Tabloidul Click este singurul ziar central care a avut o crestere usoara a vanzarilor medii in ultimul trimestru din 2015, comparativ cu trimestrul precedent, potrivit ultimelor cifre BRAT. Al doilea Tabloid, Libertatea, a cunoscut cea mai pronuntata scadere a vanzarilor medii pe aparitie, in timp ce vanzarile celorlalte publicatii au stagnat sau au scazut foarte usor.

In octombrie-decembrie 2015, Click a vandut cu aproximativ 2.500 de exemplare in medie pe aparitie comparativ cu perioada iulie-septembrie. In acelasi timp, Libertatea a scazut de la 58.300 de exemplare vandute in medie pe aparitie in trimestrul al treilea la 53.600 de exemplare in ultimul trimestru.

Gazeta Sporturilor, Evenimentul Zilei, Romania Libera, Adevarul, Ziarul Financiar si Jurnalul National au avut vanzari relativ constante. Ziarul Patriarhiei, Lumina, a avut in schimb vanzari mai mici cu aproximativ 1.300 de exemplare in medie pe aparitie.

Publicatie - Vanzari medii pe aparitie T4 2015 - Vanzari medii pe aparitie T3 2015

  • Click - 91.423 - 88.840
  • Libertatea - 53.633 - 58.311
  • Gazeta Sporturilor - 23.142 - 23.429
  • Ziarul Lumina - 22.136 - 23.429
  • Evenimentul Zilei - 11.878 - 12.003
  • Romania libera - 10.630 - 10.562
  • Adevarul - 8.774 - 8.906
  • Ziarul Financiar - 6.282 - 6.481
  • Jurnalul National  - 4.005 - 4.093