Mmd Romania a castigat premiul Best Campaign in South-East Europe in cadrul primei editii a European Excellence Awards pentru campania de relatii publice a ING Fond de Pensii in Romania, informeaza un comunicat de presa al companiei. Mai mult de 600 de campanii au intrat in competitie pentru Gala European Excellence Awards care a avut loc pe 13 decembrie la Berlin.

In cadrul evenimentului, castigatorii au fost desemnati de catre un juriu format din specialisti in comunicare, pe baza urmatoarelor criterii: inovatie, creativitate, eficienta din punctul de vedere al costurilor si rezultate.

Campania intensiva elaborata si implementata de echipa Mmd Romania a fost lansata pe 1 martie si va continua pana in ianuarie 2008.

"Rezultatele preliminare arata ca ING Fond de pensii a devenit lider detasat atat din punctul de vedere al acoperirii in presa cat si in ceea ce priveste numarul de contracte semnate – mai mult de 1200 de articole despre pensiile private oferite de ING au fost deja publicate si aproximativ 15.000 de noi clienti opteaza zilnic pentru o pensie privata ING. Numarul de contracte a depasit 972.000 din totalul de piata estimat la trei milioane de contribuabili" se arata in comunicatul de presa.

Mmd Romania, membra a agentiei internationale, Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, a intrat pe piata din Romania in anul 1999 si are in prezent o echipa formata din 20 de consultanti in comunicare. Printre clientii Mmd in Romania se numara Visa Europe, ING Life Insurance Romania, Porsche Bank, Intel, Lenovo, La Caixa, GED, Philips, CENTURY 21 Romania, Tenaris, General Electric, GE Energy, easyJet, Discovery Channel, Turner Broadcasting, BBC Prime, Mars, Starbucks si Heineken Romania.

European Excellence Awards 2007 este un concurs initiat de Communication Director, publicatie de comunicare si relatii publice. Competitia, care numara 60 de categorii, acorda premii de recunoastere a excelentei intr-o varietate de domenii ale comunicarii, de la comunicare interna la relatii publice. Juriul este format din peste 30 de reprezentanti ai profesiei, printre care specialisti in comunicare din agentii, universitati sau purtatori de cuvant guvernamentali.