Electrica a lansat prima campanie de brand din istoria companiei

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 15 septembrie 2016, 19:15 Economie | Media & Publicitate

Spot Electrica - secventa
Foto: Captura YouTube
"Povestea luminii" se numeste prima campanie de brand din istoria de 120 de ani a Electrica. De ce avea compania nevoie de o astfel de reclama? "Campania Electrica isi propune sa redescopere rolul energiei si sa vorbeasca despre ea ca fiind realul catalizator al vietii de zi cu zi", afirma reprezentantii companiei.

Potrivit unui comunicat de presa, la dezvoltarea campaniei au contribuit McCann WorldGroup Romania si United Media Services, impreuna cu Family Film si regizorul Razvan Marculescu.

Campania include doua spoturi TV si mai multe vizualuri. Ce urmareste ea? Sa "puna in lumina povestile nespuse ale romanilor. (...) Despre cum energia electrica schimba viata de zi cu zi, ceeeaza bucuri, experiente, amintiri".


Seful marketingului Electrica, Marius Chican, despre ideea campaniei:
  • "Acum mai bine de 120 de ani era iluminat electric primul oras din Romania, azi energia electrica este o parte fireasca din viata noastra de zi cu zi. In acesti ani, Electrica a fost martora la povestile din casele a milioane de romani. Campania 'Povestea luminii' vorbeste tocmai despre asta, despre emotii, realizari, surprize. In contextul in care societatea moderna a asimilat si a integrat atat de mult inovatia in modul de viata cotidian, este usor sa uitam ce sustine progresul si oportunitatile. De aceea, campania Electrica isi propune sa redescopere rolul energiei si sa vorbeasca despre ea ca fiind realul catalizator al vietii de zi cu zi".

Campania se va desfasura pe TV, pe site-uri, in retele sociale, in resa centrala, locala si prin panotaj stradal.



Citeste mai multe despre   











[P] Apeluri pentru expresii de interes pentru finantarea IMM-urilor prin Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate

Fondul-de-fonduri pentru Competitivitate va finanta intreprinderi mici si mijlocii cu pana la 59,3 milioane euro, suma alocata din Programul Operational pentru Competitivitate 2014-2020, cofinantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala. Programul a fost lansat in septembrie 2016 de catre Fondul European de Investitii si Guvernul Romaniei pentru a accelera accesul la finantare IMM-urilor inovatoare romanesti, prin intermediul unor intermediari financiari (institutii financiare cum ar fi banci sau manageri de fond).

1462 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Eh (Joi, 15 septembrie 2016, 19:25)

    mitg [utilizator]

    O sa vedem de astea tot mai des, pe cum se liberalizeaza piata de energie, tot mai multi distribuitori se vor arunca asupra consumatorilor finali, e bine sa-ti faci "brand awareness" de mic.
  • +3 (3 voturi)    
    Cel mai bun brand (Joi, 15 septembrie 2016, 19:40)

    FlorinOprea1 [anonim]

    Cel mai bun brand pentru compania Electrica este ca imi opreste curentul si de sapte ori intr-un minut si face asta cel putin o data pe saptamina. Asta da brand!
    • 0 (0 voturi)    
      daca ai curent eiectric (Joi, 15 septembrie 2016, 23:43)

      tba [utilizator] i-a raspuns lui FlorinOprea1

      nu e neaparat nevoie sa ai probkeme de la Electrica.
      electrica are distributie si consumatori casnici NUMAI in Transilvania.
  • 0 (0 voturi)    
    Asa a (Joi, 15 septembrie 2016, 21:00)

    gigifisiune [utilizator]

    facut si romtelecomu'.

    In 2002 a trebuit sa dau 100 de dolari spaga ca sa-mi puna telefon, cu toate ca pe scara blocului erau linii libere (dupa spaga, au aparut si au rezolvat in 10 minute, ca aveam si firele trase in casa inca de la constructia blocului)

    Au trecut anii, iar acum se roaga de mine. Culmea e ca tot servicii de doi lei au.

    Informatii din Telekom: nu se investeste deloc in infrastructura, absolut nimic, totul se duce in marketing si publicitate. Astetati-va la servicii din ce in ce mai bune :)
  • 0 (0 voturi)    
    mai bine (Joi, 15 septembrie 2016, 21:03)

    sadestwank [utilizator]

    mai bine ar investi in eficientizare. Anul viitor imi pun panouri sa imi acopar o parte din consumuri, ca m-am saturat sa platesc cat nu face.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri