Agentia ​Lowe isi schimba numele in MullenLowe Romania, cu o noua identitate de brand

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 25 ianuarie 2016, 11:02 Economie | Media & Publicitate

Logo MullenLowe
Foto: Lowe
Agentia romaneasca de publicitate Lowe isi schimba numele in MullenLowe Romania, in urma fuziunii dintre reteaua internationala Lowe si agentia americana Mullen, fuziune petrecuta anul trecut. Lowe are o noua identitate de brand, creata pentru a "reflecta pozitionarea MullenLowe ca retea globala creativa, cu strategie inovatoare", arata agentia.

Veronica Savanciuc, Presedinte-CEO al Lowe Group Romania, despre pozitionarea MullenLowe:
  • "Pornim in 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de invingatori, aflati in cautarea unor parteneri curajosi, care sa ne respecte si sa ne provoace pe-atat de mult pe cat ii respectam si ii provocam noi".

Lowe Romania este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata locala, ce include agentiile Initiative si BPN (media), MullenLowe (creatie), Golin (PR), LoweProfero (digital) si MedicOne (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).

Anul trecut, in cadrul grupului international de comunicare Interpublic, reteaua Lowe, activa la nivel international, a fuzionat cu agentia americana Mullen, rezultand MullenLowe, o retea cu peste 90 de agentii in 65 de tari.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1955 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Logo bizar (Luni, 25 ianuarie 2016, 11:25)

    Jay [anonim]

    si cam inept. Caracatita boxand cu manusi comunica lacomie, disponibilitate spre coruptie, egoism, agresivitate si, mai ales, autocentrare, nu centrare pe client. Numai mesaje negative. Nu cred ca am mai vazut asa logo neinspirat vreodata!!! Nu ma-s apropia nici la un km. de o astfel de organizatie.
    Firma va avea mari probleme....
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 25 ianuarie 2016, 11:51)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Jay

      De acord cu tine.
      Ce nu mi-a placut: "ma-s"...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi