De la TV in online: Dan C. Mihailescu, fostul "om care aduce cartea", lanseaza proiectul "Cartea de la ora 5" pe platforma online cu acelasi nume, proiect prin care eMag face un pas important in zona de continut media

de C. Ionescu     HotNews.ro
Joi, 28 ianuarie 2016, 17:57 Economie | Media & Publicitate

Cartea de la ora 5
Foto: Hotnews
Dan C. Mihailescu, cel care pana la sfarsitul anului trecut a realizat la Pro TV "Omul care aduce cartea", a lansat joi, impreuna cu eMag, proiectul online "Cartea de la ora 5". Obiectivul proiectului este "evidentiarea cartilor valoroase", emisiunea urmand sa fie realizata pe o platforma online cu acelasi nume si care are extensii in social media. Prin acest proiect, eMag face un pas important in domeniul continutului de media, dupa modelul unor companii mari de e-commerce - vezi, la o scara mult mai mare si cu o componenta comerciala puternica, productiile Amazon.

Potrivit lui Iulian Stanciu, CEO eMag, formatul este cel al unui club online de lectura si va presupune materiale video de 5 minute si interactiune specifica mediului online. Clipurile vor fi programate zilnic, la ora 17.00, pe site, pe Facebook si pe Youtube, ora fiind, potrivit lui Stanciu, un "moment de rasfat cultural al zilei".

Prima emisiune este programata pentru luni.

Iulian Stanciu:
  • Prin transformarea conceptului de emisiune de cultura, dorim sa impingem lucrurile in partea aceasta - sa atragem oameni interesati, nu sa fortam continutul catre un public neinteresat.
  • Nu ne dorim sub nicio forma o implicare comerciala, nu veti vedea niciun banner. Nici logo-ul eMag nu va fi clickabil. Ne dorim ca prin sustinerea acestei emisiuni sa ajungem sa fim o destinatie pentru carte si lucruri asociate cartilor.

Dan C. Mihalescu a spus ca a decis sa se implice in acest proiect desi este un om cu "fobie de internet, care a diabolizat tot ce tine de gadgeturi" si care, pana recent, nu stia nici ce inseamna eMag. El si-a amintit ca, atunci cand "Liiceanu a scos primul e-book (....) am spus ca a citi un e-book e tot una cu a face dragoste cu o papusa gonflabila". A decis sa intre in online la cei 62 de ani ai sai asa cum "la 47 de ani am fost scos din viziunea mea de bursuc in care ma aflam si (...) m-am lasat aruncat pe sticla cu o inconstienta fara margini".

El a spus ca, dupa incheierea colaborarii cu Pro TV, a vrut sa se retraga, dar multa lume i-a spus ca trebuie sa continue si a avut discutii inclusiv cu doua posturi TV, unul de radio si doua site-uri. Proiectul eMag i-a daramat numeroase prejudecati: ce inseamna patronul, corporatia vazuta ca ceva diabolic, spatiul online si blogosfera plina de "nebuni, multa impostura, ranchiuna, ura", dar care a inteles ca este si "o masa enorma de oameni tineri, puri, in cautare de cultura".

Dan C. Mihailescu a precizat ca in noua emisiune vor fi "mai putine carti savante, superspecializate si voi merge mai mult spre cartile care presupun ca sunt de interes pentru cei de 20-40 de ani".

  • Dan C. Mihailescu anuntase la inceputul lunii decembrie ca emisiunea pe care o realiza de 15 ani la Pro TV, "Omul care aduce cartea", urma sa nu mai fie difuzata de acest post de televiziune, motivele fiind unele financiare. El preciza, atunci, ca Pro TV lasase deschisa "orice cale de revenire", conditia fiind sa gaseasca o sursa “cu blazon” pentru sponsorizarea emisiunii. In ultimul an, emisiunea sa - o pastila de cateva minute difuzata in timpul saptamanii in cadrul Stirilor Pro TV de dimineata - avusese o audienta medie la nivel national de circa 400.000 de persoane. Dupa anunt, criticul a avut negocieri cu mai multe entitati media pentru realizarea unui nou proiect.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
6687 vizualizari
  • +10 (10 voturi)    
    Dan C. Mihailescu. (Joi, 28 ianuarie 2016, 18:25)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    O veste buna. Felicitari si viata lunga!
  • +6 (6 voturi)    
    Am o deosebita stima.... (Joi, 28 ianuarie 2016, 18:57)

    gigiN [utilizator]

    ...pentru Dan C.Mihailescu si as vrea sa il vad si sa il aud zilnic,daca s-ar putea.Nu mai spun ce mult m-ar bucura o emisiune doar cu el si cu Andrei Plesu !!!
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Vineri, 29 ianuarie 2016, 11:11)

    a.nonim [utilizator]

    Cand apar cuvintele proiect, concept, continut, experienta, media, e clar ca avem de-a face cu profesionisti in marketing. Adica ambalaj fara continut.
    Cartile s-au vandut sute de ani fara sa fie nevoie de marketing, tocmai pentru ca se bazau pe judecata cititorului. Acum se inlocuieste aceasta judecata cu clisee preparate de profesionisti. Iar cititorul cumpara o carte doar pentru ca (si daca) e "trendy". Nu pentru ca ar invata ceva din ea, sau pur si simplu din placere. Iar chestia asta, ambalata frumos, o denumim progres.
  • +1 (1 vot)    
    Omul care Aduce Cartea de la ora 5! (Vineri, 29 ianuarie 2016, 14:01)

    FlorinMiron1 [anonim]

    In sfarsit un proiect care lumineaza cenusiul vietii publice .
    Felicitari celor care l-au gandit .

    Viata poate fi frumoasa !

    :)))


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri