Prima reactie a unui brand blamat pentru ca-si face reclama pe Antena 3. Zuzu: Ca multe alte brand-uri nationale, imi pretuiesc consumatorii si le multumesc pentru sprijinul de ieri, de azi si dintotdeauna

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 25 februarie 2016, 16:24 Economie | Media & Publicitate

Mesajul Zuzu pe Facebook
Foto: Captura Facebook
​​O campanie online ce vizeaza boicotarea produselor care-si fac reclama la Antena 3 a determinat, joi, un prim astfel de brand sa reactioneze public, pe Facebook. Este vorba de brandul Zuzu, care nu face trimitere directa la plasarea de publicitate la postul de stiri, dar care afirma, in mesajul sau, ca isi pretuieste consumatorii si "nu sustine nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru distrug, dezbina si dezumanizeaza". Cazul vine in contextul in care a inceput din nou sa circule o petitie online veche de 3 ani, in care oamenii sunt indemnati sa boicoteze produsele promovate pe un post ce practica "linsajul mediatic", iar mai multe voci reiau dezbaterea privind sprijinul pe care brandurile il ofera, prin intermediul reclamelor, continutului abuziv de la TV.

In ultimele zile, a fost inceput sa circule din nou o petitie online initiata inca din 2013, prin care oamenii sunt indemnati sa boicoteze produsele care sunt promovate prin reclama la televiziunile trustului Intact, despre care, se afirma in petitie, "si-au facut un obicei din linsajul mediatic al persoanelor si institutiilor care-l cerceteaza si judeca pe Dan Voiculescu".

In acest context, de ieri au inceput sa raspandeasca, pe Facebook, mesaje prin care oamenii sunt indemnati sa boicoteze unul dintre aceste produse, Zuzu, atat timp cat este promovat in calupurile publicitare Antena 3. Unul dintre cei care au publicat astfel de mesaje, Sebastian Bodu, scrie intr-un editorial publicat de Ziare.com ca "pentru ca nu le putem boicota pe toate deodata, cineva a avut inspirata idee sa le boicotam pe rand, iar primul produs ales a fost laptele Zuzu, al companiei Albalact. Asadar ii avem, pe de-o parte, pe telespectatorii Antenei 3, carora li s-a cerut, de catre acest post, sa nu schimbe canalul in timpul difuzarii reclamelor si, pe de cealalta parte, pe cei care dezavueaza Antena 3, care nu vor mai cumpara laptele Zuzu."
  • Sebastian Bodu semneaza editorialul in calitate de "avocat, lector universitar si presedinte al Avocatului Antreprenorilor, un ONG care isi propune sa lupte cu mijloace juridice impotriva abuzurilor ANAF. A fost presedinte al ANAF (2005-2007) si europarlamantar (2008-2014)."

Joi, Zuzu a publicat pe pagina sa de Facebook un mesaj in care nu se promoveaza comercial, ci adopta un discurs ce pune in valoare valori precum: faptul ca este "suta la suta romaneasc", are vechime pe piata, are o echipa de profesionisti, exista "pentru TOTI consumatorii romani, indiferent de culoarea politica (...)".  Si afirma ca nu sustine "nici ura, nici razboaie". Dar evita sa mentioneze clar daca va lua vreo masura in cazul publicitatii difuzate de Antena 3 sau daca respinge drept neintemeiat "boicotul" la care indeamna mai multi utilizatori de Facebook.

Mesajul Zuzu, integral:
  • "Buna sa va fie inima! Sunt Zuzu de la Albalact, sunt un brand suta la suta romanesc, exist de peste un deceniu, ma straduiesc sa aduc produse de calitate, am inovat si am dezvoltat piata de lactate din Romania, am devenit un brand cu care romanii se pot lauda si am in continuare planuri de investitii si dezvoltare. Pentru mine lucreaza o echipa frumoasa de profesionisti, intr-o fabrica mare din Alba - judetul care are una dintre cele mai bune cresteri economice din tara. Sunt Zuzu si exist de peste un deceniu pentru TOTI consumatorii romani, indiferent de culoarea politica, de preferintele sportive, de apartenenta religioasa sau culturala, de optiunile media, de varsta, de inaltime, de greutate, de venituri. Sunt Zuzu si nu sustin nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru ca stiu ca distrug, dezbina si dezumanizeaza. Sunt Zuzu si, ca multe alte brand-uri nationale, imi pretuiesc consumatorii si le multumesc pentru sprijinul de ieri, de azi si dintotdeauna!"

In subsolul mesajului au aparut imediat numeroase mesaje prin care brandul este indemnat sa nu se opreasca aici si sa faca "anuntul pe care il asteapta oamenii".

  • Nota: Cazul Zuzu apare la scurta vreme dupa ce Albalact, compania care opereaza acest brand, a anuntat un acord prin care Lactalis (Franta) va prelua 70% din compania romaneasca. Detalii aici

Tot pe Facebook a aparut o "comunitate" numita Obey Antena 3, neasumata public de cineva, unde sunt prezentate pe rand, cu ajutorul unor capturi de ecran, brandurile cu reclama la postul de stiri al Intact. Descrierea comunitatii mentioneaza sumar: "Lista brandurilor care ajuta Antena 3 sa se mute".

Iar mai multe personalitati din domeniul afacerilor si din cel al comunicarii au reluat in reteaua de socializare discutiile despre nevoia unor "liste" cu produsele promovate la Antena 3. Printre acestia, Serban Alexandrescu de la agentia de publicitate Headvertising, potrivit caruia "ar trebui sa facem niste liste cu advertiserii care baga publicitate pe Antena 3; si dupa aia sa intrebam insistent de ce cred ei ca e o idee buna sa faca asta".

Astfel de liste au mai fost facute in trecut, dar nu legate de subiecte ce tin de interesele politice sau economice ale postului, ci de subiecte "tabloide". Intre altele, site-ul Paginademedia.ro a castigat un proces dupa ce a fost dat in judecata de Intact pentru ca publicase lista clientilor de publicitate dintr-o emisiune Acces Direct (Antena 1), in care era prezentat betigasul de cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru. Acelasi jurnalist a produs o riposta dura a postului Kanal D in toamna anului trecut, dupa ce a prezentat lista produselor pentru care s-a facut reclama intr-o emisiune WOWbiz cu un subiect similar celui de la Acces Direct.


Citeste mai multe despre   











[P] Foodpanda recomanda:Cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma

Toamna nu-i ca vara, dar, cu siguranta, este mai bogata! De ce? Pentru ca toamna se numara OFERTELE foodpanda! Astfel, acum poti comanda convenabil cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma!
34073 vizualizari
  • +93 (117 voturi)    
    cu atat mai mult daca esti 100% romanesc (Joi, 25 februarie 2016, 16:30)

    rov [utilizator]

    trebuie sa pui umarul la curatirea societatii romanesti de mizeriile existente. Si-n caruta si-n teleguta nu mai merge.
    • +34 (52 voturi)    
      merge treaba! (Joi, 25 februarie 2016, 16:52)

      GOG [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Io oricum nu consumam d asta ca numele spune multe..clar romanesc!

      "Sunt Zuzu si nu sustin nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru ca stiu ca distrug, dezbina si dezumanizeaza".

      Ba o sosttii draga Zuzu, cu banii tai latraii fac ce stiu...Dezinformeaza, spala creiere,

      Ai platit TVA/ul, ca daca vine ANAF nu spera la nici un sprijin din partea A31

      urmatoarele firme???
      • -20 (32 voturi)    
        o fi bine? (Joi, 25 februarie 2016, 20:38)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui GOG

        acest boicot are ca scop reducerea veniturilor antena3 ca apoi sa fie nevoiti sa inchida
        adica acest boicot are ca scop inchiderea antenei 3
        adica acest boicot are ca scop cenzura
        adica acest boicot are ca scop limitarea libertatii de exprimare
        cine erau comunistii care instaurau cenzura?
        • +4 (8 voturi)    
          Defect de logica (Vineri, 26 februarie 2016, 9:04)

          MariusRusu [anonim] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Libertatea de exprimare vine cu responsabilititati. Sa arunci cu jeg pe ecrane si o multime de apretati pe creier sa vizioneze acest jeg nu inseamna libertate de exprimare. In plus, acest demers nu va avea ca efect inchiderea antenei 3. Esti liber sa creezi o cauza noua prin care sustii antena 3. Asta inseamna liberatate de opinii. In intrebarile tale se observa un defect de logica. Comunistii oprimau prin aparatul de stat, nu prin petitii si boicoturi cetatenesti. Got it?
        • -1 (9 voturi)    
          ilogica Antena 3 (Vineri, 26 februarie 2016, 11:24)

          Harold [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          discurs de tip Gadea, Tariceanu, Iohannis...
        • +1 (1 vot)    
          M-ai convins: Zuzu-Ciuciu! (Sâmbătă, 27 februarie 2016, 14:10)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Familiuta mea inseamna cam 10-12 iaurtele pe saptamana, pe care le voi lua de la alta firma!
    • -4 (18 voturi)    
      ha (Joi, 25 februarie 2016, 20:17)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Zuzu ar trebui boicotat indiferent unde isi fac reclama, pentru ca par a fi niste idyotzi.
    • +3 (5 voturi)    
      Nu se poate! (Vineri, 26 februarie 2016, 9:57)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Nu poți susține că un produs este bun,trecut prin mizeriile antena 3.Oricât l-ai șterge și spăla,simți că tot pute,că-i ceva dubios la el.Chiar mi se face greață numai când văd un produs a cărui reclamă a fost dată de antena 3.
    • +6 (8 voturi)    
      Dan Voiculescu (Vineri, 26 februarie 2016, 10:24)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui rov

      a avut o campanie de linsaj mediatic si pt firmele care nu isi faceau reclama prin televiziunile lui. Adica le invita sa isi faca reclama la Antene...daca firmele refuzau (multe pt ca isi faceau reclama prin ProTV), Varanul le ameninta ca le face reclama negativa (gen emisiuni ca s-au gasit viermi in lapte, ca produsele nu ar fi chiar asa de bune,...etc).
      Asa ca, multe din acele firme sunt pe Antene de frica linsajului mediatic, nu de altceva.
  • +77 (99 voturi)    
    buna ziua (Joi, 25 februarie 2016, 16:34)

    Francisc 1 [utilizator]

    lapte si iaurt gasesc si de la alta firma , multumesc.
    • -29 (39 voturi)    
      Da, daca te multumesti cu mai putin, (Joi, 25 februarie 2016, 17:02)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Poti face sacrificii pentru ca nimic sa nu tulbure linistea protectorilor...
    • -9 (37 voturi)    
      Din pacate, romanii nu sunt destul de (Joi, 25 februarie 2016, 17:24)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      uniti si de militanti pentru a face asa ceva sa mearga :=(
  • +41 (49 voturi)    
    Brand 100% românesc... (Joi, 25 februarie 2016, 16:38)

    war4peace [utilizator]

    ...achiziţionat în întregime de Lactalis, companie franceză.
    • +30 (40 voturi)    
      boicot (Joi, 25 februarie 2016, 18:56)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      Motivul de boicot ar trebui sa fie, la unison, doar cel invocat de petitia online (reclama pe A3) , pentru ca mesajul transmis spre aceste branduri sa fie cat mai clar. Altfel, nu va putea determina vreo schimbare.

      Se zvonea ca au existat branduri santajate de A3 in trecut, pentru ca au vrut sa-si retraga publicitatea de acolo. Vocea lor s-ar auzi mai bine acum, cand urechile publicului sunt mai sensibile la subiect.
  • +35 (47 voturi)    
    zuzu (Joi, 25 februarie 2016, 16:46)

    ggna [utilizator]

    ZUZU n-ai inteles. Da tot mai bun e Napolact.
    • +4 (8 voturi)    
      zuzu (Vineri, 26 februarie 2016, 7:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      nu are cum sa inteleaga.
      primul zu este otil, al doilea zu e razvan. daca mai e si dimineata....negura completa.
  • +34 (42 voturi)    
    ok, ZUZU e primul, restul? (Joi, 25 februarie 2016, 16:47)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    As dori sa dea cineva o lista (cu un link cu capturi de ecran cu reclama la A3, ca sa nu fie fake-uri).
    Si nu ca as avea ceva special cu A3.
    Ce ziceti sa facem asta cu toti clientii de publicitate ai mizeriilor tip Capatos, Maruta, WowBiz ? Si ce emisiuni mai distrug mintile si mentalitatea publicului! Astea 3 cel putin, indobitocesc!
    Militez pt curatirea mass-media prin boicotul consumatorilor asupra marcilor care alimenteaza mizeriile tip Capatos, Maruta, WowBiz si A3, daca CNA tot nu o face!
    Clar la Zuzu voi renunta, astept sa mai vedem ...(si asa Albalact a fost vandut francezilor de la Lactalis acum cateva saptamani-nu mai e romaneasca). Deci inca un motiv in plus pt a renunta la ei!
    • +5 (15 voturi)    
      intra pe Obey Antena 3 (Joi, 25 februarie 2016, 18:06)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Gasesti acolo exact ce vrei
    • -24 (32 voturi)    
      hai sifon (Joi, 25 februarie 2016, 18:50)

      FlorinOprea1 [anonim] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Atunci du-te si ia direct de la coada vacii!
      • +3 (13 voturi)    
        ce sa ia de la coada vacii? soia? (Joi, 25 februarie 2016, 19:12)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui FlorinOprea1

        sofer fiind si luind marfa de la Zuzu, vecinul meu a uitat o cutie deschisa de lapte pe furgoneta, in spatele cabinei. Dupa 2 zile de vara, era bine mersi, buna de baut. Ca soia nu fermenteaza.
    • +7 (9 voturi)    
      Uite aici 35 de branduri, capturi ecran (Joi, 25 februarie 2016, 19:32)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=574879696003876&id=100004455527075&pnref=story
  • +19 (21 voturi)    
    :) (Joi, 25 februarie 2016, 16:47)

    owl [utilizator]

    Ce reclama pentru ZuZu! Se si potriveste situatiei zuzu...Cum sa iasa de pe A3 cu asa publicitate?
  • +30 (36 voturi)    
    delimitarea de Fetid 3 (Joi, 25 februarie 2016, 16:48)

    un domn [utilizator]

    este necesara !
  • +26 (36 voturi)    
    Nune place ZUZU cu mizerii. (Joi, 25 februarie 2016, 16:51)

    asavreau [utilizator]

    Dacă vor să arate că zuzu este o marcă de iaurt curată,să ne-o prezinte fără via antena 3.
  • -25 (49 voturi)    
    Doamne, ce-am ajuns ca natie (Joi, 25 februarie 2016, 16:52)

    Doru_T [utilizator]

    Sa-ti bati joc de munca unor oameni (din departamente de marketing, firme de publicitate samd) cautand sa elimini un efect (uitatul la Antena 3) in loc sa elimini cauza (lipsa de educatie).
    Consecintele "boicotului":
    - vanzarile zuzu vor creste; in mod natural, omul devine interesat de victima - daca 30% din cei care priveau reclame la A3 alegeau zuzu, dupa victimizare vor cumpara 50% dintre ei. Cei 20% castigati de Zuzu sunt mai multi decat cei care cred ca boicoteaza. Garantat
    - audienta A3 va creste; Pe acelasi interes acordat "victimei"
    - demersul se va dovedi inutil si nociv (ma tem ca vor mai aparea si alte antene 3).
    Fratilor, daca ignorati A3 si daca populatia este educata, clientii de reclame se vor retrage singuri. Ca producator de lapte sau orice atceva, sunt interesat sa-mi plasez reclama acolo unde este audienta.
    • +20 (32 voturi)    
      esti confuz.. (Joi, 25 februarie 2016, 18:47)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      de uitat nu ne uitam oricum. nici inainte, nici acum, nici in viitor. de unde sa mai stranga latrinele tv inca 30% audienta?
      • -3 (3 voturi)    
        cu 30% cresc vânzările (Vineri, 26 februarie 2016, 9:45)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        şi nu mă refer la 30% din volumul total ci cu 30% mai mult din rândul vânzărilor realizate în urma reclamelor vizionate pe A3. Pensionarul care se "îngrijorează" că i se "închide" A3 va cumpăra Zuzu pentru că aşa îl roagă Badea. Iar publicul A3 e cel mai uşor manipulabil.
    • +6 (12 voturi)    
      audienta A3 (Joi, 25 februarie 2016, 19:09)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      audienta A3 nu mai are de unde sa creasca, cei care se uita se vor uita si in continuare ca nu-i poti convinge, e vb de sindromul stockholm. Ideea este ca daca sunt destui oameni care vor aplica aceasta "pedeapsa" atunci e f posibil ca firmele sa renunte sa faca reclama la A3 si abia atunci ii arzi pe cei de acolo si, poate, nu e clar, daca vor sa nu falimenteze, vor incepe sa faca si ei presa in loc de a fi niste gunoaie ale presei
      • -1 (1 vot)    
        Fie creşte audienţa A3 fie vor fi mai multe A3 (Vineri, 26 februarie 2016, 9:51)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Avem un exemplu fericiti în radioul de nişă: S-a închis Guerrilla; a mers Dobro la Gold; Craioveanu (ok, plecat mai de demult de la Guerrilla) şi Muntele sunt la Tanănana; Guerrilla va emite din nou. Rezultatul: vom avea 3 posturi de nişă iar audienţa de genul Guerrilla a crescut. Ceea ce e de bine. Doar că rezervorul de prostie e mare în Ro. Închipuieţi că se fac alte 3 televiziuni cu oameni gen Dana Grecu... Soluţia mea este ignoranţa şi educarea oamenilor.
      • +3 (3 voturi)    
        Gunoierii ar trebui sa aiba intii dreptate (Vineri, 26 februarie 2016, 10:58)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Pina acum, am urmarit rarisim atit Antena 3 cit si orice alt post in afara de TVR. Din lipsa de timp si din preferinta pentru stirile si emisiunile de la TVR, intrucit am un copil in casa si nu vreau sa risc scene despre violuri sau emisiuni penibile.

        Ei bine, dupa acest articol, ieri am urmarit Antena 3!
        Nu m-a interesat subiectul, dar se prezentau niste documente pe post.
        Pai, atunci, e simplu: daca documentele prezentate sint false, se pot face procese de calomnie. Daca nu sint false, atunci inseamna ca am asistat la un act de jurnalism adevarat.

        Doar despre asta ar trebui sa puna problema orice jurnalist sau spectator:
        Sint sau nu false probele prezentate de A3 in anchetele lor?
    • +9 (17 voturi)    
      Se numeste coalizare (Joi, 25 februarie 2016, 19:20)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      Orice brand care sustine din oportunism o asemenea mizerie morala nu merita respectul publicului.

      Spre deosebire de media publicului A3, oamenii de marketing de care vorbesti sunt educati, deci au o vina si mai mare pentru ce continua sa faca.

      Cum spunea cineva, CSR (Corporate Social Responsibility) e praf in ochii consumatorului educat, brandurile negand insasi notiunea de responsabilitate cu care se lauda.
      • +2 (6 voturi)    
        Si tomuri de coduri etice ........... (Vineri, 26 februarie 2016, 7:18)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui adro

        Mi se pare ok sa ne exprimam civic si in acest mod !
      • -1 (1 vot)    
        E firesc să cauţi să faci bani (Vineri, 26 februarie 2016, 9:56)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui adro

        Economia de piaţă de trimite să-ţi faci reclamă. În caz că nu ştiţi, reclame se fac şi pe Taraf tv. E competiţie uriaşă. Oameni din marketing sunt concediaţi pe neatingeri de target cu 0,2%!!! Am lucrat tangenţial în industrie. Dacă nu mai face Zuzu bani din reclamele de pe A3 va face Danone mai mulţi şamd.
        • +1 (1 vot)    
          Lucrezi cumva pt. Zuzu? (Sâmbătă, 27 februarie 2016, 14:18)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          Ca prea te dai de ceasul mortii sa ne convingi. Cum spui si tu, efectul va fi contrariu: boicot!
    • +3 (13 voturi)    
      Explică-mi și mie (Joi, 25 februarie 2016, 19:36)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      Cum se impacă ”Sa-ti bati joc de munca unor oameni” cu ”vanzarile zuzu vor creste; in mod natural, omul devine interesat de victima”
      Comentariul tău este extrem de disonant, ceva nu se leagă, dai impresia că ai un interes dar nu ai destulă presiune în sistem să îți asumi.
      Băi nene, treaba e simplă: nu cumpărăm produse Zuzu atâta timp cât Zuzu e pe antena 3. Mai simplu de atât nu se poate.
      Să boicotăm bine!
      • -1 (13 voturi)    
        Tocmai acest boicot,cuplat cu actiunea (Vineri, 26 februarie 2016, 7:55)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui zet

        pompieristica a ANAF dezvaluie de fapt toata actiunea concertata,aceea de a inchide gura Antenelor,o operatiune tipica de linsaj mediatic,sa vedem daca puteti,dar daca dati gres Antenele vor iesi mult mai puternice,cu o si mai mare audienta!!!
      • -4 (4 voturi)    
        N-am niciun interes comerical (Vineri, 26 februarie 2016, 10:09)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Interesul meu este să se diminueze dorinţa românului care se uită la A3 de a se mai uita la A3. Am lucrat într-un domeniu care avea legături cu marketingul FMCG (fast moving consumer goods) şi acolo sunt oameni care muncesc pe alte criterii decât pe cele de preferinţă TV a unei categorii de public. Acolo totul merge pe cifre şi nu pe sentimente. Comentariul este simplu şi deloc disonant: este în natura umană să te solidarizezi cu victima. Uită-te la Godină. Un simplu cetăţean model care, fiind atacat de superiori, şi-a câştigat şi mai mulţi cititori. Ştiu, cu A3 e altă situaţie dar aceeaşi schemă. Pensionarul frustrat de pe platforma 23 August va zice: "las' c-o să cumpăr io Zuzu și nu mai cumpăr Covalact, că ui' ce face tineri ăștia din bieți oameni de la Antene, care-mi apără ei mie pensia".
        • +3 (5 voturi)    
          Smoke and mirrors (Vineri, 26 februarie 2016, 12:09)

          zet [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          Domnule, ce naiba, :)
          Ne batem joc de munca unor oameni, crescându-le vânzările :)))
          Ce spui tu e prea alambicat pentru decizia extrem de simplă pe care am luat-o noi acum:

          boicotăm Zuzu până iese de pe Antena 3.
        • +1 (1 vot)    
          Ce spui tu straine? (Sâmbătă, 27 februarie 2016, 14:24)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          Adica nu segmentati piata, toate produsele sunt pt. o anumita grupa de varsta si pregatire, recte audienta A3? Si in general preferati publicul mai sarac drept client, nu-i asa? Atunci de ce sa va para rau ca-i pierdeti pe cei tineri si de varsta medie si cu venituri mai mari?
    • +8 (12 voturi)    
      antenistii nu consuma ZUZU (Joi, 25 februarie 2016, 20:10)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      laptele ZUZU e cam scump pentru cumparatorul antenist, iar puterea de cumparare in Romania e data de neantenisti.
      • -1 (3 voturi)    
        Or să cumpere. Din solidaritate (Vineri, 26 februarie 2016, 10:13)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui Harold

        Iar eu o să cumpăr în continuare lapte Zuzu pentru că au ambalaj de 0,5 litri şi iaurt Napolact pentru că au variantă bio (ok, nu ştiu cât de bio o fi; merg pe încredere). Cumpăratorul antenist e mai manipulabil. De aceea am enumerat consecinţele.
    • -4 (4 voturi)    
      Ca bine zici (Vineri, 26 februarie 2016, 9:31)

      AntonioGolea [anonim] i-a raspuns lui Doru_T

      Eu nu ii inteleg pe astia care nu suporta A3...Prietene...nu iti place...nu te uiti. Si i-ai facut cel mai mare deserviciu. Dar la noi nu...e pe invers. toti care nu suporta A3 se uita la emisiunile A3 ca sa vada ce a zis gadea, sau badea, sau oana stancu si sa aiba ce comenta a doua zi. Ca exemplu...toti stiau ce s-a intamplat vineri la miting..prin urmare toti s-au uitat..deci audienta uriasa. Si ce daca iti zice gadea sa te uiti la reclame...tu esti tampit?..n-ai creier sa gandesti? Si sa schimbi canalul. Toata campania asta cu reclamele e un mare Fas ;)
      • 0 (0 voturi)    
        Pai cum sa pierd showul? (Sâmbătă, 27 februarie 2016, 14:28)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui AntonioGolea

        Pentru mitingurile lor ca si pentru spectacolele indoliate de dupa pierderea alegerilor fac excceptie! Idem daca se mai anunta arestarea unuia din gasca ca si dupa aia poti sa te amuzi bine!
    • +2 (4 voturi)    
      fals (Vineri, 26 februarie 2016, 11:20)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      eu nu voi mai cumpara Zuzu si de mult nu ma mai uit la Antena 3. De ce? pt ca evit sa am de-a face cu anturajul lui Dan Voiculescu.
  • +14 (26 voturi)    
    Lista unde e ? (Joi, 25 februarie 2016, 16:53)

    LeeView [utilizator]

    Pana la urma nu trebuie sa-i boicotam pe toti care-si fac reclama la Hazna. Nu e nici practic si nici util.

    Dar daca-i boicotam serios pe primii 3 ( ca si minute pe ecran ) ceilalti o sa se gandeasca de doua ori.

    Eu nu urmaresc de loc Haznaua. Care vedeti ca sunt cele mai prezente 3 branduri pe Hazna?
    • 0 (2 voturi)    
      asa ar fi pragamtic (Vineri, 26 februarie 2016, 9:38)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui LeeView

      "nu trebuie sa-i boicotam pe toti care-si fac reclama la Hazna" - ai dreptate, eficient ar fi sa ne concentram pe primii trei.
      Insa este vporbe si de aspectul MORAL: cei care isi fac reclama la Latrine sunt complici, exact la fel ca cei ce cumpara petrol de la Daesch si deci ii finanateaza activitatile teroriste!
  • -29 (45 voturi)    
    Cine pe cine linseaza? (Joi, 25 februarie 2016, 16:54)

    D-or [utilizator]

    Imi amintesc faptul ca Antena 3 a facut - cu multi ani inaintea DNA-diadei - reportaje-ancheta foarte documentate despre RETROCEDARI, spre exemplu. In care se pomeneau nume grele, unele deja dupa gratii, altele in asteptare.

    Pe vremea cind ceilalti taceau inteligent pe acest subiect.

    Ar fi rusinos sa asistam pasivi la linsarea unui post pentru ca si-a facut meseria.

    Inca un motiv sa cumpar produsele ZUZU.
    • +19 (29 voturi)    
      Aratarea muschilor! (Joi, 25 februarie 2016, 18:09)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Mda, iar apoi Voculescu & Co. s-a vandut PSD-ului care l-a cumparat de nevoie si/sau de frica!


      Hai, bai, pe cine a 'arestat' Antena 3?
    • +6 (12 voturi)    
      buna gluma (Joi, 25 februarie 2016, 20:20)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      la fel ca aceea cu libertatea de exprimare a lui Iohannis
  • +26 (38 voturi)    
    fara reclama la Antene (Joi, 25 februarie 2016, 17:05)

    airbus [utilizator]

    ZUZU-LE ai incurcat-o rau de tot . Sa nu te vad pe rafturi pana nu te dai cu lumea onesta. Valabil si pentru alti doritori de reclama la Antena
  • +22 (30 voturi)    
    A3 (Joi, 25 februarie 2016, 17:10)

    mos ion roata [utilizator]

    Mi-e teama ca cei care ii apreciaza pe cei care otravesc mediatic, pot sa otraveasca la randul lor..Altfel spus:-spune-mi cu cine te imprietenesti ca sa-ti spun cine esti.
  • +16 (26 voturi)    
    salut zuzu (Joi, 25 februarie 2016, 17:10)

    Point [utilizator]

    incerc sa sustin,atat cat pot,produsele si brandurile Romanesti.chiar daca au calitate inferioara celor importate.ceea ce nu e cazul tau,te asigur,desi mi-a trecut un suier pe la ureche,cu nu stiu ce lapte unguresc.ma rog,d-ale economiei de piata.
    faptul ce existi pentru TOTI romanii,nu face decat sa ne bucure.asta mai lipsea sa existi si pentru veneticii care sug sangele poporului etc etc
    nu conteaza.adevarat,daca fura,violeaza,talhareste sau manipuleaza.e acelasi lucru pentru toti.si e alb,mai rar cu urme de fructe.deci toti te pot gusta si sorbi

    insa,daca esti bun si natural,te rog intreaba echipa aceea minunata cum se duc negocierile de publicitate cu faimosii stapani ai antenelor.cam cum se duceau cu seful rds?sa ne spui si noua te rog
    deci ramai cu bine,acolo unde esti,rece si alb.
    imaculat
  • -21 (35 voturi)    
    Păi, Zuzu are dreptate! (Joi, 25 februarie 2016, 17:16)

    GugumanMagnus [anonim]

    Relația de cauzalitate e inversă: nu postul există pt. că face reclamă la Zuzu și alte alea, ci Zuzu are reclamă pe post pt. că postul are audiență. Iar scopul publicității este ca mesajul tău să ajungă la consumatori (cu cât mai mulți, cu atât mai bine - după cum te ține buzunarul). Acum, ce vină are producătorul lui Zuzu că o mulțime de oameni se uită la Antene? De gustibus non disputandum est, se zicea într-o vreme în care oamenii obișnuiau să gândească..Inițiatorii boicotului nu par să aibă o inteligență deasupra adversarilor pe care vor să-i lipsească de resurse în modul ăsta. Dacă nu cumva or fi sprijiniți de vreun concurent al Zuzu...
    • +17 (25 voturi)    
      Daca tot te dai cult in cap.... (Joi, 25 februarie 2016, 17:58)

      Arcasu [utilizator] i-a raspuns lui GugumanMagnus

      Errare humanum est, perseverare diabolicum. Ori astia de la Latrine sunt specialisti doar la partea a doua...
    • +11 (13 voturi)    
      Băi nene, ce le mai explicitați voi... (Joi, 25 februarie 2016, 19:45)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui GugumanMagnus

      poate poate iese de-un raționament. Nu iese.
      Relația de cauzalitate e foarte foarte simplă, da' știi cum? simplă di tăt, dom'le... Ian fii antenă (no pun intended :)) )
      Atâta timp cât Zuzu FINANȚEAZĂ cu banii consumatorilor o cangrenă a societății românești, eu nu vreau să fiu consumator!
      Ei, e simplă? Este!
      Finanțează? Da, publicitatea e singura sursă de venit a unei instituții media, deci nu avem ce demonstra.
      Sun banii consumatorilor cei care plătesc publicitatea? Da, nimic de demonstrat nici aici, e o egalitate care se învață de preșcolarii la școala de economie.
      Nu vreau să fiu consumator - clară și asta.
      Pam pam!
  • +21 (31 voturi)    
    Cand iti faci publicitate le antene, te asociezi (Joi, 25 februarie 2016, 17:17)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Imaginea brandului este asociata cu televiziunea la care ruleaza reclama produselor. E logic.
    Antena 3 promoveaza linsajul mediatic si ura. De ce te-ai asocia cu astfel de comportament.
    Esti un brand care se respecta ? Nu iti asocia imaginea cu mizeria din masmedia. Imi pare rau, dar brandurile care ruleaza reclame pe antene, nu vor mai fi printre cele de la care voi mai achizitiona produse.
  • +17 (25 voturi)    
    asta nu-i reacție (Joi, 25 februarie 2016, 17:20)

    berenger [utilizator]

    e mesaj că vor cumpăra în continuare publicitate pe antena 3, doar că o vor face mai ieftin. tot mesajul e o etapă în negocierile de reducere a prețurilor la publicitate.
    • +16 (22 voturi)    
      antena in declin (Joi, 25 februarie 2016, 17:40)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      e bine si asa!
  • +27 (33 voturi)    
    Mesaj de la consumatori (Joi, 25 februarie 2016, 17:27)

    Sky999 [anonim]

    Draga ZuZu, suntem toti constienti de calitatile tale, dar atat timp cat o parte din banii pe care ii primesti de la noi, se duc la antene prin publicitate, noi nu te mai cumparam.
  • +20 (28 voturi)    
    Afaceri si etica (Joi, 25 februarie 2016, 17:28)

    Harold [utilizator]

    Cum Iohannis a pierdut intr-o zi atatea like-uri, cred ca si ZUZU si alte companii vor pierde si mai mult daca se tot fac ca ploua.
  • -28 (42 voturi)    
    nu merge (Joi, 25 februarie 2016, 17:33)

    Mazeta [utilizator]

    Problema este că A3 are în continuare foarte mulți telespectatori, pe care nici un brand nu îi poate ignora. Dacă nu mai vreți reclame pe A3, trebuie să eliminați telespectatorii.
    • +3 (17 voturi)    
      foarte corect (Joi, 25 februarie 2016, 17:49)

      airbus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      perfecta dreptate. dar cum sa-i elimini? majoritatea sunt din mediul rural si habar nu au ce se scrie pe net. si mai sunt si in varsta
    • +2 (4 voturi)    
      ba merge Mazeta (Vineri, 26 februarie 2016, 9:08)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Sunt doua capete ale problemei, la un capat sunt consumatorii si la celalalt vanzatorii. Intre este ventilatorul de ura(si r---t) numit A3. Brandurile o sa afle in curand ca beneficiile necolaborarii cu A3 vor deapsi cu mult pierderile.
  • -18 (30 voturi)    
    legile publicitatii (Joi, 25 februarie 2016, 17:38)

    adi_69 [utilizator]

    1. Publicitate se face unde este rating.
    2. Publicitate se face unde este rating.
    .
    .
    .
    .
    .
    99. Publicitate se face unde este rating.

    Media-planul se face impreuna cu clientul, iar atat televiziunea, cat si advertiserii sunt platiti functie de punctual de rating pe publicul vizat.

    Restul sunt tampenii.
    • +13 (25 voturi)    
      slab. slab, foarte slab! (Joi, 25 februarie 2016, 17:48)

      GOG [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Uiti de publicul care te priveste...
      Nu vinzi alcool copiilor ci dulciuri!
      Nu dasi unui pulic sarac si needucat Mertane sau bilete la Festivalul Enescu!
      La fel nu te poti asocia cu violenta, lipsa de bun simt, etc, oricat rating ar fi, daca esti FIRMA! daca esti Zuzu...
    • +2 (6 voturi)    
      Etica in afaceri este o tampenie? (Joi, 25 februarie 2016, 19:26)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      .
    • +3 (3 voturi)    
      daca nu ai pic de respect fata brandul tau, da (Vineri, 26 februarie 2016, 9:12)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Eu mi-am scos reclamele de pe siteuri precum fluierul.ro, expunere.com, si ii mai stiti voi pe altii de genul asta fiindca pur si simplu nu ma intereseaza publicul lor(si trafic au nenorocitii). Poate ca pierd ceva la vanzari dar nu vreau sa-mi tarasc prapaditul meu de brand in mocirla.
  • +14 (20 voturi)    
    actionariat (Joi, 25 februarie 2016, 17:39)

    ViorelLucaci1 [anonim]

    vedeti cine sunt actionarii la ZuZu si la alte firme din Alba ( abatorul de pasari si crescatoria de pasari de exemplu, din vecini) si o sa va explicati de ce fac reclama la A3...
  • -1 (7 voturi)    
    link (Joi, 25 februarie 2016, 17:43)

    firstfb [utilizator]

    La mai mai multe comentarii:
    https://www.facebook.com/zuzupage/posts/1150399641667428
  • +19 (29 voturi)    
    Tocmai pentru ca spui: (Joi, 25 februarie 2016, 17:46)

    Arcasu [utilizator]

    "nu sustin nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru ca stiu ca distrug, dezbina si dezumanizeaza.", ar trebui sa nu ii sustii, prin reclame, pe cei care asta fac zi de zi: arunca nenumarate galeti cu invective, mizerii si laturi peste toti cei care indraznesc sa aiba o parere critica la adresa Varanului iubit.

    Intamplator am fost fan Fulga si am trecut la tine, Zuzule, dar imi pare rau - trebuie sa te parasesc... Pentru ca fiecare ingititura bauta imi va ramane in gat, stiind ca o parte din banii pe care ti i-am dat tie, Zuzule, ajung la "marii aparatori"ai libertatii de exprimare - si nu vreau s-o amintesc decat pe distinsa si deosebit de elocventa doamna stancu(r).

    Adio, Zuzule!
  • 0 (22 voturi)    
    de ce va uitati la Antena 3? (Joi, 25 februarie 2016, 18:34)

    minos [utilizator]

    Nu pe bune acum, chiar am multi prieteni, nu sunt de acord deloc punctele de vedere ale antenei 3, dar totusi le urmaresc emisiunile. Asta chiar nu o inteleg. Cei mai aprigi basisti, prieteni cu mine, se uita la Antena 3. Ironic, nu? un post face audienta si printre oponenti, nu doar printre fani. De aceea, antena cauta scandalul, pe ei ii intereseaza doar audienta aducatoare de bani. Nu cei de la tara ii tin in viata, firmele de publicitate nici nu sunt interesate de audienta din mediul rural. Ce taranii cumpara Zuzu, cand majoritatea au vacile lor. Taranii sunt furnizorii lui Zuzu, nu clientii. Cei de la orasele mai mari de 20 mii locuitori conteaza pentru poata de publcitate.
    • +4 (8 voturi)    
      Simplu (Joi, 25 februarie 2016, 20:54)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui minos

      Know your enemy.
      Dacă-ţi astupi urechile, nu mai auzi zgomotul de bocanci care se apropie şi nu mai vezi pumnul care ţi se vâră în gură.
  • -20 (36 voturi)    
    boicotati produsele romanesti! :P (Joi, 25 februarie 2016, 18:56)

    Codruta N [utilizator]

    De preferinta, acelea mai bune ;)
    Ce PLEASCA pentru concurentza! :P
    In NICI un caz sa nu boicotati Danone - care a MINTIT referitor la continutul de dioxina din iaurturi!
    Danone sa traiasca! :P

    Nu beau lapte - dar de acum incolo cred ca am sa cumpar Zuzu. Fie si macar pentru pisici si alte animalute de prin jurul blocului! :P
    • +2 (10 voturi)    
      brand romanesc cu conturile in strainatate... (Joi, 25 februarie 2016, 19:15)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      ... pe numele Lactalis.
      De acum nu mai cumpar nici un produs Zuzu.
    • +3 (9 voturi)    
      Pai Codruto, (Joi, 25 februarie 2016, 19:32)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      parca erai plecata, mai, mereu, prin USA, la Roma, Spania, Germania...
      Cand mai treci tu prin Romania, sa cumoeri zuzu ?
    • +2 (10 voturi)    
      pe scurt: poa´sa traiasca ZUZU... (Joi, 25 februarie 2016, 19:45)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      da´ nu si (/la/cu) Antenele.

      Dac-aveam indoieli, raspunsul lui zsu-zsu m-a convins: le e frica! Deci merge treaba
    • +6 (16 voturi)    
      nu boicotom o firma romaneasca, (Joi, 25 februarie 2016, 20:25)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      ci boicotam o firma care sustine un produs 100% romanesco-comunist. Iar daca pentru asta ZUZU trebuie sa dea faliment, asta e.

      Un cancer il extirpi distrugand si celule sanatoase!!!

      Eu in locul firmelor si politicienilor nu m-as asocia cu Antena 3! Nu stii niciodata cand va veni in sfarsit ANTIBIOTICUL care va distruge VIRUSUL ANTENA si virusii aciuati pe langa!!!
    • +5 (15 voturi)    
      Zuzu e un lapte (Joi, 25 februarie 2016, 21:24)

      axxiusdecius [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      de proastă calitate, așa că te rog: nu lua pentru pisicuțe, că-s simpatice. Ia pentru tine.
    • +1 (7 voturi)    
      NU (Joi, 25 februarie 2016, 22:16)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Boicatam Antenele, Senatul, pe Voiculescu!
  • -5 (11 voturi)    
    Brandul romanesc sprijina televiziunea romaneasca (Joi, 25 februarie 2016, 19:02)

    hahahaha [utilizator]

    Cred ca nu se va publica dar o sa-mi spun clar parerea despre aceasta lupta perfida pentru a desfiinta ce mai este romanesc pe piata de food , preparate si TV..
    Foarte bine ZUZU, dupa ce a-ti scos cel mai inovativ produs lato cu bifidus in plus mai si sprjiniti prin reclame Postul 100% romanesc Antena 3 . Bravo!
    Sa stiti ca pentru fiecare cei 5-600 de latrai (cred ca mare parte platiti) care va critica in campania lor contra lui Johanis, Antene si alte branduri romanesti sunt sute de mii sau milioane care va apreciaza.
    Cred ca patronii straini care guverneaza presa ,, de dreapta,, aservita intereselor externe jubileaza la gandul inchiderii antenelor si a oportunitatilor pe care le viseaza dar romanii ar trebui sa sprijne ce este romanesc , adica vechiul USL (nu PNL-ul altoit si otravitor), presa si televiziunile cu actionari majoritari romani, produsele si brandurile romanesti si ar trebui sa-i mai dam cu flit ambasadorilor care ne dau sfaturi si se dau stapani in tara noastra.. De mai mult timp cumpar ZUZU dar mai luam si alte produse, ar de maine voi fi client stabil. Ia sa vezi ca nu se publica imediat ci dupa zeci de ore sau deloc.
    • +2 (4 voturi)    
      hahahaha (Vineri, 26 februarie 2016, 11:35)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui hahahaha

      A comentat Gadea!
  • -5 (13 voturi)    
    Ce e romanesc nu piere , oricat multi ar dori (Joi, 25 februarie 2016, 19:07)

    hahahaha [utilizator]

    Sa ne uitam la televiziuni romanesti, sa consumam produse romanesti sa simtim romaneste !
    Cei naimiti de straini sa ne ia resursele, pamanturile , sa distruga industria, agricultura. Cei care vor ca invatamantul sa produca numai oameni apti de munca fizica necalificata in vest , aceia jubileaza ca vor iesi Antenele vor mai gasi ei un debuseu..
  • +3 (17 voturi)    
    Asa e bine, Zuzu ? (Joi, 25 februarie 2016, 20:54)

    Carpati [utilizator]

    Daca ZUZU ne sfideaza, pana-si retrag reclama de la antena 3, lasati produsele lor in rafturi, sa le treaca termenul de garantie.
    Le vor arunca singuri la gunoi !
  • +8 (16 voturi)    
    Ce mesaj retard... (Joi, 25 februarie 2016, 21:19)

    Heruvim [utilizator]

    Buna ziua sunt un brand... Numai retarzii (peste 3 ani) pot pune botul la genul asta de comunicare care se foloseste in lumea reala NUMAI cand ii prezinti o papusa unui beblus: buna sunt Maricica si stiu sa dau din ochi.

    Astia de la Zuzu ne iau pe toti de retarzi. Greata. Lasa sa cumpere babele si mosii de la Antena 3. Probabil ca de la o varsta incolo "dau in mintea copiiilor" si atunci metoda asta de comunicare retarda se potriveste perfect.

    Buna Zuzu, eu sunt un mesaj din sectiunea de comentarii de la Hotnews. Imi pare bine ca ne-am cunoscut. Acum ia viteza te rog.
  • +3 (9 voturi)    
    nu-mi place albalact (Joi, 25 februarie 2016, 21:24)

    Razvan_M [utilizator]

    Nu mi se pare ca au produse de calitate, doar PR bun. In plus, exista numeroase alte produse romanesti din care pot alege. Acum am un motiv in plus.
    Cat despre latrine, problema nu este neaparat ca sunt companii care le platesc publicitate, desi in comunicatul Albalact se vede duplicitatea si dorinta de manipulare. Problema noastra este ca exista un public care se uita la gunoaie televizate. Din pacate cunosc oameni care sunt pe antene seara de seara si imi dau seama ca nici bunul simt, nici educatia nu impiedica pe unii oameni sa se uite la gunoaie.
    • +2 (2 voturi)    
      asa zic si eu, ca are gust de lapte praf (Vineri, 26 februarie 2016, 11:23)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Mie Zuzu mi se pare facut din lapte praf la gust, (fara nicio glouma). Baietelul meu refuza sa bea Zuzu, daca ii dau (dar accepta Dorna eco).
  • -9 (21 voturi)    
    iete-a dreacu'...!! (Joi, 25 februarie 2016, 23:32)

    Codruta N [utilizator]

    In PLIN proces de negociere pentru vanzare s-au GASIT postaci care sa convinga lumea sa scada pretul lu' Albalact! :P

    Dar NU asta e marea problema - problema este ca unii par chiar sa puna botu' la aceasta manipulare! >:
    Pana la urma sunt curioasa: CATI bani or fi luat HN pentru povestea asta?! >:)

    Adica: de Coca Cola NU ne legam, de ceilalti care au reclama pe la Antene NU ne legam - da' FIX de astia ne-am gasit sa ne legam!!

    MARE spalat pe creieri tre' sa fii, ca sa crezi ca aceasta campanie ar fi cat de cat "onesta"! :P
    • +3 (5 voturi)    
      onestitate versus voiculescu (Vineri, 26 februarie 2016, 11:27)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      e cu siguranta cu mult mai onesta decat orice pe antene
  • +1 (3 voturi)    
    DNA sa aresteze aceste firme ! (Vineri, 26 februarie 2016, 7:59)

    Quod Erat Demonstrandum [utilizator]

    La Cremenal cu ele !
  • +1 (11 voturi)    
    Horible (Vineri, 26 februarie 2016, 8:06)

    valahiandusk [utilizator]

    Ce declaratie de Congresul al 14-lea PC a putut sa dea zuzu. Scarbos!
  • +5 (13 voturi)    
    Trist (Vineri, 26 februarie 2016, 8:35)

    747 [utilizator]

    Este trist ca din comunicat se intelege ca p-astia ii intereseaza numai sa li se cumpere produsele. Atat. Nu conteaza nimic altceva, doar produsele noastre, care sunt pentru voi, cele mai bune... cumparati si bucurati-va.
    Trebuie sa existe o responsabilitate sociala, atat in randul producatorilor, cat si in randul agentiilor de publicitate.
  • +2 (2 voturi)    
    de ce n-am boicota direct Antena? (Vineri, 26 februarie 2016, 8:51)

    c.radu [utilizator]

    De ani buni nu mă mai uit la Antene. De fapt, nici la alte televiziuni care observ că manipulează.
    De aceea nu știu nici care branduri își fac reclamă la ei.
    Dacă am refuza să mai privim Antena 3, România TV și alte media manipulatoare, efectul nu ar fi mai bun?
    Un mesaj că nu acceptăm să ne prostească.
  • +2 (4 voturi)    
    subscriu la boicot (Vineri, 26 februarie 2016, 10:06)

    citizeanu [utilizator]

    consider ca doar asa putem insanatosi societatea noastra, laund pozitie impotriva derapajelor, chiar daca uneori mai categoric si fara compromisuri.
    In concluzie, nu mai cumpar Zuzu!
  • 0 (6 voturi)    
    sa interzici activitatea Antenelor nu e democratic (Vineri, 26 februarie 2016, 12:40)

    mihaitzateo [utilizator]

    Vad ca unii pe aici au inceput sa treaca dintr-o extrema in alta extrema.
    Sa incerci sa faci Antenele sa dea faliment e nedemocratic.
    Eu nu am nimic cu Antenele,chiar cred ca ar fi o solutie buna sa ramana in sediile actuale,dar sa plateasca chirie la stat,pe respectivele sedii,pentru datoria dlui Voiculescu.
    Cred ca Antenele isi permit lejer sa plateasca chirie 200.000 euro - 300.000 euro pe luna,la stat.
  • 0 (6 voturi)    
    ce de timpiti pe aici (Vineri, 26 februarie 2016, 13:36)

    FlorinOprea1 [anonim]

    Eu beau Zuzu ca e bun! Nu consum A3 ca e cih! Toti cei care comentati A3, inseamna ca consumati, deci bagati bani la greu in buzunarul lui voiculescu. Eu nu ma uit la A3 NICIODATA, deci nu ii dau bani lui voiculescu.
  • 0 (4 voturi)    
    pe aici,sunt tot felul de opinii fanatice (Vineri, 26 februarie 2016, 16:53)

    mihaitzateo [utilizator]

    Din pacate,multi din Romania nu inteleg ca democratie inseamna sa ii lasi si pe ceilalti care au alta opinie decat ai tu,sa isi exprime opinia.
    Eu nu tin cu PSD,nu ma uit la Antene dar asta nu inseamna ca sustin sa dea Antenele faliment.
    Nu sustin nici sa fie Antenele inchise.
    De fapt,nici nu ma uit la vreunul din posturile de stiri din Romania,nici la Antene nici la Protv nici la KanalD nici la Digi24 nici la Nasul TV si asa mai departe.
    Cu toate acestea nu sustin sa fie inchise aceste posturi.
    Nici la CNN nu ma uit,nici la Russia Today nu ma uit.
    Si ca scriu aici pe hotnews nici stirile de pe hotnews nu le iau ca adevar absolut,nici macar ca adevar partial nu le iau.
    • +1 (3 voturi)    
      omul perfect (Vineri, 26 februarie 2016, 22:09)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      Tu esti un fel de Iohannis, nu prea faci nimic. Vei fi un politician de succes!
    • +1 (1 vot)    
      Te uiti la China TV atunci? (Sâmbătă, 27 februarie 2016, 14:39)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      ca alta mare putere n-a mai ramas...
      • 0 (0 voturi)    
        ce exista China TV? (Duminică, 28 februarie 2016, 0:41)

        mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Nu,nu ma uit la China TV.
        Nici nu stiu daca exista sau nu.
        Mai citesc pe Hotnews,desi nu prea imi place asa mult.
        Mai citesc gandul,agerpress,uneori Romania libera cateva bloguri.
        Da ,imi plac cateva ziare din Marea Britanie.
        Asta trebuie sa recunosc.
        Nu BBC,alte ziare.
        Dar nu consider nici ce citesc acolo adevar absolut.
        Dar nu citesc prea mult stiri.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine se aseamana se aduna . (Duminică, 28 februarie 2016, 10:16)

    dezamagitul [utilizator]

    Circula o stire despre cauza bolii copiilor precum ca nu ar fi de vina nici mizeria care nu a fost inventata acum ,nici vaccinurile ci actiunea unor infractori care fabrica aceste produse gen zuzu . Nici nu stiu daca acestea mai sant facute din 1% produse naturale si in al doilea rand ma intreb cum pot sta fara sa se altereze cu lunile prin magazine fiindca eu i-mi fac iaurt din lapte natural si dupa doua trei zile se strica si in frigider.
    Daca a-ti fii corecti cu cei pe care ziceti ca-i respectati a-ti gasi si alte mijloace de publicitate nu la spalatorii astia de creiere. Sau poate voi cei care ne respectati aveti nevoie de asa cumparatori care nu pot sa gandeasca singuri.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version