywall, in ciuda problemelor cu publicitatea in presa britanica

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 30 octombrie 2015, 16:34 Economie | Media & Publicitate

Cel mai bine vandut cotidian britanic, tabloidul The Sun, va face o intoarcere cu 180 de grade in noiembrie, cand va renunta in cea mai mare masura la accesul cu plata la continutul sau in format digital, scrie The Guardian. Compania-mama a The Sun, News UK, ce mai detine si The Times si The Sunday Times, a facut anuntul prin intermediul directorului Rebekah Brooks, vineri dimineata. The Sun va reintra, astfel, in concurenta directa cu rivalii sai, precum Mail Online, pentru banii de publicitate online.

Revenirea la accesul gratuit se va face incepand cu 30 noiembrie.

  • Compania-mama a The Sun a decis, in vara anului 2013, sa introduca pentru The Sun si celelalte mari titluri ale sale un paywall (sistem prin care utilizatorii puteau accesa continutul doar contra cost). In acel moment, The Sun online in varianta gratuita inregistra peste 30 de milioane de vizitatori unici lunar.

In vara, The Sun a relaxat sistemul de paywall, permitand acces gratuit pentru o parte din continutul sau. In noile conditii, primele cifre de audienta medie zilnica ale site-ului aratau ca acesta este cu mult in urma rivalilor sai, pe o piata dominata the versiunile online ale Daily Mail si The Guardian.

Sursa citata noteaza ca Rebekah Brooks - fosta sefa a operatiunilor de presa ale grupului lui Rupert Murdoch in Marea Britanie, revenita la conducerea News UK dupa ce a scapat de acuzatii in scandalul interceptarilor ilegale de la News International - i-a informat pe angajati, intr-un mail:
  • - cresterea audientei The Sun este o prioritate pentru companie, ceea ce presupune accesul predominant liber la continutul online al publicatiei din 30 noiembrie
  • masura vine in continuarea unor decizii precum incheierea unui parteneriat cu Apple News si intrarea in zona Facebook Instant Articles
  • - la inceput de nou capitol, The Sun are avantajul experientei dobandite in perioada in care s-a aflat in spatele unui paywall: "stim mult mai multe despre cititorii nostri"

The Guardian noteaza ca revenirea are loc intr-o perioada in care piata presei scrise a inregistrat scaderi de pana la 30% a veniturilor din publicitate, situatie complicata de incetinirea cresterii publicitatii digitale, domeniu unde Google si Facebook au o pozitie dominanta.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

975 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    The Sun ar necesita paywall, din partea opusa insa (Vineri, 30 octombrie 2015, 18:09)

    fLoreign [utilizator]

    Dat fiind ca lanseaza atatea petarde, The Sun ar trebui sa plateasca fiecare cititor, fie el si online.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi