UPDATE "Responsabilitate" in publicitatea TV: 59 de reclame intr-o emisiune WowBiz in care i-au desfundat urechile Ancai de la Strehaia - Paginademedia.ro

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 19 noiembrie 2015, 16:48 Economie | Media & Publicitate

Captura WowBiz
Foto: Paginademedia.ro
Mizerie - la propriu - prezentata pe micul ecran cu sustinerea unor clienti mari de publicitate. Aproape 60 de reclame a identificat Paginademedia.ro in editia de marti a emisiunii WowBiz de la Kanal D, in care a fost prezentat "rezultatul igienei" din urechile Ancai de la Strehaia. Sursa citata aminteste de cazul betigasului cu ceara din urechile Ioanei Tufaru, prezentat acum aproape trei ani in emisiunea Acces Direct de la Antena 1, dar acum WowBiz "a marit miza", iar rezultatul a fost "mult mai impresionant".

UPDATE

  • Lista clientilor cu reclama la emisiunea WowBiz, publicata de Paginademedia.ro, putea fi intocmita de oricine era interesat sa monitorizeze calupul de publicitate. Dar Kanal D afirma, intr-un mesaj adresat "colaboratorilor" si primit si de HotNews.ro, ca lista ar fi "provenit din surse neautorizate". Kanal D cere ca informatiile sa nu fie preluate si republicate si avertizeaza ca "va actiona pe toate caile legale in vederea protejarii drepturilor si intereselor legitime" ale sale si ale clientilor.
  • Kanal D afirma ca "respingem si consideram injusta orice asociere intre emisiunea Acces Direct si emisiunea WOWBiz din 17.11.2015". Postul sustine ca lista clientilor a fost folosita "tendentios cu incalcarea drepturilor si intereselor legitime ale Kanal D si ale clientilor", iar articolul citat ar depasi "limitele unui demers jurnalistic desfasurat intr-un cadru legal si normal".

In total, pe parcursul emisiunii WowBiz de marti au fost difuzate nu mai putin de 59 de reclame, potrivit Paginademedia.ro, care si listeaza produsele/serviciile si clientii de publicitate. Sursa citata descrie astfel emisiunea:
  • "E o terapie naturala care n-o sa patesti nimic", a asigurat-o "Doamna Margareta" pe Anca de la Strehaia (fosta sotie a lui Leo), intr-un reportaj la un salon de cosmetica, unde era supusa diverselor interventii sub "ochii" camerei de filmat. "Doamna Margareta iti propune sa iti cureti si sa iti desfunzi urechile", a asigurat-o si reporterul Kanal D. "Iti pune ceva la ureche, iti da foc si se topeste tot ce e inauntru."  Procedura a fost filmata in detaliu. La fel, intr-un cadru care a umplut ecranul, rezultatul operatiunii, astfel incat telespectatorii s-au putut bucura de o imagine completa a efectului terapiei naturale. "Nu vreau sa o mai vad e cat un vierme", a exclamat pacienta, uimita la randul ei de rezultat.

Paginademedia.ro noteaza ca:
  • "Din zecile de reclame date de WowBiz in editia cu ceara, multe vizau branduri din categoria pharma, din toata gama de afectiuni posibile ale publicului telespectator. Pentru combaterea tulburarilor digestive sau a greturilor au fost prezente in calup patru marci: Colebil, Espumisan, MezymForte si Linex. Pentru cei mai agitati a fost Nervocalmin. Pentru durerile de cap si de tot felul si-au facut reclama Nurofen, No Spa si clasicul Antinevralgic. Iar pentru cei slabi de inima a fost in pauzele publicitare si Aspenter.
  • "Intr-o perioada in care incarcarea statiilor cu reclame este maxima, si editia WowBiz de aseara a numarat zeci de spoturi. Pe langa marcile de medicamente in lista clientilor se regasesc si branduri din randul marilor advertiseri, precum Coca Cola, McDonalds, Orbit, Engie, NN Asigurari de viata, Western Union, Duracell si Orange."
  • Lista completa aici

Sursa citata prezinta cazul in conditiile in care, dupa derapajele grave din media in urma tragediei de la Colectiv, organizatiile de media si ale industriei de publicitate au cerut o mai mare responsabilitate in privinta emisiunilor cu care clientii si agentiile de publicitate asociaza brandurile pe care le reprezinta. Cu doar o zi inaintea emisiunii WowBiz, Mihai Barsan, presedintele IAA Romania, spunea la un eveniment al industriei de publicitate:
  • "Ce facem noi, ca industrie de comunicare, pentru Romania? Un exemplu: ce fel de continut media, ce fel de atitudini si limbaj sustinem cu bugetele noastre? Fiecare in parte, am putea sa avem o atitudine responsabila in ceea ce priveste emisiunile si orice alt tip de continut media cu care ne asociem" Detalii - aici


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
6464 vizualizari
  • +15 (15 voturi)    
    emisiuni penibile (Joi, 19 noiembrie 2015, 17:25)

    vlad21ro [utilizator]

    Pentru difuzarea acestor emisiuni penibile care sunt pe toate posturile TV ( maruta, capatos, mireasa pt fiul meu, wowbiz, etc) trebuie taxate suplimentar posturile care le difuzeaza, astfel incat din taxele percepute sa fie finantate si posturi culturale. La fiecare post de cancan sa fie infiintat cel putin un post cultural sau documentar. M-am saturat de toate gunoaiele de emisiuni unde sunt promovate prostia, scandalul si cocalarii.
    • -6 (10 voturi)    
      telecomanda (Joi, 19 noiembrie 2015, 23:16)

      Cutezatorii2013 [utilizator] i-a raspuns lui vlad21ro

      s-a inventat telecomanda de vreo 40 ani... Foloseste-o cu incredere!
    • +2 (2 voturi)    
      CNA (Vineri, 20 noiembrie 2015, 1:30)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui vlad21ro

      Noroc ca avem CNA ca altfel o imbulinam! :)

      Domnilor conducatori supremi ai acestei tari...o autosesizare ceva?
    • +1 (1 vot)    
      Cica e dreptul oamenilor sa se uite (Vineri, 20 noiembrie 2015, 7:43)

      Mariusica.a [utilizator] i-a raspuns lui vlad21ro

      Dar pe langa faptul ca avem o parte de narod super prost, noi ne chinuim sa prostim si mai tare.

      Ca dom`le, daca e plebe sa se uite, atunci sa oferim ce vor....vax....si apoi se mai baga si firme de renume in a sposoriza asemenea dejectiii
  • +3 (3 voturi)    
    ddd (Joi, 19 noiembrie 2015, 17:38)

    ff [anonim]

    banii n-au miros culoarecreier,,,,prostia insa cresteeeeeee...or fi luat de la l-as fier binti targetul tinta sau mar uta...de ce nu pleaca publicul asta la munca in spania italia anglia.sa ramana doar maxim 1000000 de oameni in romania?
  • +7 (7 voturi)    
    Canal (Joi, 19 noiembrie 2015, 17:40)

    red.herring [utilizator]

    Nu e vorba despre ce emisiuni sustin reclamele publicitare, ci de intregi canale/haznale pe care le sustine publicitatea. Si nu imi fac iluzii ca se va schimba ceva: au nevoie unii de altii, publicitarii si televiziunile de rahat, cu publicul lor nepretentios la continutul programelor, ba dimpotriva, atras ca musca de emisiunile in genul celei mentionate in articol.
  • +3 (3 voturi)    
    CNA ce face? Doarme? (Joi, 19 noiembrie 2015, 18:49)

    LiviuX [utilizator]

    Parca era o lege, reglementare, ceva care permitea max. 10 minute de publicitate pe ora. Nu mai exista?
  • +5 (5 voturi)    
    Acuma hai să nu exagerăm! (Joi, 19 noiembrie 2015, 20:25)

    comentatordiletant [utilizator]

    Să analizăm puțin și nivelul intelectual al publicitarilor - eu personal am renunțat la unele produse / servicii numai pentru că publicitatea pentru promovarea lor îmi făcea greață. Spoturile trebuie însă să fi fost pe placul „consumatorilor” de emisiuni gen wowbiz.
  • +2 (2 voturi)    
    tembeliziunea si mizeriile care o imping la vale (Joi, 19 noiembrie 2015, 22:22)

    incomodul [utilizator]

    Prima reactie dupa ce termini de citit un asemenea articol e sa-ti indrepti lehamitea spre neamul asta trist si needucat, mare consumator de mizerii. Are si el vina lui, se vede din vanzarile si accesarile publicatiilor mondene cu asemenea subiecte.

    Dar taaaaare imputiti sunt si cei care dicteaza, dirijeaza bugete si manipuleaza audiente in mass-media...
    - cei care impart people-metere la o sleahta de 1000 de oligofreni prin te miri ce catune si-i considera ca fiind reprezentabili pentru tot restul tarii;
    - publicatiile pentru care presa online a devenit exclusiv o momeala pentru click-uri, disperatii cu limbile scoase care alearga cu numarul de accesari la cei ce le toarna bani pentru bannerele si reclamele de pe site; redactorii marlani care pufnesc in ras cand aud de "etica jurnalistica" invatata in facultate (aia care au trecut printr-una);
    - agentiile titrate care vomita un continut execrabil si total lipsit de stil aici la noi in est, muncit si stilat in vest: Ogilny, McCat Erinson, Next Add, Leo Burnell de la Strehaia, Love & Partners, Grafiti BeBe, Jazz Com, Iconn Ads, etc etc. (le-am scris stalcit din cauza avertismentului cu daunele)

    E o hora dementa, un joc sinistru in care toti alearga dupa bani, in detrimentul calitatii, decentei si educatiei unui neam intreg. In interesul cui, numai voi stiti, fi-v-ar "carierele" de jurnalisti, editori, redactori, coordonatori, content-managers, marketing-directors etc sa va fie de ras.
    • 0 (0 voturi)    
      ultimul paragraf trebuia la pers. a 3-a trebuia (Vineri, 20 noiembrie 2015, 23:21)

      incomodul [utilizator] i-a raspuns lui incomodul

      "numai ei stiu", "fi-le-ar", "sa le fie de ras"...
      De la nervi...
  • +2 (2 voturi)    
    Deratizarea (Vineri, 20 noiembrie 2015, 6:40)

    feisbuk [utilizator]

    Continutul online a fost destul de bine deratizat cu ajutorul scripturilor addblock (m-am speriat cu arata hotnews.ro fara un program addblock).

    Pentru televiziune exista doar telecomanda si cel mai sfant buton al acesteia: Power.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu sunt u telespectator mai dus cu pluta... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 10:36)

    comentatordiletant [utilizator]

    ... și în pauzele publicitare țin evidența clipurilor - ce firmă, ce produse, de câte ori pe emisiune / seară apar ele, și pe urmă mă minunez împreună cu cei care vor să mă asculte.
    Ce lege îmi interzice asta, ce lege mă obligă să vizionez reclamele, eventual să mă las prostit să dau banii pe ce-mi bagă ele pe gât, dar îmi interzice să-mi exprim opinia în legătură cu ele?
    (apropo de update)


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version