​Tabloidul Click, liderul pietei de presa scrisa, a avut cea mai accentuata scadere a vanzarilor in trimestrul al treilea al acestui an, comparativ cu trimestrul precedent, in conditiile in care celelalte publicatii au scazut usor sau au stagnat din punct de vedere al vanzarilor medii pe editie, potrivit ultimelor cifre facute publice de BRAT.

Astfel, Click a scazut de la 99.000 de exemplare vandute in medie pe editie in aprilie-iunie 2015 la vanzari medii de 88.840 de exemplare in iulie-septembrie. In acelasi timp, concurentul libertatea a pierdut doar cateva mii de cumparatori, scazand de la 62.500 de exemplare in medie pe editie la 58.300.

  • Gazeta Sporturilor, Evenimentul Zilei, ZF si Jurnalul au avut fiecare vanzari medii mai mici cu cateva sute de exemplare, in timp ce Romania libera a castigat cateva sute. Ziarul Lumina a avut vanzari medii cu circa 1.000 de exemplare mai mici.

Ziar - Vanzari medii pe editie T3 2015 - Vanzari medii pe editie T2 2015

  • Click - 88.840 - 99.094
  • Libertatea - 58.311 - 62.491
  • Gazeta Sporturilor - 23.429 - 24.102
  • Ziarul Lumina - 21.124 - 22.141
  • Evenimentul Zilei - 12.003 - 12.307
  • Romania libera - 10.562 - 9.940
  • Adevarul - 8.906 - 8.947
  • Ziarul Financiar - 6.481 - 6.628
  • Jurnalul National - 4.093 - 4.236

Cat au vandut principalele periodice economice in trimestrul al treilea (medie pe zi)

  • Capital - 5.630
  • Business Magazin - 4.525
  • Biz - 3.976