Pe scurt: CNA amendeaza Realitatea TV cu 50.000 de lei, B1 TV - cu 5.000 de lei

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 7 iulie 2016, 18:53 Economie | Media & Publicitate

​CNA a amendat, joi, postul Realitatea TV pentru doua emisiuni ale lui Rares Bogdan de la inceputul anului, la care a participat si jurnalista Oana Stanciulescu. Forul audiovizual a amendat si B1 TV, tot pentru o emisiune de la inceputul anului, la care a participat Monica Macovei. Pe de alta parte, potrivit Paginademedia.ro, Radio ZU a scapat din nou de amenda, dupa emisiunea in care Buzdugan si Morar i-au discriminat pe jucatorii din Congo.
  • CNA a amendat postul Realitatea TV in urma a doua editii ale emisiunii "Jocuri de putere" cu Rares Bogdan, din 23 februarie, respectiv 17 martie, in care s-a vorbit despre cazul Vintila Horia si desapre o scrisoare a unor intelectuali impotriva numirii jurnalistei Oanei Stanciulescu in CA al TVR. CNA a decis ca postul a incalcat prevederile privind informarea obiectiva si dreptul la propria imagine a persoanelor si a apelat la limbaj injurios. In prima emisiune a fost discutata decizia autoritatilor locale din Segarcea de a-i retrage lui Vintila Horia titlul de cetatean de onoare, la cererea Institutului Elie Wiesel, Oana Stanciulescu protestand fata de interventia institutului. In a doua emisiune au fost dur criticati intelectualii care au semnat o scrisoare impotriva numirii Oanei Stanciulescu in CA al TVR.
  • Tot joi, CNA a amendat B1 TV cu 5.000 de lei pentru o emisiune "Xpress" cu Sabin Orcan, din 31 ianuarie, in care a fost invitata Monica Macovei. CNA a luat decizia pentru ca moderatorul nu a cerut invitatei sa probeze afirmatiile sale legate de activitatea CSM, forul audiovizual apreciind si ca postul nu a asigurat impartialitatea si echilibrul in emisiune.
  • CNA a abordat din nou, in sedinta de azi, cazul afirmatiilor discriminatorii si batjocoritoare facute de realizatorii Radio Zu Daniel Buzdugan si Mihai Morar la adresa jucatorilor din Congo, subiect care a mai fost discutat acum saptamani. Potrivit Paginademedia.ro, nici de data aceasta nu a fost data o amenda, deoarece niciuna dintre cele doua propuneri de amenda - 25.000, respectiv 50.000 de lei - nu a intrunit numarul necesar de voturi pentru a fi adoptata.


Citeste mai multe despre   









1737 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică