Orlando Nicoara: ThinkDigital va vinde exclusiv publicitatea de pe siteurile Mediafax Group

de C. I.     HotNews.ro
Marţi, 15 decembrie 2015, 13:54 Economie | Media & Publicitate

Incepand cu 1 ianuarie publicitatea pe siteurile Mediafax Group, companie aflata in insolventa, va fi vanduta in regim de exclusivitate de catre regia Think Digital, scrie Orlando Nicoara, pe blogul sau. Din informatiile HotNews.ro, acordul existent in acest sens mai are nevoie de aprobarea adunarii creditorilor de la Mediafax Group.

O data cu intarirea portofoliului ThinkDigital cu siteurile Mediafax Group se va schimba si liderul pietei, ThinkDigital, ca regie, urmand a depasi grupul siteurilor ProTv din punct de vedere al traficului generat de siteurile din portofoliu.

Din punct de vedere al traficului, RomaniaTv.net va ramane cel mai vizitat site din portofoliul ThinkDigital chiar si dupa adaugarea siteurilor Mediafax Group, siteul televiziunii de stiri fiind clasat, cu 8 milioane vizitatori unici, pe locul 4 in topul lunii noiembrie, in timp ce cel mai bine clasat site Mediafax Group a fost Gandul, locul 10 cu +5 milioane unici.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

598 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri