UM Romania, parte a grupului McCann, este agentia de media cu cele mai multe campanii admise pe lista scurta in cadrul Festival of Media 2016, eveniment ce gazduieste unele dintre cele mai importante premii internationale dedicate agentiilor de strategie si planificare media. Agentia romaneasca participa cu patru campanii, nominalizate in total de 12 ori.

Astfel:

  • Campania "Bunici de duminica" pentru Vodafone apare de cinci ori pe lista scurta (categoriile Best Communicationz Strategy, Best Use of Content, Best Community Development, Best Digitally Integrated Campaign, Best Insight)
  • Campania "Plateste cu sange" cu patru aparitii pe lista scurta (categoriile Best Communications Strategy, Best Event/Experiential Campaign, The Effectiveness Award, Best Not-for-profit Campaign)
  • Campania "#littlemoneybigfun" pentru KFC cu doua aparitii (categoriile Best Use of Content, Best Social Media Campaign)
  • Campania "Pin the Pink" pentru Fundatia Renasterea cu o aparitie pe lista scurta (categoria Best Not-for-profit Campaign)

Premiile vor fi anuntate in cadrul Festival of Media - Global ce va avea loc pe 18-20 mai, in Italia. Lista completa a lucrarilor nominalizate - aici