Eurosport introduce, vineri, o noua identitate de brand, construita in jurul sloganului "Starneste pasiunea" si care are drept scop sa "conecteze si mai mult brandul Eurosport la realitatea secolului 21". Schimbarea majora de brand are loc dupa ce televiziunea a fost preluata in totalitate de compania Discovery. Actualul post Eurosport va deveni Eurosport 1, pentru a face o distinctie clara intre cele doua canale Eurosport, potrivit unui comunicat de presa.

Noua identitate EurosportFoto: Discovery

Noua identitate de brand va fi sustinuta de o campanie desfasurata in social media, #aceeasipasiune, campanie ce "indeamna fanii sa impartaseasca povestile lor legate de momentele extraordinare pe care le traiesc pentru a-si demonstra admiratia pentru un sportiv, o echipa sau un sport".

Comunicatul precizeaza ca schimbarea identitatii are loc intr-un an "marcat de achizitionarea drepturilor pentru Jocurile Olimpice in Europa (...) parte dintr-un plan mai amplu, pe termen lung, de a oferi experiente memorabile si de a implica fanii de toate varstele in sporturile pe care le indragesc oriunde, oricand, pe orice dispozitiv.