O noua schimbare in actionariatul Romania TV: Omul care a administrat, in acte, televiziunea lui Sebastian Ghita ramane fara actiuni

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 3 februarie 2016, 17:40 Economie | Media & Publicitate

Radu Mihai Tronaru, omul care ani de zile administrat, in acte, postul Romania TV, iese din actionariatul canalului controlat de Sebastian Ghita. Potrivit unui document depus la CNA si care urmeaza sa fie discutat maine in forul audiovizual, Catrinel Gheorghe, care in noiembrie 2015 a devenit principal asociat, va detine 100% din actiuni. Schimbarea vine in conditiile in care Romania TV a anuntat, la finalul anului trecut, iminenta atragere a unei investitii din partea unui "grup european de media".

Astfel, potrivit cererii de aprobare a schimbarii de actionariat, pe care CNA urmeaza sa o discute maine, societatea Ridzone Computers SRL, ce detine licenta pentru Romania TV, arata ca Radu Mihai Tronaru nu va mai avea 4% din companie, cat a detinut pana acum, iar participatia lui Catrinel Gheorghe va creste de la 96% la 100%.

In noiembrie, Catrinel Gheorghe preluase integral pachetul detinut la Ridzone de societatea RTV Satellite Net SRL, care asigura de facto activitatea postului. Atunci, reprezentantii postului spuneau, la CNA, ca in actionariat ar putea sa intre "un grup european de media", fara a preciza despre ce investitor era vorba. Detalii aici


Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
2297 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    Să-i fie interzisă denumirea ROMÂNIA TV: (Miercuri, 3 februarie 2016, 18:19)

    asavreau [utilizator]

    Este anormal ca o televiziune care face emisiuni vădit pro anumite cercuri de interese politico-economice să se numească ROMÂNIA TV.Duce în eroare telespectatorii.
  • +2 (2 voturi)    
    Ma indoiesc ca vreun...... (Miercuri, 3 februarie 2016, 19:55)

    gigiN [utilizator]

    ..."grup european de media" ar investi ceva intr-un post care a reusit sa devina o mizerie mai mare decat Latrina 3.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi