Agentia de media UM Romania, parte a McCann Worldgroup Romania, a obtinut titlul de Agentia Anului si a castigat premiul pentru Campania Anului in cadrul unuia dintre cele mai importante evenimente globale dedicate agentiilor de profil, Festival of Media, desfasurat anul acesta la Roma. UM Romania a obtinut, joi seara, de patru ori aur prin campania "Bunici de duminica", realizata pentru Vodafone, potrivit Media Post si datelor furnizate de agentie.

Premii pentru UM Romania la Festival of MediaFoto: Hotnews

Potrivit datelor furnizate de agentie, UM Romania a avut 16 inscrieri, obtinand 12 nominalizari in 24 de categorii. A obtinut, cu acestea, 11 premii: cele patru "Gold" pentru "Bunici de duminica", inca trei "Aur" pentru campania "Plateste cu sange" (derulata la Festivalul Untold), un "Argint" pentru "Rich kids on Instagram" si un bronz cu "Pin the Pink" (campanie pentru Fundatia Renasterea), plus Agentia si Campania Anului.

Campania "Bunici de duminica" a fost si cea mai premiata din cadrul festivalului. UM Romania a contribuit, astfel, la totalul de 15 premii castigate de reteaua internationala UM, parte a grupului Interpublic.

  • Reteaua anului, insa, a fost declarata Omnicom Media Group, care a atras obtinut, cu agentiile sale, 22 de premii. Principala agentie a acestui grup, OMD, a castigat 11 premii - patru "Aur" (mai putine decat UM Romania), sase "Argint" si un "Bronz".