Grupul de comunicare Centrade, condus de Radu Florescu, devine agentie regionala in urma unui parteneriat cu grupul global Cheil, urmand sa coordoneze operatiunile acestuia in Europa de Sud-Est, potrivit unui anunt al companiei. In baza asocierii, Centrade va coordona activitatea diviziilor de comunicare si marketing ale Cheil in Romania, Bulgaria, Ungaria, fostele republici iugoslave si Albania.

Parteneriatul semnat la inceputul anului este operational deja si nu implica un schimb de actiuni, ci de know-how: "Centrade Integrated detine un portofoliu de clienti si rezultate recunoscute la nivel international, Cheil Worldwide este recunoscuta la nivel global ca furnizor de solutii inovatoare de marketing digital si marketing experimental", potrivit comunicatului de presa.

De la 1 ianuarie, Centrade isi desfasoara activitatea in regiune sub denumirea Centrade / Cheil, fiind condusa de Radu Florescu - CEO si Mona Opran - COO. Aceasta urmeaza sa dezvolte reteaua la nivel regional si sa deschida birouri in Serbia, Croatia si Ungaria.

Centrade a fost, pana in urma cu un an, grupul de agentii format in jurul Saatchi&Saatchi Romania. Detinatorul brandului Saatchi, grupul global Publicis, a decis insa transferul acestuia la grupul local Publicis, agentia lui Radu Florescu ramanand, de atunci, cu denumirea Centrade.

Cheil Worldwide este, potrivit prezentarii din comunicatul de presa, un grup fondat in 1973, avand sediul la Seul si 50 de birouri in 43 de tari.