Agentia ​Lowe isi schimba numele in MullenLowe Romania, cu o noua identitate de brand

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 25 ianuarie 2016, 11:02 Economie | Media & Publicitate

Logo MullenLowe
Foto: Lowe
Agentia romaneasca de publicitate Lowe isi schimba numele in MullenLowe Romania, in urma fuziunii dintre reteaua internationala Lowe si agentia americana Mullen, fuziune petrecuta anul trecut. Lowe are o noua identitate de brand, creata pentru a "reflecta pozitionarea MullenLowe ca retea globala creativa, cu strategie inovatoare", arata agentia.

Veronica Savanciuc, Presedinte-CEO al Lowe Group Romania, despre pozitionarea MullenLowe:
  • "Pornim in 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de invingatori, aflati in cautarea unor parteneri curajosi, care sa ne respecte si sa ne provoace pe-atat de mult pe cat ii respectam si ii provocam noi".

Lowe Romania este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata locala, ce include agentiile Initiative si BPN (media), MullenLowe (creatie), Golin (PR), LoweProfero (digital) si MedicOne (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).

Anul trecut, in cadrul grupului international de comunicare Interpublic, reteaua Lowe, activa la nivel international, a fuzionat cu agentia americana Mullen, rezultand MullenLowe, o retea cu peste 90 de agentii in 65 de tari.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

2059 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Logo bizar (Luni, 25 ianuarie 2016, 11:25)

    Jay [anonim]

    si cam inept. Caracatita boxand cu manusi comunica lacomie, disponibilitate spre coruptie, egoism, agresivitate si, mai ales, autocentrare, nu centrare pe client. Numai mesaje negative. Nu cred ca am mai vazut asa logo neinspirat vreodata!!! Nu ma-s apropia nici la un km. de o astfel de organizatie.
    Firma va avea mari probleme....
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 25 ianuarie 2016, 11:51)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Jay

      De acord cu tine.
      Ce nu mi-a placut: "ma-s"...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă