Agentia de digital SeniorHyper devine Lowe Profero dupa afilierea la reteaua internationala cu acelasi nume

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2015, 17:03 Economie | Media & Publicitate

SeniorHyper, agentie de digital din cadrul grupului Lowe Romania, devine de la 1 ianuarie Lowe Profero Bucuresti, prin afilierea la reteaua internationala cu acelasi nume, activa de 17 ani si prezenta pe piete din Europa, SUA si Asia-Pacific, potrivit unui comunicat al companiei.

Lowe Profero Bucuresti va fi al 13-lea birou al reteilei globale, dupa cele din New York, San Francisco, Londra, Singapore, Sydney, Hong Kong, Tokyo si altele.

SeniorHyper este prezenta de opt ani pe piata romaneasca de publicitate in medii digitale si are in prezent o echipa de 42 de oameni. Face parte din grupul Lowe Romania, alaturi de agentiile de media Initiative si BPN, agentia de creatie Lowe, cea de PR Golin Romania si agentia specializata in comunicare medicala Medic One.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

451 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică