Grupul Centrade - parteneriat prin care va reprezenta grupul international Cheil in Europa de Sud-Est

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 14 ianuarie 2016, 12:30 Economie | Media & Publicitate

Grupul de comunicare Centrade, condus de Radu Florescu, devine agentie regionala in urma unui parteneriat cu grupul global Cheil, urmand sa coordoneze operatiunile acestuia in Europa de Sud-Est, potrivit unui anunt al companiei. In baza asocierii, Centrade va coordona activitatea diviziilor de comunicare si marketing ale Cheil in Romania, Bulgaria, Ungaria, fostele republici iugoslave si Albania.

Parteneriatul semnat la inceputul anului este operational deja si nu implica un schimb de actiuni, ci de know-how: "Centrade Integrated detine un portofoliu de clienti si rezultate recunoscute la nivel international, Cheil Worldwide este recunoscuta la nivel global ca furnizor de solutii inovatoare de marketing digital si marketing experimental", potrivit comunicatului de presa.

De la 1 ianuarie, Centrade isi desfasoara activitatea in regiune sub denumirea Centrade / Cheil, fiind condusa de Radu Florescu - CEO si Mona Opran - COO. Aceasta urmeaza sa dezvolte reteaua la nivel regional si sa deschida birouri in Serbia, Croatia si Ungaria.

Centrade a fost, pana in urma cu un an, grupul de agentii format in jurul Saatchi&Saatchi Romania. Detinatorul brandului Saatchi, grupul global Publicis, a decis insa transferul acestuia la grupul local Publicis, agentia lui Radu Florescu ramanand, de atunci, cu denumirea Centrade.

Cheil Worldwide este, potrivit prezentarii din comunicatul de presa, un grup fondat in 1973, avand sediul la Seul si 50 de birouri in 43 de tari.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
877 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri