Pe scurt. Primele premii pentru publicitatea romaneasca la Cannes Lions

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 21 iunie 2016, 19:00 Economie | Media & Publicitate

​Doua agentii romanesti, McCann Erickson si Publicis, au primit in total trei premii in cadrul primei faze a festivalului international de publicitate de la Cannes. In cadrul aceluiasi festival au primit un premiu si filialele romanesti ale IAA si IAA Young Professionals.

  • Agentia Publicis Romania a castigat un Silver Lion la categoria Promo&Activation (sectiunea Use of Digital Platforms) din cadrul premiilor de publicitate de la Cannes, prim campania Street View Test realizata pentru ACR Romania. In cadrul aceleiasi categorii, McCann Erickson a castigat doua Bronze Lions - unul pentru campania "Bittersweet Pies" realizata pentru Restaurantele Paul (sectiunea Low Budget Campaign), respectiv unul pentru campania "Go Mono", realizata pentru Radio 21. (sectiunea Use of Broadcast).

  • Tot in cadrul festivalului de la Cannes, la intalnirea globala a organizatiei industriei de comunicare iAA, filialele locale IAA Romania si IAA Young Profesionals au primit la randul lor un premiu - "The IAA Inspire Award" pentru Excelenta 2016. Premiul recunoaste "meritele filialelor care au contribuit cel mai mult la indeplinirea obiectivelor organizatiei in perioada 2014-2016".


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

627 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version