UPDATE Apel al Uniunii Agentiilor de Publicitate: Trei zile fara reclame dupa tragedia din clubul Colectiv. IAA Romania sustine initiativa

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 14:17 Economie | Media & Publicitate

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania le cere companiilor membre sa nu mai difuzeze reclame timp de trei zile, dupa cum a spus sambata pentru HotNews.ro Stefan Iordache, presedintele UAPR.
  • UPDATE IAA Romania, organizatie ce reprezinta clientii si agentiile de publicitate, dar si media, sprijina initiativa UAPR si cere membrilor sai sa opreasca trei zile comunicarea comerciala si sa faca donatii. Detalii, mai jos

El a precizat ca UAPR face aceasta cerere in semn de doliu national dupa tragedia din clubul Colectiv. Acesta spune ca apelul UAPR vizeaza nu numai publicitatea TV, ci pe toate canalele unde se deruleaza campanii pentru clienti din Romania, inclusiv online, inclusiv pe Google si Facebook.

Potrivit lui Stefan Iordache, nu este normal ca, intr-o perioada in care curg stirile dramatice, programele si fluxurile de stiri sa fie intrerupte de mesaje publicitare.

In plus, el a spus ca o alta organizatie a industriei de publicitate, IAA - ce reuneste clienti, agentii si media - va discuta o propunere a lui ca sumele care ar fi trebuit alocate pentru campanii in aceste trei zile sa fie donate.

A doua mare organizatie a industriei de publicitate, IAA Romania, se alatura demersului UAPR si le cere membrilor, intr-un mail transmis sambata:
  • oprirea comunicarii comerciale pe perioada de doliu national.
  • donarea unei parti din sumele ce ar fi fost angrenate in comunicare in aceasta perioada, sau echivalentul in spatiu publicitar catre SMURD, victimele tragediei sau catre cauze sociale cu legaura directa.
  • agentiile care au clienti clinici medicale, farmacii, spitale etc sa si roage clientii respectivi sa contribuie cu materiale, medicamente sau personal calificat pentru tratarea ranitilor
  • incurajarea colegilor din companii sa doneze sange.

Conducerea IAA va discuta luni actiunile pe care le poate organizatia.



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

5391 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    De acord (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 15:03)

    UpNext [utilizator]

    daca s-ar putea cat mai multe zile fara reclame.
    Apropo, actionarul Colective Club srl, Gancea Paul Catalin, este actionar si la firma de publicitate Rename Advertising...Inteleg astfel solicitarea.
  • -1 (3 voturi)    
    unii nu au simtul masurii (Sâmbătă, 31 octombrie 2015, 15:59)

    cetatean nerevoltat [anonim]

    Si toate sarbatorile de nastere sa fie interzise. Toate posturile de muzica sa fie inchise. Orice gluma sa fie pedepsita cu amenda iar un zambet sa se lase cu o zi de arest.

    Tragedii sunt mereu dar viata trebuie sa mearga inainte.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică