UPDATE Artileria grea a Antenelor - la CNA. Sorin Alexandrescu, Mihai Gadea, Mircea Badea si Adrian Ursu au cerut forului audiovizual sa ii sprijine in relatia cu ANAF: Avem nevoie de noua luni pentru o eventuala mutare

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Joi, 18 februarie 2016, 10:11 Economie | Media & Publicitate

Reprezentantii Antenelor in fata CNA
Foto: Hotnews
Reprezentantii televiziunilor Intact s-au aflat, joi dimineata, la CNA pentru a purta discutii cu membrii forului audiovizual despre conflictul pe care il au cu ANAF, dupa ce au primit notificare sa-si paraseasca sediile in termen de cinci zile. La CNA au venit Sorin Alexandescu, CEO Antena TV Group, seful Antenei 3, Mihai Gadea, precum si Mircea Badea si Adrian Ursu. Ei au solicitat CNA sa ii sprijine in relatia cu ANAF, asa incat sa nu le fie afectata emisia si au aratat ca ar avea nevoie de noua luni pentru o eventuala mutare. Membrii CNA nu au pus nicio intrebare care sa ii puna in dificultate pe cei de la Antene, au insistat pe efectele evacuarii "in cinci zile" - termen despre care si Antenele au admis ca este doar unul de procedura - si au decis sa se adreseze ANAF pentru a-si expune punctul de vedere referitor la implicatiile audiovizuale ale acestui caz.
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT de la sedinta CNA


La sedinta CNA au fost prezenti doar membrii numiti de Parlament la propunerea PNL, PSD si UDMR si membrii propusi de presedintele Iohannis si de guvernul Ponta. Au lipsit, notabil, cei doi membri nominalizati fostul presedinte Basescu (Florin Gabrea), respectiv de fostul PDL (Valentin Jucan). 


UPDATE 10.16 Discutiile Antene-CNA au inceput

10.22 Sorin Alexandrescu prezinta istoricul relatiilor cu ANAF dupa decizia penala din 8 august 2014 (condamnarea lui Dan Voiculescu in dosarul ICA - n.red.), "care nu a avut nicio legatura cu trustul de media". "La momentul respectiv cele doua companii erau chiriase de buna credinta (...). Decizia penala nu a avut niciun efect asupra acestor contracte de inchiriere. (...) Atat Antena Group cat si Antena 3 au facut noi adrese catre noul proprietar, statul roman, spunand ca vrem sa continuam contractele dupa ce ele isi pierd valabilitatea. Pana in momentul de fata am trimis mai mult de 20 de adrese in acest sens, pentru care nu am primit niciun raspuns. In ceea ce priveste valorificarea (...), exista un document legal, ordonanta 14/2007, in care e stipulat ca, in cazul in care se doreste valorificarea unui bun (...) bunurile respective - din Bucuresti-Ploiesti si din Garlei - se incadreaza la aceasta lege. (...) Chiriasii trebuie sa participe printr-un reprezentant legal, au dreptul de preemtiune la valorificarea imobilelor.

10.25 Sorin Alexandrescu da detalii despre actiunile in instanta legate de sedii. Apoi povesteste ca, luni, la sediul Antenei au venit zece agenti si au legitimat o persoana, ei refuzand sa intre in sala de consiliu, pentru discutii, si cerand "arogant" ca Alexandrescu sa vina pe hol sa semneze de primire.

10.28 Sorin Alexandrescu: Am observat ca fata de aceasta situatie s-au exprimat opinii in necunostinta de cauza si informatiile difuzate de autoritatile fiscale sunt deformate. Cred ca aceste lucruri trebuie discutate cu calm. "Mutarea acestor televiziuni (...) nu se poate face in cinci zile, sapte zile sau noua zile (...) Posibil ca in acest proces de mutare sa fie un observator al statului sa constate ca nu sunt simple afirmatii". (...) Pentru statul roman e important sa ramana in picioare compania, trustul pe care il avem", pentru contributiile sale.

10.30 Adrian Ursu:
E remarcabil ca CNA incearca sa aseasca o solutie in favoarea unor posturi de televiziune, cinci la numar. (...) Sentinta din 8 august 2014 nu vorbeste despre evacuare. (...) Toate bunurile de acolo sunt in proprietatea statului. Dar nu se vorbeste despre evacuara. (...) Exista aceasta gandire de scoala juridica ce pune inchirierea sub semnul intrebarii. (...) Invocarea vreunui inconvenient pe care l-ar reprezenta prezenta unui chirias, unor echipamente in aceste imobile este nejustificata. (...)"

10.37 Mihai Gadea: Antena 3 este importanta pentru o parte mare din public. Ideea in sine de a fi in fata unui asalt este motivatia principla. (...) Noi n-avem cui sa ne adresam, CNA fiind singura institutie careia putem sa ne adresam direct, cu rugamintea sa protejam acesti jurnalisti. (...) Niste jurnalisti din Romania au fost in situatia de a fi interogati, legitimati, fotografiati fara sa fie o baza legala. (...) Lucrul pe care va rog - daca exista mecanisme legale ca aceasta institutie, care este singura din Romania care poate sa reglementeze si intr-o astfel de situatie, sa declanseze un mecanism de protectie pentru aceste televiziuni. Ordinul de evacuare este in vigoare, au fost luari de pozitie a unor deminitari. Desigur, declaratia presedintelui fiind foarte importanta, nu exista decat acel ordin de evacuare care este inca in picioare. (...) Nu stiu exact ce poate fae institutia dvs dar spre sa existe o solutie. Suntem dispusi sa gasim solutii inclusiv pentru mutare, daca asta cere statul roman.

10.43 Mircea Badea: [Reluand ideea ca decizia din procesul ICA nu s-a referit la chirii] A spune ca ANAF aplica o hotarare judecatoreasca e o minciuna colportata cu rea intentie de multe posturi de televiziune.

Mihai Gadea, intrebat de Monica Gubernat daca au "solutie de backup": Realmente nu exista solutie. (...) Antena 3 ar putea transmite din strada, dar nu ar mai fi un post de stiri. Mircea Badea: Sau la emisiunile din prime time, ele nu ar mai putea fi montate.

Alexandrescu, intrebat de Rasvan Popescu daca au facut demersuri pentru alte spatii: Noi niciodata nu am dorit sa impunem statului sa ramanem in aceste sedii. Ceea ce ne-am dorit si ne dorim este ca in raport de lege sa putem ajunge la o concluzie raportat la prevederile respectivei legi. Daca nu ajungem la o concluzie, vom face ceea ce e normal si firesc, respectiv sa ne mutam din acele locatii in alte locatii. Asta este motivul pentru care de un an si jumatate incercam sa avem un dialog echilibrat cu statul, cu privire la aceasta situatie. Am castigat inclusiv in instanta acest drept. Cand ajungi sa nu intelegi ca o lege, acea ordonanta din 2007, e derogatorie de la dreptul comun, despre ce vorbim? (...) Revenind la intrebare: Daca nu vom gasi o solutie rezonabila, vom fi intr-o situatie dupa parerea mea unica in Romania. Va insemna un efort enorm. Dupa parerea mea cel mai mare derapaj care a existat in ultimii 25 de ani. Probabil efortul de a ne muta in alte spatii va fi unul nu usor de comensurat in momentul de fata. Pe de alta parte, sper sa se ajunga la o structura de echilibru in relatiile cu autoritatile. In cazul in care acestea mentin sa parasim acele spatii, sa ajungem la o situatie de comun acord prin care facilitatile noaste operationale sa fie mutate din respectivele locatii

Adrian Ursu face trimitere la ingradirea presei in epoca guvernarii Nastase: Multi dintre dumneavoastra, care ati lucrat in presa, va aduceti aminte de perioada guvernarii PSD, cand cenzura era facuta prin Rodipet, combinatul Coresi si celebra fabrica de hartie Letea. Guvernul cand voia sa limiteze distribuirea unei informatii oprea masina de fabricat hartie de la Letea. Suntem in fata unui model similar, ca prin mijloace economice sa fie suprimata presa. Implicatiile sunt denatura financiara, relatia cu clientii de publicitate este si ea amenintata de o astfel de intrerupere a emisiei. Suntem defavorizati in fata concurentei.

Sorin Alexandrescu: NU am spus si nu vom spune niciodata ca nu vom pleca din aceste locatii daca legea sau o decizie judecatoreasca nu o va spune. Cu un amendament important: aceasta mutare nu reprezinta un simplu exercitiu logistic de miscare a unor cutii. Sunt mii de echipamente electronice, sute de km de cabluri. Semnalul il ridicam din Bucuresti-Ploiesti, pentru toate televiziunile, inclusiv pentru Radio ZU. Acesta e motivul pentru care am spus domnilor, daca asta este intentia voastra, sa ni se spuna clar. Nu sa vina 10 oameni, sa legitimeze, sa fotografieze, sa ajungem in situatia ca in 2016 unei companii care plateste milioane de euro la stat, sa i se taie apa si curentul? (...) Am spus din capul locului ca facem aceste lucruri, cu fortele proprii, dar am cerut ca acest demers sa nu fie unul absurd. [referitor la mitingul propus pentru vineri] Nu ne dorim si nu ne-am dorit sa facem un protest. (...) Ne-am propus ca daca dumneavoastra aveti atributii, sa fiti mediatori in aceasta situatie.

Mihai Gadea:
Maine e o intalnire cu telespectatorii nostri. Vrem sa ii vedem, nu va fi un protest. Se va canta, vom strange mainile. Dar vreau sa va pun o intrebare: Pana la aceasta ora, noi am avut doar discutii informale cu autoritatile, in ciuda faptului ca am trimis tone de documente nu am primit invitatie de la nimeni altcineva. Daca nu exista niciun dialog si mai sunt doar cateva ore pana expira termenul...

Mircea Badea:
Dreptul la protest - chiar daca ce va fi maine nu e un protest - este un drept cetatenesc. Eu sunt cetatean si vreau sa-mi exercit toate drepturile mele de cetatean. Nu vreau sa stau cu mana intinsa la stat.

Adrian Ursu: Am identificat un sediu unde am putea sa ne mutam, dar acea operatiune ar insemna noua luni. Trebuie construite niste facilitati pentru noi, cumparate instalatii care nu sunt pe stoc si trebuie comandate.

Sorin Alexandrescu: Nu vom ajunge in situatii in care dvs sa nu fiti la curent cu lucrurile care tin de structura noastra de autorizare a emisiei. Nu intelegem sa raspundem la anumite actiuni haotice cu un comportament haotic al nostru. (...) Intr-un moment de genul asta (...) va trebui sa facem ceva. Suntem in momentul acesta in situatia sa identificam un spatiu care sa se suprapuna cu nevoile noastre. Dar echipamente de televiziune nu pot veni mai devreme de noua luni de zile. A muta o televiziune inseamna efectiv sa faci o noua televiziune in sediul nou, asa incat emisia sa nu fie intrerupta. A doua modalitate, inacceptabila, ar fi sa inchidem televiziunile si sa le redeschidem dupa sase sau noua luni. (interventie Rasvan Popescu: dupa lege nu se poate - intreruperea poate fi de maxim 90 de zile)

Adrian Ursu: CNA are si functia de protectie a institutiilor media. Va solicitam un demers din partea CNA catre ANAF pentru clarificarea procedurilor de la ANAF, care ameninta licentele acestor cinci posturi de televiziune. Ceea ce ameninta acum licentele este o actiune exterioara noua
Mihai Gadea: Credem ca CNA poate intreba ANAF ce se intampla si daca nu cumva aceste actiuni de forta sa duca la suprimarea institutiilor de presa.

Gabriel Tufeanu: Noi putem confirma ca ei nu se pot muta in cinci zile. Iar in conf. cu Art. 57 lit. b) din Legea Audiovizualului, daca voi nu puteti sa transmiteti timp de 90 de zile, noi suntem obligati sa aplicam legea si sa retragem licenta. Nu putem cere ANAF, nu putem interveni impotriva altei legi. Dar putem sa expunem o pozitie privind audiovizualul si protectia jurnalistilor.

11.29 Discutiile cu reprezentantii Antenelor s-au incheiat. Membrii CNA urmeaza sa discute subiectul intre ei.

Vasile Buda, membru CNA, da exemplul scolilor din zona de unde se trage el, din Ardeal, care au fost "retrocedate" dar dupa luari de pozitie fata de autoritati au continuat sa functioneze in scolile retrocedate. Propune, ipotetic, ca "o televiziune sa nu poata fi scoasa dintr-un spatiu fara acordul CNA".

Lorand Turos, membru CNA:
Sa ne adresam ANAF, sa ne exprimam ingrijorarea fata de ceea ce s-ar putea intampla pe piata audiovizuala si sa gandim impreuna o solutie.

Monica Gubernat, membru CNA,
se intreaba cum sa se procedeze daca o autoritate publica "obstructioneaza activitatea unei televiziuni, a cinci televiziuni"

Gabriel Tufeanu se gandeste la o scrisoare "in care sa aratam ca un post nu poate sa schimbe sediile in cinci zile, ci le trebuie un termen rezonabil, altfel noi am fi obligati sa le intrerupem emisia"

11.40 Membrii CNA propun sa transmita o pozitie catre ANAF, in care isi exprima ingrijorarea fata de posibile evolutii negative ce ameninta licente, precum si sa solicitam o intalnire sa vedem ce solutii exista, prin care sa nu fie afectata emisia. Dorina Rusu si Radu Herjeu spun ca scrisoarea ar trebui sa fie "mai neutra" si sa exprime preocuparea, nu "ingrijorarea" fata de aceasta situatie. Textul scrisorii urmeaza sa fie votat mai tarziu, in cursul zilei de azi.

In curs de actualizare


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
24123 vizualizari
  • +33 (35 voturi)    
    intrebare... (Joi, 18 februarie 2016, 10:31)

    liviu_ [utilizator]

    ce treaba are cna cu anaf?!
    cna da sau nu licenta de functionare unei televiziuni. nimeni nu ameninta antenele ca televiziune! (contrat latraturilor lui gadea anc co).
    deci ce treaba au?!
    anaf indeplineaste o hotarare judecatoreasca si atat!

    PS: din punctul meu de vedere la ce s-a intamplat ieri ar trebui alegeri anticipate DE URGENTA !!! parlament si presedinte!
    • +1 (1 vot)    
      The Show Must Go On (Joi, 18 februarie 2016, 13:43)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      https://www.youtube.com/watch?v=t99KH0TR-J4
  • +32 (32 voturi)    
    Eu nu inteleg (Joi, 18 februarie 2016, 10:40)

    Stefan85 [utilizator]

    Ce treaba are sula cu prefectura, CNA cu ANAF? E un fel de te spun lu' mama?

    O sa se duca CNA sa le dea o palma peste ceafa la ANAF sau la judecatori sau sa ii traga de perciuni?
  • +28 (30 voturi)    
    dezinformare (Joi, 18 februarie 2016, 10:41)

    victor220 [utilizator]

    Nu vad ce treaba are CNA-ul cu evacuarea unei televiziuni de Fisc!?? De ce nu merg sa discute si cu "Administratia Portuara" sau cu CNADNR, sau cu FRF...? Astea chiar ne cred Prosi! Si daca nu iesim in STRADA sa aparam respectarea Legi, astea ne vor maziliiiiii!! Da, daca nu iesim in strada suntem o Tara de Prosti!
  • +15 (15 voturi)    
    CNA / taie le EMISIA / (Joi, 18 februarie 2016, 10:43)

    un domn [utilizator]

    Doamne Ajuta..Speranta e in CNA / sa le taie EMISIA ! /
    • +6 (6 voturi)    
      Capcana (Joi, 18 februarie 2016, 13:17)

      JranValjean [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Sper ca ANAF sa n-o muste, adica sa faca o intelegere cu CNA pentru emisia de dupa cele 90 de zile. Atunci, CNA va aplica legea retragand dreptul de emisie. Atuci sa vezi plansetele si sudalmile trupei Gadea & co!
      Interesant, cum se caznesc cei din CNA pentru intelegeri cu ANAF. De ce sa nu aplice ANAF-ul, in primul rand, masurile impuse de lege? Apoi vom mai vedea (sper ca nu antenele...)
    • +5 (5 voturi)    
      pana la Doamne- Doamne (Joi, 18 februarie 2016, 13:33)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      mai trebuie un pic de creier omenesc la CNA.

      Cred ca se poate gasi - pe ici, pe colo...
  • +18 (20 voturi)    
    :)) (Joi, 18 februarie 2016, 10:45)

    AdriEu [utilizator]

    in poza Badea e pe Facebook! :)) Papagalii aia doi se cred atat de importanti si implicati ca au impresia ca pot face ce vor.. :)) ce penibili!!
  • +14 (18 voturi)    
    Buna credinta nu este singura condtie in contract (Joi, 18 februarie 2016, 10:49)

    bigbrother [utilizator]

    Da, este ok ca acel chirias a inchiriat cu buna credinta si merita despagubit de proprietarul din acel moment pentru situatia in care nu isi mai poate exercita drepturile contractuale.

    Dar acel proprietar NU mai are in proprietate acel imobil, nu mai poate continua contractul de chirie. Normal, chiriasul ar fi trebuit sa continue discutiile cu statul roman - inteleg ca s-a facut asta - CU PRECIZAREA ca momentul trebuia sa fie acela in care statul a devenit proprietar, nu cand se termina contractele actuale. Odata cu pierderea imobilului, Voiculescu nu mai avea drept sa primeasca chirie, acel imobil nu-i mai apartinea deci nu mai avea ce sa inchirieze iar contractele ar fi trebuit sa se incheie de la sine.

    Daca A3 avea plati facute sau conditii speciale in contract, putea deschide proces impotriva lui Voiculescu pentru nerespectarea conditiilor contractuale. In ceea ce priveste statul roman, acesta primeste un imobil LIPSIT de orice sarcini, toate sarcinile trecute fiind in sarcina vechiului proprietar, pentru ca acesta este cel care a incheiat acele contracte.

    Deja cei de la A3 vorbesc de evacuare: este vorba de a parasi un imobil care nu le mai apartine sub nicio forma si pentru care nu se doreste ca acestia sa ramana chiriasi.

    Dreptul de preemtiune se poate aplica doar dupa ce statul intra in posesia bunului si isi exprima intentia de a face ceva cu acel bun. Insa cat timp A3 &Co sunt acolo, statul nu isi poate exprima dorinta de a inchiria sau vinde acele imobile, fiind blocat in instanta cu tot felul de procese, puse pe rol doar pentru a trena aceasta decizie.

    Iar cand incearca sa o faca, A3 sare in sus si spune ca nu e ok, ca sunt "evacuati", ca de ce ANAF aplica legea etc.

    Sper ca justitia sa distinga clar in aceasta situatie in care se afla multe din bunurile celor care sunt acum in puscarie.
    • -6 (8 voturi)    
      statul a intrat in posesia bunului de 1 an (Joi, 18 februarie 2016, 13:26)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      nu mai dezimforma.
      • +9 (9 voturi)    
        citesti mai cu atentie ce am scris? (Joi, 18 februarie 2016, 13:44)

        bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        da, statul a intrat in posesie dar nu isi poate folosi bunul respectiv pentru ca sunt procese pe rol care ar trebui indreptate catre Voiculescu, nu catre statul roman. Iar cand statul a incercat sa le spuna alora sa se care de acolo, au sarit in sus toti ca de ce si cum, de parca nu se stia deja de peste 1 an de zile ca trebuie sa faca asta.
        • -6 (6 voturi)    
          gresit (Joi, 18 februarie 2016, 15:41)

          ElJiji1 [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

          Nu poti sa spui ca te doare la basca ce contracte avea proprietarul anterior nici chiar in cazul in care se vorba de vanzare cumparare. Hai sa mai citim oleaca NCC... ma intelegi mataluta?
          • +1 (1 vot)    
            Asta cu "proprietarul anterior" e o minciuna (Vineri, 19 februarie 2016, 11:40)

            Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui ElJiji1

            "Proprietarul anterior" devenise "proprietar" prin frauda. Ca atare, contractele lui cu terti sunt lovite de nulitate, mai ales ca se poate demonstra usor ca directorul Antena Group stia exact in ce situatie se afla cladirile. Mai mult, nici drept de preemptiune n-are cum sa existe.
  • +13 (13 voturi)    
    teatru (Joi, 18 februarie 2016, 10:54)

    nesuferitu [utilizator]

    ieftin din partea slujbasilor Varanului de la CNA! ''remarcabil'' efortul lor? deloc! era de asteptat.
  • -9 (15 voturi)    
    CNA ar putea sa medieze mobilitatea sediului! (Joi, 18 februarie 2016, 10:55)

    pedepsitorul [utilizator]

    CNA ar putea sa medieze acesta mobilitate a unui sediu, fie el si a celor 5..10 televiziuni cate sunt acolo!

    Sa le mai dea ragaz 2...3 luni!

    Dar sa plece odata!
    • +14 (14 voturi)    
      mai au 3 zile (Joi, 18 februarie 2016, 12:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Strada Va Ajuta ANAF sa evacueze Cladirile..sper sa nu ajungem acolo...
      • +5 (9 voturi)    
        In strada cand iesim, vom duce antenelor (Joi, 18 februarie 2016, 13:18)

        lute_ipse [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Premiu pentru intreaga activitate, cate o rola de hartie igienica.
      • -2 (4 voturi)    
        mai au 6 luni cel putin (Joi, 18 februarie 2016, 13:26)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        au contestat in instanta :)
      • +6 (6 voturi)    
        ca si VOLUNTAR (Joi, 18 februarie 2016, 13:31)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ..afirm ca voi sa ajut statul roman la ducerea la indeplinire a unei sanctiuni legale...

        Da, mai multi voluntari pentru a ajuta la dezafectarea cladirii de cabluri - totul organizat si metodic sub stricta indrumare a specialistilor.

        Sa nu mai pierdem timp pretios.
  • +5 (9 voturi)    
    antena 3 (Joi, 18 februarie 2016, 11:04)

    iodixit [utilizator]

    sa zicem ca as putea sa-i inteleg pe oamenii astia. o piine buna de la voiculescu cu conditia sa le mearga clanta tare.
    ce nu pot sa inteleg la ei (or fi fost educati asa de voiculescu) este de ce nu inteleg ei ca asta-i legea si trebuie respectata. in acest moment, ca sa se faca cum vor ei, cineva trebuie sa incalce legea.
    fara sa ma refer la ce fel de caractere au, totusi nu pareau a fi niste prosti. dar oamenii se mai schimba, nu?
  • +11 (15 voturi)    
    Sa vie si Miohannis (Joi, 18 februarie 2016, 11:06)

    CititorulComentator [utilizator]

    Ca si el e parte din artileria grea a Antenei 3.
    • +6 (8 voturi)    
      este Ciolanis (Joi, 18 februarie 2016, 12:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      KIWI a murit in nov.2014, dorul de ciolan Grivco e acum hobby ul lui
  • +7 (11 voturi)    
    sa-i intrebe despre indemnul la miscari de strada (Joi, 18 februarie 2016, 11:10)

    LiviusAcris1 [anonim]

    pe langa manipulare si linsaj mediatic.
    Nu trebuie sa faca ANAF treba pe care trebuia s-o faca CNA
  • +11 (13 voturi)    
    vorba (Joi, 18 februarie 2016, 11:16)

    omidius [utilizator]

    Bunica mea avea o vorba, cand ne mai prindea cu cate o minciuna "Lasa-i incet, ca spun ei tot"
    Sorin Alexandrescu "povesteste ca, luni, la sediul Antenei au venit zece agenti si au legitimat o persoana, ei refuzand sa intre in sala de consiliu, pentru discutii, si cerand "arogant" ca Alexandrescu sa vina pe hol sa semneze de primire"

    Deci o (1) persoana legitimata. Si zece (10) agenti. Nu 'zeci'. Agenti care nu au vrut sa stea la 'discutii', ci au vrut doar sa fie semnat de primire.
  • +8 (10 voturi)    
    Ce sa discute ????????? (Joi, 18 februarie 2016, 11:20)

    polonyca [utilizator]

    Punerea in fapt a unei hotarari judecatoresti DEFINITIVE se mai discuta ???? D c nu s-au dus sa ......"discute" cu J-FB , ca vad ca mai nou si el ...."discuta" hotararile judecatoresti !!!!! Halal.....
  • +8 (10 voturi)    
    Acum (Joi, 18 februarie 2016, 11:20)

    zarzarea [utilizator]

    problema se pune si altfel....

    Pe langa faptul ca respectiva cladire a fost eliberata de sarcini printr-o hotarare definitiva, derivata dintr-o infractiune de spalare de bani, mai exista un anumanunt interesant.... recuperarea prejudiciului pentru celalalt capat de acuzare - suma de 60 milioane de euro.

    Pana la urma, cele 5 televiziuni pot fi vandute ca atare si se pot constitui ca parte a prejudiciului. Ma gandesc ca, indiferent de cat de veche o fi aparatura aia, inseamna ceva ca pret.

    Pana la urma, de ce nu se recupereaza sau macar sa se incerce recuperarea prejudiciului? Adica, trustul Intact este apartinator de drept unui infractor, chiar daca a fost dat odraslelor. De la acest infractor condamnat pentru spalare de bani, statul roman are de recuperat 60 milioane de euro. De ce nu-i recupereaza?
    • +1 (3 voturi)    
      ei, cum asa? (Joi, 18 februarie 2016, 13:28)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

      Cum sa dea ei gainusa cu oualele de aur???

      Bre omule esti matale serios/serioasa?
  • +14 (18 voturi)    
    Lol (Joi, 18 februarie 2016, 11:28)

    HP [utilizator]

    Astia tot o tin pe lateral cu scrisorile pe care le-au trimis, si cu kilometrii lor de cabluri.

    a) decizia judecatoreasca e din 2014.
    b) cladirile trebuiesc transferate "libere de sarcini", adica fara contracte de inchiriere.

    Tipic Ponta - vorbesti despre chestiuni ce nu au nici cea mai mica legatura cu faptele, spre a denatura atentia tuturor.
  • +11 (15 voturi)    
    ...LATRAIII ANTENISTI.... (Joi, 18 februarie 2016, 11:40)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    Au iesit din tarc , sub protectie parlamentaro-prezidentiala.......otravesc fantanele.....musca inst. statului de drept.
  • +6 (10 voturi)    
    Era si o solutie f simpla (Joi, 18 februarie 2016, 11:42)

    mos ion roata [utilizator]

    Condamnatul sa achite prejudiciul sau macar sa arate aceasta intentie si nu s-ar mai fi ajuns la conflictul cu ANAF
  • +11 (11 voturi)    
    CNA ? (Joi, 18 februarie 2016, 11:53)

    HP [utilizator]

    Ce treaba are CNA cu toata tevatura asta ? De ce intervine CNA in favoarea Antenelor, in directa contradictie cu colegii lor de la Fisc ?
  • +6 (8 voturi)    
    LEGEA? (Joi, 18 februarie 2016, 11:55)

    nelamurit [utilizator]

    legea interzice INCHIRIEREA spatiilor confiscate. Antena nu poate face 20 de cereri [zise Alexandrescu] contra legii, caci sunt nule de drept.
    Antena STIE perfect de imposibilitatea inchirierii, dovada stand faptul ca au initiat prin Liviu Pop o propunere de modif a legii.
  • -14 (18 voturi)    
    perfect (Joi, 18 februarie 2016, 12:06)

    xanti [utilizator]

    Avem nevoie de voi la alegeri ,PNL are pe B1t ,noi nu avem pe nimeni.
    • +4 (4 voturi)    
      de mult vroiam sa te intreb (Joi, 18 februarie 2016, 15:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Esti cumva sotul invatatoarei greviste? o stii, aia care se crede senatoare! Sau esti chiar ea? Ca de asemenea tampenii doar aia e in stare.
  • +12 (14 voturi)    
    Alo! (Joi, 18 februarie 2016, 12:12)

    talos [utilizator]

    Doar A3 e in conflict cu ANAF, ANAF doar aplica legea, e drept cu intarziere dar aplica legea. Despre ce discutii si "solutii convenabile" (KWJ) mai discutam in aplicatrea legii? Unde-i lege nu-i tocmeala, parca asa-i vorba! In rest e un circ mediatic sulfuros in care ne punem poalele in cap la Bruxelles, ne victimizam la CNA, ne trimitem naimitii in parlament la inaintare, ne aratam muschii in fata premierului si presedintelui si ne scalambaim in fata auditoriului mancurt. Cu cat sunt mai bagati in seama si puturosenia e mai mare cu atat sunt mai vioi acesti viermi intestinali pe care-i denumiti "artileria grea". Poate artilerie de imprastiat rahat la greu. Nu facem decat sa le dam apa la moara sa faca zgomot de fond pentru a nu putea distinge alte mizerii care se petrec la vedere (bebelusii din Arad de ex) sau in spatele cortinei (negocieri la Bruxelles de ex). Colectiv a fost deja dat uitarii iar parlamenhotii se pregatesc de defilare in sunet de vuvuzele A3.
  • +12 (14 voturi)    
    justitia e inexistenta in Romania? (Joi, 18 februarie 2016, 12:13)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    9 luni? adica sa treaca alegerile si ei sa nu faca nimic, evident, pana vine un nou guvern si acela va decide in favoarea lor. Nu e singura televiziune care s-a mutat. De cercetat daca altora, gen ProTV le-a luat tot 9 luni, ca nu prea cred. Ce fac, muta in fiecare zi doar cate un calculator si 1 m de cabluri?!
    Cand s-a inchis OTV de ce CNA nu a tinut cu dintii de 'libertatea" de exprimare?
    Si in fine, Antenele mai au si alte locatii-pavilion Romexpo, Teatrul Excelsior, unde se produc emisiuni si chiar de unde emit?!
    Tare as fi curios, daca luni se va taia electricitatea de ex, sa vad si eu ca Antenele isi vor inceta brusc emisia?! Pierderile ar fi ale lor, ca isi vor pierde clientii de publicitate...de ce oare am dubii si cred ca vor emite oricum, ca au deja solutii de backup?!
  • +11 (13 voturi)    
    In strada "COLECTIVISTI"!!!!!! (Joi, 18 februarie 2016, 12:23)

    crisab [utilizator]

    Exista o solutie pt. ai determina sa nu mai traga de timp asteptand un nou guvern care sa-i protejeze pe fata.....IESIREA IN STRADA, "colectivistii" au demonstrat ca sunt o forta!
    • +10 (12 voturi)    
      Latrinele Intineaza Institutiile Statului ! (Joi, 18 februarie 2016, 12:33)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui crisab

      Trebuie Sa Le Aparam !
  • +13 (15 voturi)    
    "Numai" 9 luni? (Joi, 18 februarie 2016, 12:28)

    aladdin [utilizator]

    Si asta pentru o "eventuala" mutare, deci nu prea aveti de gand sa plecati.
    Legat de cele 9 luni necesare, parca ati avut deja vreo 20 la dispozitie, nu?
    • +7 (7 voturi)    
      Pai da (Joi, 18 februarie 2016, 12:42)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

      Da alea 20 se termina inainte de alegeri. Ei au nevoie de inca 9 luni pentru a fi dupa alegeri.
  • +8 (10 voturi)    
    Istoria manipularii se repeta (Joi, 18 februarie 2016, 12:40)

    PintilieDaniel [anonim]

    Pe 4 august 2014 ati tipat in gura mare ca sunteti evacuati si scoteati oameni in strada:
    http://www.antena3.ro/actualitate/mihai-gadea-mesaj-pentru-telespectatori-daca-se-va-intrerupe-emisia-nu-va-faceti-griji-vom-reveni-263116.html
    Acum spuneti ca n-ati stiut atunci ca sunteti evacuati si ca vi s-au dat doar 5 zile (lucratoare). Si chiar daca vi se amana nedefinit, tot nu v-ati da dusi pentru ca, vezi Doamne, costa. Cat sa va mai credem?
  • -11 (15 voturi)    
    Pe timpul lui Nastase (Joi, 18 februarie 2016, 12:47)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    toata presa urla ca i se pune pumnul in gura de catre regim, iar Iliescu sta si se uita, si nu face nimic. Pana si radio BBC Romania se tanguia in 2008 cand s-a inchis din cauza reorientarii celor din Regat, ca au trait vremuri tulburi sub nenorocitul de Nastase. Vrem ca situatia sa se repete si acum? Pai daca nu Iohannis (functia suprema in stat si garantul apararii drepturilor institutiilor) trebuia sa intervina impotriva acestui abuz, atunci cine? Daca n-ar fi intervenit, atunci o buna parte a presei l-ar fi acuzat de intoarcerea in epoca Nastase, cand se punea pumnul in gura, si ca el e vinovat, ca sub el se intampla! Daca ar fi fost vorba de nush ce ziar micut sau televiziune de care n-a auzit nimeni, toata presa ar fi sarit in capul lui ca de ce nu intervine, dar cand vine vorba de A3, in loc sa fiti solidari cu colegii de breasla (cum ati fost si in epoca Nastase), sariti toti in capul lor, doar pt. ca si-au asumat o anumita pozitie, anti-basism?
    • +6 (12 voturi)    
      mazel tov (Joi, 18 februarie 2016, 13:06)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      Base e demult acasa cu nepotii...e de vina ca e bunic ? tema antibasim este redundanta si sulfuroasa...Latrina 3 este izvorul urii in Romania !
    • +5 (5 voturi)    
      unde-i lege nu-i tocmeala (Joi, 18 februarie 2016, 13:38)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      dar hotii din parlament si infractorii care l-au ajutat si sustinut pe infractorul voiculescu, caruia ii sunt datori vanduti, care se dau si jurnalisti, simt ca le fuge pamantul de sub piciare si intr-un efort de disperare cheama prostimea sa-i apere...
      asa ne trebuie, suntem un popor de prosti, puturosi si hoti, le permitem sa ne fure si pe urma ne dau lacrimile de durere ca vor suporta consecintele, nimeni nu se gandeste cati au avut de suferit de pe urma acestor hoti, in romania anual se fura zeci de miliarde de lei, incepand de la fonduri ue, buget de stat, taieri si vanzari ilegale de bogatii naturale, etc...
      cati oameni ar fi avut o soarta mai buna dca nu existau acesti talhari? dar nu, noi ne mandrim cu ei, suntem revoltati ca sunt condamnati chiar daca sunt eliberati imediat si cu averile intacte...
      dumnezeu sa ne ajute, dar ma tem ca nici el nu mai poate, prea multi prosti in tara asta, mai ales in posturile de conducere...
    • +5 (7 voturi)    
      shlomo, o dai de gard cu comparatii aiurea (Joi, 18 februarie 2016, 15:40)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui shlomo_bernstein

      Si asta fiindca pe vremea lui Nastase presa fie era cumparata, ziaristii fie amenintati fie arestati dar ce e mai important ca totul se petrecea fara nici cea mai mica implicare a justitiei ci direct la dispozitiile lui EL insusi.
  • +5 (7 voturi)    
    Auzi acolo! (Joi, 18 februarie 2016, 13:17)

    talos [utilizator]

    Eventuala mutare ! Ce tupeu au! Adica cum, pentru unii hotararile judecatorest sunt optionale, cum vrea muschiul lor? Si de ce 9 luni, trebuie, doamne fereste, sa nasca Antena 3? Mazel tov coane Felix! Sigur ca nu se pot muta in 5 zile decat cu un efort extraordinar si munca 24 din 24 dar in 2-3 saptamani se pot muta lejer fara sfortari. Sa ne mai slabeasca cu kilometri de cabluri ca nu Gadea, Badea si Ciuvica le-au tras si nici Grecu, Stoicescu si Stancu le-au sters de praf. Au suficienti ti ingineri si tehnicieni, exista firme specializate care pot acorda suportul, numai vointa manageriala sa fie. Cat despre "taierea antenei" adica intreruperea emisiei sa o lase jos ca macane. A3 nu are doar un singur studiou de emisie, au nenumarate backup-uri, etc. De remarcat ca dint tot grupul doar varful de lance maro A3 face circul asta gretos. Vorba hitului lautaresc "la casuta cu capace unde toti smecherii/specialistii zace" Hai sictir A3.
  • +10 (12 voturi)    
    sunt voluntar ptr. eliberarea sediului la termen (Joi, 18 februarie 2016, 13:25)

    ..13 [utilizator]

    Mai draga,

    Inteleg ca cei de la Latrine trec prin momente de maxima incercare...

    De aceea ma ofer VOLUNTAR sa ajut latrina sa elibereze ceea a ocupat deja de prea mult timp si, mai ales, statul roman sa intre in posesia sediului ocupat ilegal.

    Stau si ma intreb daca aia de au dat licenta de functionare cum de mai mentin licenta cand stiu clar ca sediul nu mai poate sa fie ocupat de latrine.

    Deci pasii sunt simpli:
    1. eliberarea cat mai rapida a sediului - de aceea m-as bucura ca sa fie cat mai multi contribuabili care sa ajute statul roman/ speta ANAF-ul/ sa intre in posesia spatiului....Bucuresteni care ma vine VOLUNTAR alaturi de mine?

    2. CNA-ul ar trebui analizeze serios plecand de la informatia publica precum ca sediul nu mai poate sa fie folosit de latrine si sa analizeze oportunitatea de a mai mentine licenta pentru acestre posturi.

    Numai de bine sa avem parte!
    • +6 (8 voturi)    
      SI EU ! (Joi, 18 februarie 2016, 13:37)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Politia NU ne poate Opri pentru ca VREM sa protejam Bunuri Ale Statului !!!!
      Politia TREBUIE sa ne Sprijine !
  • +5 (7 voturi)    
    E numai propaganda antenelor... (Joi, 18 februarie 2016, 13:54)

    Andor74 [utilizator]

    1. Au cateva studiouri teritoriale de unde pot asigura transmisia in continuare, cu pasuirea CNA (ca deh, muta sediul).
    2. au destule echipamente pe care pot monta stiri daca vor. Trimit oamenii de la Bucuresti in delegatie la sediile regionale si pot face ce vor pe urma pe echipamentele respective.

    Asa ca sa nu-mi zica ca "ii inchide". Chit ca eu nu ma uit la posturile astea ma deranjeaza enorm toata agitatia asta in mediul online....
  • +5 (7 voturi)    
    :)) (Joi, 18 februarie 2016, 14:48)

    za_omu [utilizator]

    Ce cretini....si mai cretini aia care pun botul la chestii de genul :))
    Pai ma baieti, in 9 luni punem mana de la mana bani si contractam o firma de va muta cu tot cu cladiri in africa :)
  • -4 (4 voturi)    
    Cand stai si te gandesti (Joi, 18 februarie 2016, 15:41)

    CititorulComentator [utilizator]

    Cu ce este tinuta ocupata mintea oamenilor...ne miram ca Romania este unde este.
  • +5 (7 voturi)    
    lol (Joi, 18 februarie 2016, 16:31)

    Adrian_1234 [utilizator]

    pai si un an nu are mai mult de 9 luni ?
    Deci care e treaba ? Ce v-a oprit pana acum ?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri