Agentia de digital SeniorHyper devine Lowe Profero dupa afilierea la reteaua internationala cu acelasi nume

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2015, 17:03 Economie | Media & Publicitate

SeniorHyper, agentie de digital din cadrul grupului Lowe Romania, devine de la 1 ianuarie Lowe Profero Bucuresti, prin afilierea la reteaua internationala cu acelasi nume, activa de 17 ani si prezenta pe piete din Europa, SUA si Asia-Pacific, potrivit unui comunicat al companiei.

Lowe Profero Bucuresti va fi al 13-lea birou al reteilei globale, dupa cele din New York, San Francisco, Londra, Singapore, Sydney, Hong Kong, Tokyo si altele.

SeniorHyper este prezenta de opt ani pe piata romaneasca de publicitate in medii digitale si are in prezent o echipa de 42 de oameni. Face parte din grupul Lowe Romania, alaturi de agentiile de media Initiative si BPN, agentia de creatie Lowe, cea de PR Golin Romania si agentia specializata in comunicare medicala Medic One.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

461 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă