Candidatii vor avea timp de antena contra-cost in cadrul emisiunilor electorale (de promovare) realizate de radiodifuzorii privati, iar acestia trebuie sa faca publice tarifele, potrivit unui Proiect de Decizie al CNA care intra in dezbatere publica timp de 15 zile, incepand din 21 septembrie, informeaza Mediafax.

Proiectul de Decizie privind regulile de desfasurare si reflectarea in audiovizual a campaniei electorale din anul 2016 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului va fi publicat miercuri, 21 septembrie, pe site-ul CNA, unde va sta in dezbatere publica timp de 15 zile.

Intr-o declaratie oferita presei, vicepresedintele Consiliului, Rasvan Popescu, a declarat in cadrul sedintei publice de marti, 20 septembrie: "Astazi am adoptat Proiectul de decizie privind reflectarea campaniei electorale in audiovizual. Este un Proiect de Decizie care defineste mai clar decat in trecut emisiunile electorale, modul de alocare a timpilor de antena pentru competitorii electorali, partide si candidati".

"Un lucru bun, cred eu, este ca insistam pentru publicarea tarifelor pentru timpii de antena. Acestea trebuie sa fie aceleasi pentru toti, asa cum spune legea", a subliniat Popescu.

Vicepresedintele CNA a mai precizat: "De maine proiectul poate fi cosultat timp de 15 zile pe site-ul nostru. La capatul acestui interval si dupa discutiile cu partenerii nostri din media, din asociatiile de media, o sa-l definitivam".

Alegerile Parlamentare din acest an vor avea loc pe 11 decembrie.