Incepand cu 1 ianuarie publicitatea pe siteurile Mediafax Group, companie aflata in insolventa, va fi vanduta in regim de exclusivitate de catre regia Think Digital, scrie Orlando Nicoara, pe blogul sau. Din informatiile HotNews.ro, acordul existent in acest sens mai are nevoie de aprobarea adunarii creditorilor de la Mediafax Group.

O data cu intarirea portofoliului ThinkDigital cu siteurile Mediafax Group se va schimba si liderul pietei, ThinkDigital, ca regie, urmand a depasi grupul siteurilor ProTv din punct de vedere al traficului generat de siteurile din portofoliu.

Din punct de vedere al traficului, RomaniaTv.net va ramane cel mai vizitat site din portofoliul ThinkDigital chiar si dupa adaugarea siteurilor Mediafax Group, siteul televiziunii de stiri fiind clasat, cu 8 milioane vizitatori unici, pe locul 4 in topul lunii noiembrie, in timp ce cel mai bine clasat site Mediafax Group a fost Gandul, locul 10 cu +5 milioane unici.